ISOmpaa pesuetta haaveilevat 32

  • Viestiketjun aloittaja Ohdakkeenkukka*
  • Ensimmäinen viesti
Haidi kirjautumati
Nostetaan meitä vähän ylemmäs.....noooin...niin ei pudota etusivulta pois.
Miljoona hommaa olis tehtävälistalla ennen töihin lähtöä. Täytyy mennä ekaks kampaamaan naama ja sit kauppaan jne jne.
Eilinen vierähti synttärisankarii hemmotellessa. Mummo vain kävi niin ehdittiin sit viel kaupunkiin shoppaamaan. Ison kassillisen sai tyttö alennusmyynnistä vaatetta alle 50€.
Kaverisyndet juhlitaan vasta viikonpäästä:)
 
Tehotyttö.
Huomenet!

Myöhästyneet synttärionnittelut Haidilan tytölle :)

Näyttäisi siltä, että olemme onnekkaita. Isäni tilanne vakaa ja koko ajan parempaan suuntaan ollaan menossa. Tie on kuitenkin vielä erittäin pitkä...
Rauhoittui tämä elo niin paljon, että päästin olion mummulareissulle pohjoiseen keskimmäisten kanssa. Pitkään arvottiin, lähteekö kukaan. Minä en halunnut lähteä nyt tässä tilanteessa. Ensin meinasi olio ottaa kaikki muksut, mutta päädyttiin kuitenkin puolittamaan porukka. Puoli lomaa, kun kotona vain kuopus ja esikoisen eli katraan rauhallisimmat :) Vaikka on tuolla kuopuksella melkoinen uhma menossa...
Esikoiselle sen sijaan taisi kertalaakista häipyä murkkuilut tuhkatuuleen. Toiveajattelua? :-D Tämä vaarin juttu on ollut nyt niin kova hänellekin ja erityisesti siksi, että minulle niin rankkaa. Joku suojeluvaisto on hänellä päällä ja pitää minua kuin kukkaa kämmenellä <3
Onkin kyllä niin rankkaa kokonaisuutena. Tämä kun ei ole nyt vain tämä yksittäinen juttu, vaan tähän liittyy niin paljon kaikkea muutakin. Alkaa jo oma keho&pääkin reagoida, ei kivaa...

Nyt lähdetään tytskän kanssa suihkuun ja aletaan suunnitella mitä muuta tänään tehdään kuin sairaalareissua.. Lapsia ei olla sinne vielä viety, ei oikein järkevää.
Tulee vaan pikkuisen kilometrejä tässä ajeltua, kun tuo sairaala ihan "väärässä suunnassa" meistä katsottuna kaikkiin muihin kunnollisiin palveluihin ym. Jos haluan käydä vaikka Ikeassa, niin kilometrejä tulee sitten tänään ainakin jotain 150.. No, kelpaa mun kyllä nyt ajella tuolla uudella kaaralla ;-) Meillä on nyt sitten molemmat autot 7-paikkaisia, joten ei tarvii miettiä kumpaan mahtuu kaikki :)
Niin, ja toisaalta ajelen vaikka 1000 kilometriä, kunhan isäni on elossa <3 <3 <3

Ai niin.. Vimpasta renkaan poistosta 5vkoa. Ja hitto, kun ne millään muista, että oliko ne ovisoireet milloin... Täytyy vain sukulaisnaikkosta kärsivällisesti odotella.

Tässä omanapainen pyörähdys..
Tehis
 
Haidi töistä
Tänään sitten täytin ja lähetin ne hakupaperit...saa nähä kuin käy, tuleeko kutsu haastatteluun vai ei??? Palaanko koulunpenkille, vai alanko syksyn tullen taas pomppia talosta toiseen, missä milloinkin tarvitaan?
Tätiä odotellaan täälläkin, tänään nielaisin taas vikan keltarauhashormoninapin tässä kierrossa, joten muutaman päivän sisällä pitäs paikalle paukata.
 
Joo Xo)
Pikaisesti raportoin; hengissä ollaan -nippanappa -juurihoidosta huolimatta,
ja täti tuli meille just niinkun arvelinkin,
eli eilen kun juurihoitokin oli....... enkä aio päästää sitä sun luo enää,
Haidi , sori vaan !!
Joten menee kait Tehiksen luo sitte seuraavaks
( vai onko kutsuttukaan ? ) Pikaista paranemista sinnepäin isälle toivotan,
hyvä jos on parempaan päin jo ;o)


Haidille sitäpaitsi kovasti onnea matkana hakupapereiden kans,
tottakai ne sut ottaa sinne, asiasta ei liene epäilystäkään ?

Tänään oltiin kaupoilla ja shoppasin ohimennen Pinkkikselle prismasta pikkareita, paitoja 2 kpl , hameen, kokomekon sekä shortsit...yht.kai 16 e.
Oispa ollu aikaa katella itelleenkin jotain,
ihan kelpo alennuksia sai, kun pikkareillekin jäi 57 senttiä hintaa !

Koitin muuten taas päivällä kirjotella, mut ei toiminu koneet ja hermo meni.
Mikähän näis on aina vikana ??

Ihanaa, huomena terassinavajais-bileet ja mulla on nyt sopiva kipulääkityskin.
Ei särje yölläkään hampia =o)

 
Ohdis
Parin hyvän päivän jälkeen täällä pidellään taas oksennusta.

..

Ja tässä välissä tulikin sitten vispipuurot ylös =/
Hetken kuluttua pitäisi vielä lähteä anoppilaan viikonlopuksi, huomenna ois käyntiä Olion isovanhemmilla, siellä on sitten kuulema muukin suku odottamassa että pääsee meitä onnittelemaan, voi ei (anoppi oli heti soittanut kaikki läpi kun kuuli..). Melkosen ikävä reissu jos huono olo jatkuu....anoppi ei anna varmasti sekuntiakaan rauhaa vaan hyysää sen minkä kerkee. Pitänee paeta mökille kirjan kanssa :}

Tehiksellä olikin jo mukavampia kuulumisia, terkkuja kaikille muillekin, piakkon saadaan Marjulin np-kuulumisia!
Vaikenen taas muutamaksi päiväksi ja koitan piipahtaa ensi viikolla ennenkuin lähdetään Olion kanssa kaksin (tai kolmin) Viron reissulle :}

Ohdis & Voitto 8+2

 
Tehotyttö.
Nostellaas meitä vähäsen näin viikonloppunakin :)
Meillä puolet perheestä edelleen reissussa, joten hiljaiseloa vietellään. Ollaan kyllä oltu aika paljon reissun päällä kuopuksen ja esikoisen kanssa. On tässä vähän kamun kanssa illanistujaistakin keritty viettämään..

Täti ei ole tänne vielä kurvannut. Jos ei kohta kuulu, niin saatan hermostua ;-) Täytyis vissiin laittaa ovismerkintä kalenteriin, ni ei tarttis hermoilla. Raskauskaan kun ei ole TÄYSIN poissuljettu vaihtoehto tässä kierrossa... Mutta 99% varmuudella se tätsky pölähtää vielä tänne.

Tässä suunnittelen, että jos kävisi ostamassa toisenkin uuden menopelin.. Tällä kertaa kaksipyöräisen. Nimittäin ihan uutta fillaria tekisi mieli! Jos motivoisi kulkemaan työmatkaakin paremmin :) Prisma näkyy myyvän Helkamaakin, joten sinnepäs taidan tässä suunnata... Ensin täytyy kyllä käydä pikkuneidin kanssa lenkillä, kun tuli luvattua.

Viikonlopun jatkoja ja mukavia reissuja kaikille kesäreissailijoille!

Tehis
 
Joo Xo)
Tehis hoi ; mä liiskasin tädin meidän uuden terassin alle,
sinne kivien ja juurien joukkoon.Ei se enää teille ( vähään aikaan ) tuu. Nih!

PeeÄs: Terassinavajaiset meni oikein kivasti,
ilmakin oli mitä parhain =o} !
 
Tehotyttö.
Joox on vitsikkäällä tuulella ollut :-D HÖPÖHÖPÖ!
Varo vaan, sieltä se täti kohta tulee läpi terassilautojen.. No, onneksi saitte bileet vietettyä kuitenkin! Hieno homma, että onnistuivat :)
Meilläkin (eli mulla) vaihteeksi pippalosuunnitelmia. Tosin oli tuossa vähän katkolla koko suunnitelma tuon isäni tilanteen vuoksi. Elokuun alussa ehkä sitten juhlitaan.. Aikuisille vain. Tuvasta-astujaiset&katkarapubileet :) Nää on taas näitä meikän päähänpistoksia...

Huutonetissä vierähti taas tovi, kun oli pakko laittaa vähän lisää tavaraa myyntiin. Aika hyvin tässä on tavaraa lähtenyt kävelemään, mutta vielä on aika paljon ylimääräistä jäljellä. Kolme kertaa ollaan nyt oltu kirppikselläkin myymässä.

Eipä tarttunut vielä pyörä mukaan. Kyllä se niin on, että mielelläni maksan vaikka vähän enemmän, että saan palvelua! Oikeeseen pyöräliikkeeseen siis seuraavaksi.

Huomenna ehkä vielä kerkiän linjoille, mutta sitten palaavat nuo muut ja alkaa melkoiset karkelot.. Reissua ja muuttoa jne jne.

Tehis
 
Joo Xo)
Maanantaita kaikille !
Aika sateista ja sumuista ainakin täällä meilläpäin,
mutta ei haittaa. Sain eilen olla aurinkoa ottamassa peräti 2 tuntia,
ja ihan rauhassa ( !!!!!!!! ) kun naapurien kullannuput oli muualla.
Pinkkiskin oli makoilemassa siinä vierellä hetken,
mutta osasi olla niin nätisti ettei tosikaan =o} !
Ihanaa oli. En oo saanukaan olla rauhassa vielä tän kesän aikana auringossa,
ja se on hiukka ahistanu - kokoajan tuppaa olemaan jotain äksöniä tai tekemisiä.
Jos ei omien, niin naapurin mukuloiden toimesta.hö.

Tittiä odottelen tänään kyläilemään, ei o nähtykään ku tammikuulla viimeks,
poitsu oli silloin 6 viikkonen.... nythän se on jo iso poikkuli.

Sain naapurilta mustikoita, pitäs varmaan piirasta pyöräyttää - jos löydän oikein sopivan ( ja helpon ! ) ohjeen jostain......
Jokos se Marjulin ultra oli ? Meniks multa ohi jotain ?
Mitäs siellä sanottiin - siis jos se oli jo ?
( aimäkömuka utelias...=)

Tehis jos se täti rikkoo meiän uuden terassin, tuutsä korjailemaan sitä,
kun olet noin ahkera hommaileen kaikkea muutenkin ??
Tervetuloa vaan !

Mitäs muille kuuluu ??

 
Tehotyttö.
Maanantaita ketjuun!

Suhmuraiselta näyttää täälläkin keli. Sopii meidän päivän suunnitelmiin ihan hyvin..
Isukkia lähden kohta katsomaan, kunhan tuo lapsenvahtiesikoinen heräisi. Lähtevät siis mukaan, mutta odottelevat autossa tai kanttiinissa.
Ja päiväohjelmassa varmaan huonekalukaupassa käyntiä.. Olen noita himpuran parvisänkyjä nyt kyttäillyt huutonetissä, mutta ei ole oikein sopivia vaan ilmaantunut. Täytynee siis ostaa vaan uutena, höh. Väliaikaisia ratkaisuja kun ovat, niin olisi kerrankin kelvannut tälle perfektionistille käytetty :)

Tittille ja Jooxille mukavaa treffipäivää!

Joox, en taida ihan osata tuota terassin korjausta, mutta jos lähetän jonkun tuuraamaan..
Vielä ovat varmaan ehjänä, koska ei tänne ole kurvannut. Sitä odotellaan siis edelleen.. Sellainen käsitys/mielikuva, että ihan tässä alkuviikolla kyllä pitäisi jo täällä viimeistään olla. Ei oikein mitään sensuuntaista oirettakaan. Viime viikolla joskus nipisteli ihan siihen malliin, mutta jäi niihin nipistyksiin.. PÖH.

Oikein mukavaa viikkoa ja heinäkuun loppua jo toivottelen varmuuden vuoksi, jos tämä elämä tästä muuttuu täyshärdelliksi, enkä ehdi täällä käymään..

Tehis
 
marjuli
Pikaisesti taas täällä piipahtamassa!
Vai odotellaan tehikselässä tätiä, ei taida tulla =)
Minulla on tuo np ultra vasta perjantai aamuna, laitan sitten kuulumisia, sen verran tiedän että tuon jälkeen ei enää tiiviimmin kontroloida tuon kasvain asian tiimoiltajos kaikki on hyvin!Alavatsa kipuja on mutta nämä voivat nyt olla niitä kasvukipuja, ainakin tuo vatsa pönköttää jo.

Tuo jooxin auringonotto kuulostaa vähintääkin rentouttavalta, meillä on ollut lapsia enemmän ja vähemmän kokoajan pyörimässä ja yövieraita on ollut reilun viikon joka yö, nyt ilmoitin että viikkoon ei meille tule kavereita yökylään ja muksut murjottavat siitä!
Mutta nyt pitää lähteä imuria juksuttaan pitkin taloa, että saisi edes suurimmat villakoirat häädettyä!

Marjuli 12+4
 
Joo Xo)
Titti kävi , piirasta en ehtiny ja ukko jotenkin tuntui mököttävän.
Luulikohan se, että pojasta tarttuis vauvakuume siihenkin ?
Nyt se taas iloisena möryää pihamaalla nurmikonteossa.
Saadaan toivon mukaan nurtsi enskesäksi kivien ja pensaiden
seuraksi terassin eteen...
siis meni miltei koko piha uusiks ton terassin vuoksi,
ne vanhat puskathan ( 35 vuotta vanhat !! ) piti kaivaa pois kokonaan,
eikä me ilman pärjätä, kun autotieltä näkee sitte meille suoraan sisään
enkä mä ainakaan halua et koko kylä näkee, mitä meillä syödään....

Ihana oli kuitenkin kun Titti jaksoi meille tulla ja tuoda tuliaisetkin mukanaan !
Pinkkis tykkäsi vaatteista, niistä meni vain 3 kpl eteenpäin,
esim.valkoiset farkkucaprit ei menny meidän isopyllylle ,
mut naapurin tytölle sopi mainiosti ;o) ! KIITOS VIELÄ !
Poika oli niin ylisuloinen, etten varmaan toivu ikinä enää .... onneks sain pidellä ees hiukan häntä sylkyssä, se aina helpottaa ... vaimitenseoli ...
Oottakaas vaan Papu ja Haidi kun pääsette sylittelemään tuon hurmurin kanssa,
ei se ainakaan vauvahaaveita helpota ... HuoOOoooooHhhh...
Ja kohtahan meil on naapurissakin vaavi
( laskettuun aikaan on 8 päivää, tarkistin asian tänään =) joten viimeistään silloin saatte sitte kestää mun voivotteluita,
kun ei tuo olio enää yhtään nuppusta halua.

Jahas-ovikello........gottago!
 
Haidi kirjautumati
Huomenet täältä itärajaltakin
Luulen Joox, että sun terassis on päreinä ihan parissa päivässä, täti kyl tulee laudoista läpi, koska odottelen sitä jo saapuvaksi oireiden perusteella...sorry vaan. Multa vois kyl onnistuu se terden korjaus, senverran pysyy vasara ja muut työkalut kädessä...olion seurassa oppinut:)

Eilinen vapaapäivä meni äitin kanssa shopatessa, sit tallilla ja loppu ilta punaten sormia 15 mansikka kilon kanssa. Nyt pari päivää taukoa ja sit haettava seuraava mansikka lasti...täytyy pelata työvuorojen mukaan, et ehtii siivota ne.
Kirppiskamat pitäs hinnotella...huoh...vannoin, että en enää siihen touhuun rupea, mutta kun likat innostu siivoomaan kaappinsa niin ajattelin et jos sittenkin. Ihan vaan ne vaatteet mitkä sieltä irtosi, saattasvat hyvinkin tehdä kauppansa kun koulut taas kohta ovat alkamassa.

Nyt on poistuttava pyykkitupaan hakee puhtaat pyykit ja alettava taas jälleen kertaalleen kotihommiin, et ehtis jotain tehdä ennen töihin lähtöä.
 
Tehotyttö.
Pikaiset tervehdykset vielä täältä!
Vielä niin hiljaista, kun suuri osa nukkuu.. Olio tosin lähti jo aamuvarhain sahalle sukulaismiehen kanssa tukkeja sahauttamaan. Tuuraa siis isääni. Mekin lähdetään perässä maalle, kun tästä väki heräilee. Tuskin kyllä kaikkia mukaani saan, on ollut niin tien päällä olemista ja reissussa rähjääntymistä..
Kyllä tuli tähän taloon möykkää, kun eilen saapui tuo äänekkäämpi väki :)

Vai Haidilassakin kirppismeininkiä... Minä kans ensin meinasin, etten repeä millään niihin puuhiin tänä kesänä. Niin vaan, kun ekan kerran sai irti ja hommat alkuun, niin ollaan viihdytty uudelleenkin. Ollaan vielä oltu tuolla uudella paikkakunnalla, jossa ihana maalaismeininki :)

Sain sitten eilen sen uuden kaksipyöräisen menopelin. Aika makee onkin! Käytiin tytskän kanssa heti koklaamassa ja nyt hän tuossa höpöttää, että UUDESTAAN PyöÄILEMÄÄN ja vetää kypärää päähänsä.
Eilen oli kyllä todellinen törsäyspäivä.. Tilasin myös parvisängyn ja telkkuja kävin katselemassa. Vielä en ostanut, päätös on jo tehty. Ollaan luvattu muksuille nyt kahden vuoden tauon jälkeen telkku, kun muutetaan pieneen rivarikolmioon. Jotain kivaakin siis ;-) Minä tuskin kovin äkkiä opin telkkaria katsomaan.

Hienot muuten Jooxilan terassit!

Kisaillaan siis Haidin kanssa kumpaan tätönen ekaks kerkii... Sinne ei kyllä tarttis edes tulla! Kyllä täälläkin nyt oiretta, joten eiköhän se sieltä kohta tule.

Jaahas, eiköhän sitä nyt tehdä jotain järkevää..

Tehis
 
Joo Xo)
Haidi ei se teillepäin o tulossa, luulet vaan ...
Voi hitsi mansikoita ! Saispa itekin aikaseks hommata noita ihanuuksia pakkaseen.
Ja shoppailla. Pitäis jonkun muun lompakolla kyllä shoppailla,
ei oma pers kestä...Naapurikin meni eilen äitinsä kanssa shoppaileen,
kun äiti tuli kylään ja kävi eka yksin ikeassa, sitte kaksin menivät
vaateostoksille ihan... että mä oon kade!
Lottovoitto antaa edelleenkin odottaa itseään
( jaa- onhan siellä 4 milliä jaossa ens lauantaina, jihuu!! ) joten sen kohille sattuessa shoppaillaan sitte vaatettaja muuta...
sitä ennen menee kaik raha tän talon ( ja terassien =) kunnostukseen.
Parempi kai niinki ku huumeisiin tai viinaksiin...
Vaikka olutta toi terassihomma kyllä vaatii jonkinverran,
ei siitä muuten mitn tulis.

Naapurien ukot oikeen käski rouvat tänne katsomaan ku meikä painaa
koneella ruuvia terassilautoihin, meni ehkä n. 500 kpl ihan helposti,
sit hyytyi muija...ja kone. Kun ei o ku 2 akkua,
mutta sanoivat ääneen oikeen, et osaahan naisetkin hommia painaa,
ei näy olevan ongelma ollenkaan ;o)

No ei tietenkään, miks oliskaan ?? ( voi naapurimuijia - nyt on hommia tiedossa,
eivät voi ukoillaan enää ihan kaikkee teettää , kjähkjäh...)
- Nii, ja olipahan noilla ukoilla katottavaa, kun meikä perse pystyssä ruuvaili kun nuo nojailivat kaiteeseen kaljaa kitaten...=)
Mua nyt ei muutenkaan o luotu konttorirotaks joka vaan istuksii
ja naputtaa koneella ( heh ... ai mitä mä nyt sit teen ?? )


Vai Marjulia saadaan perjantaihin asti jänskätä ?
Saattaa olla, et me ollaan mökillä silloin... kelvataan sinne hommiin nyt,
kun talon rouva ei o paikalla. Olio menee päivää aiemmin, me bussilla perässä.
Vaan en tiiä, kiinnostaako mua mennä. Ois täs kotonakin töitä...
ja siellä kun ei pääse työnsä tuloksista nauttimaan ikinä,
saa mennä vaan hommiin ja häipyä.Työleiri.kökkööööö

Jahas....täällä kinutaan aamupalaa, mentävä on. Moiks!
 
Tehotyttö.
Hihii, Joox pers pystyssä jne :)
Minä en koskaan pääse noihin hommiin, vaikka vehkeet (HAH) käsissä pysyykin. Meillä noi mukulat tappelee ruuvailuhommista, siis kaksi vanhempaa... JA sitä paitsi olio ei luota mun kärsivällisyyteen noissa puuhissa. Liian tarkkaa mulle kait :) Parempi, että mä heilun vaan lapioiden ym. järeämpien aseiden kanssa.

Nyt sammutan tämän koneen ja alan oikeasti muihin hommiin :-D
Tehis
 
Joo Xo)
Tehis ei voi sanoa "terassit" koska nois
kuvis on vaan se uusituin eli takaterassi... Etuterde meni uusiks jo ennenku
mitään sisätiloissa ees tehtiin.
Tai siis etupuolelta raivattiin viidakko,myllättiin maa, kaadettiin puut ja
sitte tehtiin terde ;o)
Siihen ei ikävä kyllä koskaan paista aurinko, mutta kiva paikka sekin on
lapsien varsinkin touhuta hellepäivänä ;o)
ja iltapäiväkaffit on siinä monasti nautittu naapurien kesken,
saa lapsiakin siitä pihalla vahdattua hyvin.

Juu, mutta siis toi on vaan takaterde nois kuvis ja viimosin rojekti...
ja sekin on vasta puolivälissä. Jatketaan sitä enskesänä,
kukkamaa siirtyy ja yks iso puu kaatuu ja siihen tulee terassin"kansi" vaan,
ei tollasta laitaa ollenkaan ku tos varsinaisessa osassa on...
nää suunnitelmat saattaa viel muuttuu satakertaa niinku ton nykyisenkin terden kans kävi 3:n vuoden suunnittelu+rahansäästö-aikana,
mut so what... kuhan tulee valmista joskus.
*päättää raporttinsa tähän* ja lähtee Pinkkistä hampsilääkärissä käyttämään....
 
Ohdis
Olen uppoutunut kirjoihin viime aikoina niin etten ole tännekkään ehtinyt :}
Vilkutuksia vaan kaikille, tälläkään kertaa ei ehdi kummosemmin jutskata vaikka mieli tekisi. Pitäisi meinaan keitellä perheen miehille hernekeittoa ja sitten lähdemme katsomaan ice age kolmosta leffaan :}

Ohdis 8+...öööö....6?
 
Mirkku34
*arkana kurkkaa* moi...

Tännepäs on tapahtunut yhtä sun toista, en enää edes jyvällä pysy.
Suuren suuret onnittelut silti plussaajille!!!!!

Mä ehkä mahdollisesti hivuttaudun taasen tänne mukaan, jos sopii?
Juupas-eipäs alkaa olla taasen niin tuttua niin tutta.
Että en tiiä. Mieskin alkaa kumminkin lämmitä ajatukselle, ja mäkin, mutta en tiiä. Onhan tää jo nyttenki sellaista vilinää ja härdelliä että oikeesti; haluaako tähän enää yhden yhtä lisää?! Ja silti kumminkin, mä tiedän että tää ehkä olisi mun viimeinen. Sitte mä alan olla liian vanha ja mun yliliikkuvat nivelet sun muut ei enää ehkä kuntoutuis... en tiiä.
Sanokaas, oonko ihan hullu kun moisia ajattelen?
Papu, eiks me olla samaa vuosikertaa, mites ajattelisit?

Mirkku, jolla taas aamulla silmät on punasena ja nenä tukossa...
 
Haidi töistä
Pikakurkistus
Mirkku pohtii sitä mitä me kaikki aina vuorollaan...ei kai sen hullumpia olla kukaan:)
Samaa vuosikertaa taidetaan olla sinä, minä ja papu.
Täällä olis kp30 ja kierrosta ei taas mitään tietoa, edellinen oli 26, mut nyt on näitä lisämömmöjä sotkemassa. Josko se täti viimestään huomenna olis täällä. Tajuton väsy on tänään ja pitäs jaksaa töitä tehdä. Perjantaina olis vasta vapaata ja sekin täynnä ohjelmaa...huoh! Nyt on pakko jatkaa duunii...terkkuja kaikille:)

 
Joo Xo)
Mirkulle IIIIIIIIIISO morjens !!
Juu, hullu oot - niinhän me ollaan täällä muutkin
( paitsi allekirjoittanut ??! =)
Mutta terrrrvetuloa vaan takaisin ;o) !
Laitas jotakin kuulumisia kans, jookos ?

- Aijuu; pitäis kait päivittää tää meidän lista taas.... plussanneet saa sen tehä,
jos plopsahtelis sitte muillekin haluaville ( aimävai taikauskoinen ...)

Ihanaa toi, että muutkin pähkäilee juupas-eipäs-ehkä-ei-juu- linjalla,
mä oon taas viimeyön valvonut ja pähkinyt samaa hommaa.
Eilen kun tuli juteltua raskaus+synnytysasiat juurta jaksaen
tuon naapurin kanssa, jolla on NIIIIIIIIIIIIIIIIIN super-ihana pallo ja
laskettuun 6 päivää aikaa....nyyyyHHhhh!
Mullon ikää jo kuiteskin senverran, etten tiiä.... toisaalta
joku näkyy odottavan toista lastaan 43-vuotiaana,
oli IS:n sivuilla eilen... olikse joku ex-salkkaritähti tai jtkn...

Äh. mä pohdin näit samoja varmaan isomummoiässäkii vielä.

PeeÄs: Pinkkis ei antanu etuhammasta pois vieläkään eilen,
saatiin jo puudutuskin laitettua, mut sitte peikko päätti pitää suunsa kiinni,
paitsi kirkui kyllä ja kovaa.... ensviikolla mennään uudestaan, ja silloin hammas lähtee vaik väkisin. Saakin kunnon lääkityksen siihen jo aamusta.kurjaa.
 
Tehotyttö.
Ihan salamana kurkkaamassa vain..
Olio lähti just hakemaan vuokramuuttolaatikoita ja otti muksut mukaan. Minä jo yhtä kaappia aloin tyhjentelemään, kun se pitää ilmeisesti viedä jo tällä viikolla, jos ei muuttopäivänä onnistuta tänne päähän saamaan kantoapuja. Toisessa päässä jo on sovittu iso liuta.. :) Tuo kaappi kun on sellainen isohko talonpoikaiskaappi ja painaa kuin synti. Ollaan se kyllä taidettu ennenkin kaksisteen kantaa..

Mahtavaa, Mirkkukin palaamassa remmiin! Juupas eipäs juupas eipäs. Kuulostaa NIIIIIN tutulta :)

Mitäs jos se täti ei Haidilaan tulekaan...
Eipä ole tännekään edelleenkään kurvannut. Eilen illalla oli ihan sikakipee alavatsa ja olin varma, että NYT, vaan ei.. Aamulla vatsa taas ihan ok. No, eiköhän se sieltä vielä rytinällä sitten kurvaa.

Tänään koko perheellä teatteriin illalla. Ja varmaan vähän ulos syömään siinä samalla..

Mutta nyt on hyökättävä takaisin tuon kaapin pariin.
Moiks,
Tehis
 
safiiri,
Mitä, onko eräällä jos toisellaki täti hukassa? Peukutuksia sitte että pysyyki pois...

Täällä ollaan reissusta palattu. Ja äippäloman kolmas päivä on menossa. Perjantaina käyn polilla kurkkaamassa Jänskistä ja puhumassa h-hetkisuunnitelmista. Jänskättää jo kovasti, mihin tulokseen tullaan.

Jänskis saa kyllä luvan tosiaan olla tämän rouvan viimenen lapsonen - sen verran on nyt norsuolo ettei enää tee mieli olla siunatussa tilassa. Mökillä muuten viime viikolla kävi elämäni ekan kerran niin että yöllä luulin tukehtuvani. Ei kerta kaikkisesti saanu ilmaa ja mökin seinät ja katto tuntu kaatuvan päälle. Piti mennä patjan kanssa terassille nukkuun, kunnes hyttyset ajo sisälle. Sitte piti avata tuvan ikkuna sepposen selälleen ja nukkua patjalla ikkunan eessä tuulessa ja tuiverruksessa. Yhen kerran saunassa kävi samanlai että tuntu että ei saa henkeä. Puuh, joko mulle on tulossa astma tai sitte Jänskis painaa pahasti palleaa tai jotain.

Heh, kerranki tuli valitusvirsi...

Mutta nyt taas näkemisiin.

Safiiri ja Jänskis 35+3
 
Mirkku34
Haidi, sovitaanks, ettei se täti tuukkaan teille vaan porhaltaa helmat paukkuen ohi, jooko? :)

Joox, Pinkkis on fiksu, eihän sitä nyt ihan noin vaan hampaita pois anneta ;). Sun pitää kuule houkutella rahalla; meillä kakkoselle toimi tosi hyvin kun ei millään olisi antanut poistaa etuhampaita (jotka tosin oli pakko väärän purennan vuoksi) että sanoin hammaskeijun varmaan maksavan aikas hyvästi isoista etuhampaista. No, kakkonen siihen sitte että ainakin vitonen pitää saada! Mä vaan että ei taija keijulla niin isoja rahoja olla vaan ehkä pari euroo hampaasta vois olla mahkuja.... ja niin hampaat lähti ja poika oli 4e rikkaampi seuraavana aamuna ;)

Tehiksellä muutto edessä vai? Musta muutot on ihania, kun pääsee aina johonkin freesiin ja liika tavara jää kyydistä (tai sitte ei...). Toivotaan että täti kurvaa teidänkin ohi ;) bd bd

Ja Safiiri, sulla käy viikot vähiin! Voi että! Vähänks käy kateeks!

).( toiveissa (.)
Mulla oli ekat menkat vastikään, nyt mennään kp14. Hiljaiseloa meillä on ollut, mutta jospa se tästä vilkaistuis. Ilman äksonia on turha odottaa mitään, eiks nih.

Meidän "vauva" on jo 1v2kk2vkoa, aivan liian iso jo! Tuntuu että ihan vasta oli vauva, ihan vasta! Nyt kuitenkin menee jo kuin tuulispää joka paikkaan juosten, puhua pälpättää kokoajan, joitain sanoja tulee ja omaa kieltä senkin edestä. Että ei taija mykkää tulla tästä(kään) lapsesta.

Jaaha, nyt on katasroohvi yläkerrassa, pitää mennä..

 

Yhteistyössä