ISOmpaa pesuetta haaveilevat 32

  • Viestiketjun aloittaja Ohdakkeenkukka*
  • Ensimmäinen viesti
Ohdakkeenkukka*
Haidi 33v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Ohdakkeenkukka -80, t -98/p -00/p -03 + bonarit t -98/ p -96
*Kirsikka78, km -98, tyttö -99, km x 3.-06, poika -07
Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 , tyttö syntyi 8.2007
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03, ja poika syntyi 23.01.2008

(Papu 32v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06 )
(Mirella76, mies72 ja -97-03-05 syntyneet lapset, km 08/08 )


Plussanneet :

Mipsa tyttö -02, poika -04, tyttö -06 la 24.5.09
Safiiri 36v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö -08, la 24.8.09
ÄssÄ 30v, tytöt -00 ja -02, km11/06, tyttö -08, La 10.10.09


Jo vauvan saaneet :

Tehotyttö 36v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, Tyttö syntyi 25.10.2007
Mirkku 33v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04 , Tyttö 05/08
Vieläkö yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01 Poika syntyi 31.5.08
Titti 38 v, t -97, t -99, p -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93/Poika syntyi 3.12.08
Aurora Vee 29, mies 28, t-05, p-06, Poika syntyi 18.2.09
 
Ohdis
Mä aloitin törkeästi uuden ketjun, sen kummemmin katsomatta millaista keskustelua oli menossa vanhassa ketjussa, sori jos keskeytin ikävästi =/

Titti, sulle paljon jaksamista sinne, ei aina voikaan olla hyvä päivä.. tiedän sen tunteen kun omat rahkeet ei tunnu riittävän lapsen kanssa. Se on tosi kuluttavaa..koitahan jaksella kuitenkin, jookostajoo. Jos mä en saa luovuttaa niin et kyllä saa sillon sinäkään :}

Tehis, joo-o niinhän sun ois pitäny tehdä :D
Tai ehkä mun ois pitänyt jo tajuta itekkin, mutta kyllähän sä tiiät miten houkuttelevia ne testit osaa olla. Ei siinä naisparka pysty omista periaatteistaan pitämään kiinni hetken vertaa ;}
Ja kyllä, suku on pahin. Rankkaa varmasti tuollainen joten jaksamisia toivotellaan sinnekin.

Joox, sepä onkin sitä aikaa jota mäkin kauhulla odottelen, kun penskat alkaa narahtaan millon mistäkin....tosin, tyttö ja vanhempi poika jäivät verekseltään kiinni jo vuosia sitten ;D olivat ihan pikkunaperoita ja mä poltin silloin...heräsin yksi aamu vessaan niin siellä ne kaksi yski savun keskellä. Ei kuulema ollut hyvää...enkä koommin polttanut missään lasten nähden.
 
Titti*
Täällähän nää jutut jatkuu ihan yhtä sujuvasti.

Mua ahistaa nyt niin paljon, laitan suljetulle tarinaa mitä eilen tapahtui, tarttisin vähän henkistä tukea, jos se nyt on edes mahdollista... Ei pääse nyt yli tästä... = (
 
Joo Xo)
Voi vitjat, Titti......... Joudutaan taas kyläilyä siirtämään ( sori !!!! )
Mun tarvii kaitsee naapurien kakaroita ja hakee tarhasta ne just ma,ti,pe....
seuraava viikko onkin sitte vappuviikko, josko joku kattois meidänkin nuppua
senaikaa, että syömässä käytäs olion kans,
on 5 v-hääpäivä just vappuna ;o) tätä siis toivon, mut epäilen,
ettei se(kään) noille naapureille sovi.... mut katellaan sitte seuraavalla viikolla...taijotenkii sillai...tai joskus...äh.
Kökkö homma, kun aina siirtyy :eek:( mut ei voi mid...

Hyvää sunnuntaita kaikilel, täällä lumet suli, mutta helevatan kylmä on !
Ei tarkene ulkosalla etelän immeinen, ei.
 
Titti*
Kiitos Ohdis, kyl alkaa helpottaa... Sekin auttaa kun muut ei ole mua tästä lynkanneet niin itelläkin alkaa olla parempi mieli. Kyl tää tästä!! Ehkä molemmat opimme tästä jotain!! = )

Voi hitsi Joox... keskiviikkona meillä on rokotus klo 11.30 ja torstaina oli se hieroja klo 11, taitaa sekin mennä sit niin myöhään jos sen jälkeen miettis. No mut mietitään seuraavaa viikkoa. Mä kyllä voisin teidän nuppua kattoa, harmi kun on kuitenkin niin pitkä matka... Mut tosiaan palataan vielä!!

Hyvää viikonalkua kaikille!!!
 
Tehotyttö.
Hyvät huomenet ja mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

Hihiii, tämän ketjun naiset on niin saatanasta, että kääntävät miesten päät tekemään lisää lapsia. Ainakin osa :)

Mikäs Ohdiksen tilanne?

Tittille tsemppiä ja jaksuja. Ehdin lukaista suljetulla, mutten kommentoida vielä..
Energia kuluu noiden omien juttujen vääntämiseen nyt niin totaalisesti. Katson, jos joku päivä ehdin niissä avautua suljetulla oikein kunnolla. Täältä taitaa kohtalotovereita löytyä roppakaupalla..

Tehis
 
Haidi kirjautumati
Katos itse saatanakin pyörähtänyt ketjussa:)
Aamun luku urakka ohi...kahlasin läpi ketjun kun en koneelle ole ehtinyt ja enhän minä tietenkään enää muista lukemaani, johan siitä on aikaa 2min:)
Tuosta asperiinista sanon senverran Ohdikselle ja kaikille muillekin, että itsekin sitä käytin inssin yhteydessä ja muutamassa clomikierrossa itsekseni, kunnes viisas lääkäri sanoi, että se on ihan turhaa. Tieteelistä tutkimustahan ei ole sen suotuisista vaikutuksista tehty, mutta jotkut ovat avun saaneet siitä toistuvissa keskenmenoissa, mutta lääkäri kivenkovaan väitti, että ei päde alkuraskauksiin tämä. Auttaisi vasta ekojen 3 raskauskuukauden jälkeen, eli heillä joilla on ollut ns. myöhäisiä km.
Suunnitelma mullekin seuraava jos raskaudun joskus vielä ekat 3kk pistän piikkinä hepariinia (verenohennuspiikki) sitten keskiraskauden käytän disperiiniä ja taas loppuraskauden pistän piikkinä. Asiaa tutkittuani tulin itsekin siihen tulokseen, että enemmän haittaa kun hyötyä on disperiinin tai asperiinin syönnistä alkuraskauden tai yrityksen aikana. Sitä vaan heikkona hetkenään sortuu kokeilemaan kaikkea mahdollista mistä kuulee/luulee apua olevan.

Täällä on pirun kylmä, vaikka aurinko paistaakin...tuuli on hyytävää. Mulla onkin nyt löysä viikko, töitä vaan torstaina. Ei tästä kuitenkaan tarvitse kauas karata, sillä tytöllä koulussa TET-viikko ja tallillahan se tietysti sen tekee, niin kuskarina saan olla kun ei yleisillä kulkuneuvoilla sinne pääse. Tänään uhkasin siivoavani, mutta katsotaan nyt...josko löhöäisi kuitenkin. Huomenna jos kävis kaupungissa vähän asioilla, nyt kun pääsee kulkemaan. Ostimme toisen auton...pojalle valmiiksi, mutta minä ajelen sillä sen aikaa kunnes tuo jäbä saa kortin, eli loppuvuoteen. Senttejä saa siis venyttää nyt, mut onneks mullakin on nyt vähän pidempään töitä, saa taloutta tasattua. Jaahas alkas olla aika herätellä tuo neiti sinne tettiinsä...klo 12 oltava paikalla siellä ja iltaan 18 saakka. Todella tyhmä työaika, mutta onneks kestää vaan viikon.
 
ÄssÄ!
Huomenet kaikille, myös saatanalle xD

Noi asetosalisyylihapot on vatsalle ihan tajutonta myrkkyä... Mutta toi on niin totta, jos joku on jostain saanu jotain apua niin tottakai sitä kokeilee siinä toivossa itekkin! oonhan mä itekki vedelly vehnänalkkioöljyä yritysaikana.. tolle asetolle olen allerginen, en tiedä olisko sitä kokeillu itekki. Monta mutu-juttua olen minäki siitä lukenu.

Täällä on myös tosi kylmää ollu... ja mä kun kuvittelin pian saavani toppavaatteet pois pyörimästä.

ny tarttee lähtee kauppareissulle, mukavata maanantaita kaikillen!

ÄssÄ +kuopus 15+3
 
Joo Xo)
Kiitos vaan vinkistä, saatana !

Meikäläisen viikko alkanu päin pyllyä.... netti ei toimi, ja nyt pikaiseen naapurin
langattomilla yhteyksillä surffaan - ai mäkö muka riippuvainen ??!
Pakkohan mun oli päästä moikkamaan ja luuraamaan kuulumiset ;o)

Kiva kun Haidilassakin helpottaa, sulla on ihana lähes vapaa viikko,
nauti täysillä siitä, jooko ?
Ja se sotku ei katoa mihkään, vaikket siivoiskaan, usko mua.

Törkeen kylmä on täälläkin, vaik aurinko paistaa... nyt on jopa +2 astetta jo!
Tuuli on niin pirun kylmä, etten nokkaani ulos laita.
Tuo niska ei kestä kylmää viimaa yhtään, vaik ois sata kaulaliinaa ni jumissa
on sitte koko muija ja migreeni vaanii.

Joten; nautin yksinäisyydestä ja ehkä jopa siivoilen - jos jaksan -
poikien vaatekaapit....huh jo etukäteen !
Mutat jatakan siis tuonnempana, kun omakin verkko suostuu käyttöön.....

Siihen asti : Saatanan Kivaa Lusmuiluviikkoa Auringon kera jokaiselle ;o}

 
Haidi kirjautumati
Likka kaverinsa kanssa heitetty tettiin ja samalla juoksutettu koira...nyt painun makuuhuoneeseen...ja ihan vaan siivoomaan...vedän verhot alas pesuun ja kaiken mikä irti lähtee partsille tuulettuu. Nostan sängyn pystyyn kohti kattoa...en uusien seksifantasioiden vuoks vaan siks, et saa siivottua sieltä kaikki talven pölyt...eihän ne lähde jos joskus sinne imurin työntää:)
 
Ohdis
Heipat pikana täältä uudelta toimistolta, päivä mennyt häslätessä kamoja eestaas...jalat tuntuu muussilta =/

Haidille piti ainaskin kommentoida että kyllä, heikkona hetkenä kokeilee mitä vain =} ja varmaankin ton kokeilun jätän tähän kiertoon ja loput herran haltuun.

Minun tilanteeni...Mennään kierron lopuilla, plussaa en odota.
Myös viimeöisen keskustelun perusteella voisin sanoa että inssiin ei sittenkään mennä kevään aikana =(
Oliolla on tällä hetkellä niin kovat paineet töissä ja sen lisäksi murheita senkin terveydestä....että ymmärrän täysin ja kunnioitan toisen mielipidettä.
En osaa varmaksi sanoa nyt vielä, jatketaan juttelua varmaan tänään kun kotiin kumpikin päästään.

Iso rutistus kaikille, myös saatanalle. Nyt pitää kiitää taas ----->
 
Joo Xo)
Jaahuu !
Tääl toimii taas netti, eilen kärsinkin vakavia vieroitusoireita ... huh !
Onnex se on ny ohi...ainakin tälläerää.

Nyt ottaa pattiin ; oon kamala mutsi ! ( taas.....)
Laitoin pojat kouluun toppavaatteissa,
kun välikausivaatteet meni pyykkiin eilisen kuravellileikin jäljiltä...
ja TIETENKIN se oli MUN vika, ettei ne vaatteet ollu kuivina vielä.
Kotiin taitaa tulla paistettuja pikku-ukkoja tänään, iiks !

Olion akns ollaan mykkistä, kun oon ihan kypsänä siihen - se ei
pyynnöistä huolimatta auta edes siivoilussa enää,
pelailee vaan tietsikalla ja juurtuu soffaan. Ja mä en jaxa pyytää kokoajan apua,
joten se sit pelaa, mä elän tät elämää lasten kans...
huhheijaa, 5 - v. hääpäivä tulossa just ja jotain romanttistakin pitäis vissiin
keksiä tolle...itse se tuskin mitään keksiikään.

Tällaset tunnelmat tänään.
Ihanaa, kun aurinko paistaa, menen lenkille !
 
Titti*
Huomenta!! Me vasta puoli 11 heräiltiin... = )

Joox, hyväksi todettu keino meillä on laittaa vaatteet kuivumaan saunaan, siis ne joita tarvitaan heti seuraavana päivänä. Toimii!

Ei mitään erikoista täällä, esikko ja kaveri laulaa singstaria, äippäkin on hurahtanut mokomaan, yksinään kehtaa kyllä vaan laulaa.. ; ) Viikonloppuna ois tulossa miljoona peliä korista, tulee rankkaa. Mut sit ne ois tältä kaudelta ohi. Esikon ilmoitin ensi kaudeksi telinevoimisteluun kun itse halusi harrastuksen missä saisi lisää notkeutta. Ite täs mietin miten saisi syksyllä hoitovapaalla rahat riittämään kuntosalilla käymiseen, ei varmaan mitenkään... Täytyy ruveta lottoamaan.

Olikos Ohdiksella tänään The päivä?? Näkyykö tätskää??

Ny jatkan etiäpäin, palaillaan!!
 
Ohdis
Mullakin alkaa oleen vierotusoireita, nyt vasta tännekin ehdin =/

Voi kamalaa, Jooxin pojat toppiksissa, miten sä voit olla niin julma? ;}
Tähän aikaan vuodesta harvemmin sattus oleen puhtaana oikeestaan yhtään mitään..

Jooxin oliokin vetäytynyt luolaansa. Lainasin joku aika sit kamulta parisuhdekirjaa ja siinä tosiaan puhuttiin ihan luolasta. Kun miestä stressaa, surettaa, harmittaa...niin se vetäytyy luolaansa. Älä istu luolan suulla houkuttelemassa miestä ulos. Sillon se menee vaan syvemmälle ja aika siellä luolassa pitkittyy ;}
Tosin jos kotitehtävät ei maistu, ei ole ihme vaikka tekis mieli viskasta paistinpannu sinne luolaan...

Titti laulaa itsekseen singstaria :} mäki haluuuuuuun!!
Toivottavasti oot jo hyvillä mielin.

Jotain punaista näkyy joo.....vuoto alkanee illalla tai huomenna kunnolla, soitin jo aikaa taas seurantaultraan. Samalla kirjoitetaan inseminaatio-lupa, siemennys ois sit vapun jälkeisellä viikolla.

Henkisesti ollu rankkaa pari päivää, en ole nukkunu kahteen yöhön kun muutaman tunnin yhteensä. Olion kanssa oli kismaa noista hoidoista.
Se meinasi eilen, että vihelletään peli poikki ja lopetetaan hoito kokonaan. Voitte arvata miltä tuntu :(
Siinä taas keskusteltiin pala kurkussa...

Suurin syy miksi se halusi lopettaa yrityksen oli se, että tää on mulle niin vaikeeta. Se ei kuulema kestä katsella vierestä kun muhun sattuu ja mun silmät on kuulema niin surulliset..
Ei sille tullut itekseen mieleen, että jos me lopetettas niin kaikki pettymykset oisin kestänyt turhaan. Eikä se suru sillä katoa...ja nyt musta tuntuu että se petti mun luottamuksen. Juuri kun mä tarttisin sitä eniten...
Kaipa tämä tästä. Kyllähän se yömyöhällä jo ilmoitti että haluaa sinne inssiin.

Pitää taas keräillä vähän itteään kasaan, hajoilen jo kun oon niin väsy. Koko ajan sellainen olo että itku tulee pienimmästäkin syystä.
Päikkäreistä voi vaan haaveilla, illalla tulee kaveri perheineen kylään.

Josko kävisi etsimässä kahvia...
 
Joo Xo)
Ohdis; toi on niin tuttua, niiiin tuttua .... nuo olio-parat ahdistuu kovin
kun katsovat vierestä oman kultansa hormonimyrskyjä ja kaikkea muuta
mikä liittyy noihin lapsen"teko"puuhiin.
Ja sitten ne haluaa luovuttaa just, kun on menty sen tietyn rajan yli,
jolloin naisen mielestä on kärsitty jo niin paljon, ettei pieni lisä haittaa enää...
vaikeesti selostettu, mut ehkä tajuat tästä jtkn...taisitet.

Mutta hengessä siis ollaan mukana, sen saat uskoa ja peukut on teille kipsattu
yhteen tuttuun asentoon ;o)
Voih, kunpa me päästäis tuota Haidiakin peukuttelemaan ja jänskäämään pian ...

Meillä alkoi tämä aamu ihan päin p:tä taas tuon toisen pojan kans.
Noh, sitte ihmettelin, miks olen niin pahalla tuulella, ollu jo 2 päivää...
PiMSsiähän täs pukkaa..hö. Koopee nyt 32 ( ja oon melko varma,
et mulla oli ovis viime viikolla !!? )

Olio ois ollu täs parina iltana vireessä ja on koitellu hiukan kepillä jäätä,
mutta mä oon räpänny kynsille ja homma on jääny siihen....
sitte itekin ihmettelen, et miks en lämmenny sille, mut sitte on ollu jo myöhästä.

Joku kevätväsy-peikko on muutenki iskeny muhun,
mikään ei oiekin huvittais, ja kröhä vaan jatkuu, kurkku ihan törkeen kipee
kokoajan.Ja pää. Kakkendaali.

Mikäs situation on Ohdiksella ?
Jos vaan pystyt siellä lasikopperossa poikia viihdyttää
kirjuuttelemalla meille jtkn niin jees pliis ;o)

Titti haaveilee salilla käynnistä...niin mäkin.
Rahaa ei vaan oo. Ja tuntuu, et tääl kaatuu kaikki niskaan kun oon poissa
tunninkin...(korvaamaton mami ??!)

Laittakaas immeiset kuulumisia, naamakirja ei näköjään toimi.....tai
ainaskaan mulla.

Ihanan aurinkoinen päivä tästä on tulossa näköjään kuitenkin... Nautitaan siitä *=o}
 
Tehotyttö.
Pikatsemitykset vain kaikille kakkandaalioloihin ym.!!! :)
Pikkasen hässäkkäpäivää puskee tässä loppuviikko...

Ja nyt sitten arvon naiset alkaa paukuttamaan mulle päähän, että päätös oli lopullinen ;-)
Voi persus tätä kevättä :) Tän kakkendaalikasan alla, jota arvon lähisuku ystävällisesti lähettää, on myös entistä paremmin taas ymmärtämässä, miten helppoa tämä perhevääntö sitten kuitenkin on, vaikka cocktailit välillä rasittaakin.. Aikas pientä sit kuiteskin.
Olen nainen ja aina on oikeus muuttaa mieltään vai mites se oli... Eilen jo ääliönä aloitin mitäsjoskuitenkinkeskustelut. HEI HALOO!

Tehis
 
Ohdis
Tehis =D
Kyllä, naisilla on taatusti oikeus muuttaa mieltään, vaikka kolmasti päivässä jos siltä tuntuu :}

Jooxille jaksuja kevätpeikon (ja pojan..ja gorillan) kanssa!

Situation...vuoto alko yön aikana, elikkäs tää ois koopee 1. Olion kanssa ei mitään uutta, se jurotti eilen.
 
Haidi kirjautumati
Onneks muuallakin jurotetaan, eikä vaan aina meillä. Näyttää taas siltä, että vapaalla on kiireempi kun töissä ollessa. Tallituurauksen otin taas vastaan ja kohta pitäs painella tukkaputkella ruokkii hevosia ja siel hurahtaakin sit iltaan saakka kaikkine muine hommineen. Palailen perjantaina juttuun kun oon taas vapaalla:)
 
Tehotyttö.
Argh teitä. Pyysin tukemaan päätöksessä... :)
Juu, ei mitään uusia päätöksiä. Huomenna uusi rinkula paikalleen ja kattellaan sit taas, miten se mieli heilahtelee...

Ohdikselle pahoittelut kp1:stä :-(

Matalalento jatkuu... FIUH.
Vilks vilks! *heiluttaa ihan simona molempia käsiä*

 
Ohdis
Joo, eikös me Tehis sun päätöstä tuettukin ;D

Ei tarvi pahoitella, viimeinen viikko meni vakaasti sillä fiiliksellä että ei tärpännyt joten en ole kovin pettynytkään :}

Haidillekin heipat ja rapsutukset heposille.
 

Yhteistyössä