ISOmpaa pesuetta haaveilevat 34

  • Viestiketjun aloittaja ÄssÄ!
  • Ensimmäinen viesti
ÄssÄ!
Haaveilijat:
Haidi 33v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 , tyttö syntyi 8.2007

(Papu 32v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06 )
(Mirella76, mies72 ja -97-03-05 syntyneet lapset, km 08/08 )
(*Kirsikka78, km -98, tyttö -99, km x 3.-06, poika -07)

Plussanneet :

Safiiri 37v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö -08, la 24.8.09, toimitaan 12.8.09
ÄssÄ 31v, tytöt -00 ja -02, km11/06, tyttö -07,tm11/08, La 9.10.09
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03, ja poika -08 LA 27.1.2010
Ohdakkeenkukka -80, t -98/p -00/p -03 + bonarit t -99/ p -96, LA 26.2.2010

Jo vauvan saaneet :

Tehotyttö 37v., poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, tyttö 25.10.2007
Mirkku 33v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04 , Tyttö 05/08
Vieläkö yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01 Poika syntyi 31.5.08
Titti 39 v, t -97, t -99, p -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93/Poika syntyi 3.12.08
Aurora Vee 29, mies 28, t-05, p-06, Poika syntyi 18.2.09
Mipsa tyttö -02, poika -04, tyttö -06 la 24.5.09, tyttö syntyi 21.5.



Aattelin, josko omistettaisiin tehiksen isän muistolle toi edellinen ketju...
 
Ohdis
Uusi ketju sopii tähän oikein hyvin.

Kauniin aformismin olet Ässä löytänytkin tuon viime ketjun loppuun. Nämä on taas niitä pieniä viisauden siemeniä mitä jää maistelemaan pitkään.

Olen kotiutunut, aamulla oli neuvola, josta täti passitti suoraan lääkäriin joka taasen passitti saikulle. Eikä päätöksestä voinut edes valittaa. Supistelu siis syynä, paikat on pehmenneet ja asiaa tutkitaan sitten ensi viikon perjantaina äippäpolilla kun mulla on se rakenneultra. Silloin kuulee saako luvan palata työhön vaiko ollaanko sitä nyt sitten kotitonttuna :} Olio tuumasi asiaan että "se tietää lämmintä ruokaa ja puhtaita vaatteita" :D

Mutta vauvalla kaikki hyvin <3

Ohdis & Voitto 18+4
 
ÄssÄ!
Ohhoh, ohdis. Onkos sulla aiemmissa raskauksissa paikat pehmenneet noin? Aika ihme on minusta jos eivät saikulle laita..

Missäs kaikki muut luuraa??

Tässä muuten tänään näpätty kuopuksen yksiöpäivitys:

http://www.aijaa.com/v.php?i=4965404.jpg


ÄssÄ +kuopus 38+4
 
Ohdis
^ Edellisessä raskaudessa rv 23 ollut pehmeänä ja 2 senttiä auki, mutta lopultahan raskaus meni yliaikaiseksi, joten ei ihan kauheammin vielä itseä hirvitä. Tottakai supparit tulee ottaa vakavasti, mutta tämä ei ollut mulle uutinen :}

Ässän masu <3

 
Joo Xo)
Mä eksyin ....
en meinannu hogaa uutta ketjuu,he.

Ihana massu, ÄssÄ !! ( tahtookans,tahtookans...eiitaho-tahtoo-ei-tahtoo....)

Ohdis kotitonttuilee sitten vaan, osaa näköjään olio ainaskin arvostaa sitä ;o)
vaikka kurjaa onkin tuo, jos paikat pehmenee ( muukin ku pää ) liika aikaseen....

Meikä on kokopäivän lajitellu lasten pieneksi jääneitä vaatteita
( Titti ! Jimille on oma laatikkonsa ! =) ja niitä muuten sitte meillä piisaa...huh!
Naapurin eukko tulee tytön vaatetta ostelemaan perjantaina.
Niin ja sitten juttelin vertais-asioita yhden asperger-pojan äipän kanssa,
meidän poitsu on saanut hänen pojastaan ikioman kirjekaverin ;o) !
Ja tavataan ihan livenä lokakuun loppupuolella.
Sitten nähdään, tuleeko pojista oikeat ystävät ( bd bd bd !!!)

Meikä lähtee huomenna stadiin tapaamaan kaimaansa piiiiiiitkästä aikaa,
ja ostamaan urheiluliivit ( jos löytyy )
ja otetaan siinä kait muutama juomakin päivitettäessä dataa...
joten älkääs ihmetelkö,
jos torzainakaan ei kuulu mid.

Vitzi toi massupallonen on liikkis ;ò}
 
Tehotyttö.
Täälläkin yksi kotitonttu. Lepäilen nyt vielä tämän ja huomisen. Tässä yrittää flunssakin painaa päälle. On väijynyt jo pari viikkoa, mutta jäänyt vähän taka-alalle muiden asioiden takia.

Kiitos kauniista ajatuksesta vanhan ketjun suhteen <3
Ja kiitos myös ihanasta mietteestä ÄssÄ. Sopii kyllä isäni kohdalle loistavasti, sillä hänelle oli metsä niin tärkeä.
Joox kyseli suljetun puolella tuosta isäni sairaudesta. Kirjoitan joskus, kun on paremmin aikaa ja jaksamista. Se kun vaatii vähän perusteellisempaa kertomista. Siihen liittyy niin paljon kaikkea muutakin..

Kyllä tämä vähän epäreilulta tuntuu, että sain pitää KAIKKI isovanhemmat vähintään 85-vuotiaiksi ja sitten oman isän menettää alle 60-vuotiaana :-( Häntä olisi vielä niiiiin paljon tarvittu.

Anopilla aivoinfarkti. Ilmeisesti kuitenkin lievä. Nyt lääkitään ja kuntoutetaan.

Plääh. Jokohan olisi vaakakupit viimein tasan. Menikin liian hyvin nämä kaikki työ- ja asuntoasiat. Olen yleensä luonteeltani optimisti, mutta kuitenkin realisti. Kyllä tässä tilanteessa meinaa hitusen olla optimismi katkolla...

Alkaa iskeä kohta hillitön stressi. Meillä on talon tyhjennys siis vielä tekemättä. Lokakuun loppuun on aikaa. Siellä kun vielä rakennettiin sitä talliakin valmiiksi ym. Nyt ne pohjattomat kaapit odottavat tyhjentäjää tilanteessa, jossa kaikki loput viikonloput ovat varattu hautajais- ym. juttuihin. Tilanne on oikeasti kaoottinen sen suhteen.
Ja tässä samassa tilanteessa pitäisi aloittaa sen vanhan hirsitalon remontointia sekä ostaa tontti&tilata talo. Tarjouksia on jo olemassa, mutta ei olla osattu tonttia päättää. Pelätään, että tehdään tässä kaoottisessa tilanteessa tyhmiä valintoja.
Näistäkin kyllä selvittäisiin ihan helposti, jos minä olisin vielä kotona, MUTTA... Työ on myös niin himpuran energiaa vievää.
Syysloma onneksi häämöttää, mutta isännällä ei ole, joten taloasiat eivät juurikaan helpotu mihinkään suuntaan..

Voi ihanuus, mikä pallo Ässällä... Mutta en ala tähän kohtaan nyt samaa itsevääntelyä kuin Joox :) Nimim. kp 4. Varmat päivät toimii muuten hyvin!

Ohdis ottaa nyt ihan rennosti!

Nyt taidan hyökätä valokuvaprojektin kimppuun... Yritän saada taas aikaiseksi albumia hautajaisiin. Pitkästä aikaa katselinkin isäni nuoruudenkuvia ja voi hitsi, miten paljon meidän esikoispoika muistuttaa vaaria. Meinasi vähän kylmät väreet mennä.

Mukavaa keskiviikkopäivän jatkoa! JA anteeksi tämä negaviesti!
Tehis
 
Joo Xo)
Tehis tuo sun viesti ei mun mielestä ainakaan ollut negaa mitenkään,
ihan on normi ressiltä kuulostavat jutut ja hässäkkää kaikinpuolin näköjään pukkaa sielläpäin, mutta positiivisella mielellä tunnut ainakin tuon jutun kirjoittaneen.
Mut tää on siis vain mun mielipide.

Voih, kun voisinkin tulla teitä auttamaan kaiken kanssa.

Mulla ei positiivisuudesta taas tänään o tietoakaan,
PiMSsiä pukkaa, gorillan aion kuitenkin päästää valloilleen
vasta huomenna, siihen asti mädätköön häkissään .... tänäänhän meen stadiin,
eikä yhet perkelee PiMSsit pilaa mun helsinkireissua.Nih.
TAi vaik ei tulis ollenkaan, ei haittaa *toivoo*toivoo*

Pinkkis kyseli isiltä vienolla äänellä taas eilen, et milloin sitä pikkusiskoa
alkais niinku pukkamaan .... ( isi oli vaan hiljaa kompuutterinnäytön takana ...)
 
Titti*
Uhh, Joox... Mä en oo edes aloittanut vaatteiden lajittelua.. ; ) Mutta koitetaan katsoa lähiviikkoina vierailu niin pakottaa mutkin hommiin!! Ma, ke tai pe meille sopii kun Jimillä kerho ti ja to. Nii ja kuopuskin on nyt taas kipeä, jo seitsämäs flunssa, ihan hanurista... : ( Mut eiköhän se ensi viikolla ole jo voitettu, kai.

ÄssÄllä muheva basso, sun omia sanoja lainatakseni!! = ) Kohta se nyytterö on jo sylissä, ihanaa!! <3

Ohdikselle tsemppilöisiä, koitahan ottaa rauhallisesti silti, jos miehen vaatteiden pesu aiheuttaa suppareita niin kulkekoon likaisissa, Voitto on nyt tärkeintä!!

Tehikselle jaxuja, toivotaan että saatte asiat hoidettua ilman enempiä harmaita hiuksia, aikamoisesti hommaa teillä.

Napero tietty heräs kun aloin kirjottaa joten palailen taas joskus...
 
Mipsa
Eksyin sitten minäkin vanhaan ketjuun.

Tehikselle jaksamista. Teillä tosiaan hommaa riittää.

Ohdiksella edellisessä raskaudessa paikat olleet auki varhaisessa vaiheessa. Mutta eipä se tosiaan mitään kerro. Lepoa vaan ja ukko pyykätköön omat vaatteensa!

Meillä täti on käynyt ensi vierailulla. Olis voinu pidempäänkin pysyä poissa. Nyt tarttee ehkäisy kuvioita miettiä. Tai sitten turvaudutaan varmoihin päiviin. Onhan se vähän riskaabelia, mutta luulen, että voisi toimia. Tähän asti imetys siltikin toiminut ehkäisynä, mutta kertakos se olis ensimmäinen. Voisi olla pienoinen järkytys jos plussa pärähtäisi tikkuun jo näin pian. Aika vahvat tuntemukset oli ennen tätiä, ihmettelin jo mikä oli. Mutta olisko sittenkin ovis tapahtunut. Joten pistää vähän miettimään varmojen päivien luotettavuutta. Luulen, että aikaisemmin ovista ei ole edes tullut kuin vasta sitten, kun imetys on loppunut.
Meillä kolmonen juuri kysyi, että vieläkö äitillä on vauva masussa;-) Hänellä kuulemma on ja iskällä kans.
 
Ohdis
Mukava kuulla Tehiksen kuulumisia. Minustakaan viesti ei ollut negatiivinen vaan ihan realistinen. Mitäpä sitä hehkuttamaan, kun on vaikeampi elämänvaihe. Teitä kyllä nyt vedetään joka suuntaan, ei voi kun ihailla että pystytte pitämään kaikki langat käsissä. Jaksamisia!!

Mipsa, mikään ei ole niin epäluotettava ehkäisy kun "varmat päivät" :}
Ovulaatio kun ei tosiaan ole jokainen kuukausi samaan aikaan, vaan joskus kierto voi venähtää tai ollakin lyhämpi, jolloin se oviksenkin ajankohta on eri mitä olisi olettanut. Lisäksi nainen voi ovuloida pari kertaa peräkkäin, muutaman päivän välillä..tietysti sitten jos raskautuminen ei ole mitenkään epäsuotavaa, niin mikäs siinä sitten :}

Jooxille mukavaa liivinmetsästystä urheilujuoman parissa ;}
Ja Titti antaa sille naperolle halin mun puolesta, jookos?

Heh, meillä kaikki pyykkää kaikkien vaatteita, mutta mä tossa edellisen saikun aikana taisin pyykätä harva se päivä, paremman tekemisen puutteessa ;} Pyykit meillä todellisuudessa hoitaa pyykkikone ja kuivausrumpu, viikkaamisen hoitaa tyttö, joten siitä ei mulle supistuksia tipu :}
Oli muuten illalla yksi suppari ihan omaa luokkaansa. Kesto kolme minsaa ja oli kyllä niin kova, että johan minäkin huolestuin. Todennäköisesti johtui kyllä kohdun ja -kaulan ärsytyksestä lääkärintutkimuksessa..

Neiti nappasi minustakin tänään taasen masukuvan:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4973045.jpg
Musta näyttää että jotain muutakin on kasvanut kun vaan maha ;D

Ohdis & Voitto 18+5
 
Mipsa
Ohdis: joo, tiedän ihan aikuisten oikeesti kuinka epäluotettava ehkäisykeino varmat päivät on. Mulla tosin on kierto aika säännöllinen, ei siis yleensä veny eikä mitään muutakaan. Ja jos ovis tapahtuu pari kertaa, niin kai se tällä ikää olis jo melkoinen ihme. Mutta itseensä siitä sais syyttää. Ja jos sellainen vauva saataisiin aikaiseksi, niin tervetuloa. Kuullostanko minä nyt jotenkin vastuuttomalta?!
Voi kun ihana pallomaha muuten!!!
 
Tehotyttö.
Varmat päivät rules.. :)
Mulla se perustuu oviksen täydelliseen bongaamiseen. Ja siis osaan ennakoida sen jo hyvissä ajoin. Niinhän ne sanoo?!? ;-) Juu, mutta mutututkimuksella isännän simpparallat eivät ole myöskään mitä superpitkäikäisiä.
Näillä mennään ja riskit tiedetään.
 
Mipsa
Minäkin olen tähän asti aika hyvin bongannut oviksen. Kop kop. Tai ainakin kuvitellut niin. Mulla on suht lyhyt kierto, joten se tapahtuukin aika alussa.
Heh, kummallehan meistä se plussa ekana tulee, jos näin mennään? Kun niin varmojen päivien epävarmuutta toitotetaan.
Luulen, että meillä ei tuolla simpparalla puolella ole ongelmia.
Ei vaan, kaipa tuo olio sinne putkien katkaisuun on menossa. Kuinka vaan saakaan aikaiseksi.
 
Tehotyttö.
Ei oteta kisaa kuitenkaan :)
Siis mun mutututkimus on sellainen, että viikkoa eivät simpparallat elä, kunnes toisin todistetaan...

Mun on ihan pakko kuvailla teille, mitä täällä puuhastelen.

Valtaisan kukkameren keskellä selaan vanhoja valokuvia. Nuo osanottokukat kyllä kummasti lohduttavat. On ihana huomata, miten ihmiset välittävät ja haluavat sen osoittaa. Ja nyt taas täällä kyynelehdin..
Välillä katselen ikkunasta putoavia lehtiä ja mietiskelen:
Kera syksyn lehtien, lähdit iskä kultainen <3
 
Mipsa
Voi Tehis. Kun osaisikin jotain fiksua sanoa. Mutta täällä minä myötäelän surussasi. Lähetän virtuaalihaleja. Vaikka lähes tuntematon olenkin. Kyllä taas kyynelehdin minäkin.

Ja ei oteta kisaa ei ;-)
 
Mipsa
Voi Tehis. Kun osaisikin jotain fiksua sanoa. Mutta täällä minä myötäelän surussasi. Lähetän virtuaalihaleja. Vaikka lähes tuntematon olenkin. Kyllä taas kyynelehdin minäkin.

Ja ei oteta kisaa ei ;-)
 
Mipsa
Voi Tehis. Kun osaisikin jotain fiksua sanoa. Mutta täällä minä myötäelän surussasi. Lähetän virtuaalihaleja. Vaikka lähes tuntematon olenkin. Kyllä taas kyynelehdin minäkin.

Ja ei oteta kisaa ei ;-)
 
Tehotyttö
Sori, ei ole tarkoitus teitä paruttaa...

Värssyosastolle siirryin ja oikein yllätyin, miten löytyikin heti. Muutama päivä sitten kaikki vaan ahdisti, nyt oli aivan selkeä.

Et ole ikiunessa, et ole poissa,
olet tuhat tuulta puistikoissa,
olet valon välke aallokossa,
olet timantti hankien loistossa.
Et jättänyt meitä, et ole vaiti,
olet lintujen laulu taivaalla,
olet kuiskaus viljapellolla,
olet henkäys meidän poskilla.


Näin kun ajattelee, on paljon helpompi jaksaa..
 
Tehotyttö.
Täältä yksi veemäinen muziliini huikkasee muille ehkä vähemmän veemäisille muziliineille huomenet!

Ihan ensin pitää muistaa todeta, että iiiihana palleroinen Ohdiksellakin! <3

Ja miksi tämä muzi on veemäinen...
Neiti Viidesluokkalainen sai aamulla hepulit, kun en ole muistanut aiemmin kertoa, että tänään on hammashoitolaan aika. Olin ihan tässä usvassa unohtanut koko ajan, kunnes tänään jostain takaraivosta huusi bling. No, siinä sitten huudettiin puolin sun toisin, kun ei neidille vaan mennyt millään kaaliin, että unohduksia sattuu ja varsinkin tässä tilanteessa.. Lähti sitten kiukuspäiten kouluun.
Hetken päästä soitti, että voisinko tuoda uskonnon kirjan, kun unohtui ja on heti ekalla tunnilla. Kysyin, että olisiko jotain muuta asiaa kenties ennen sitä.. Ei sitten, ja luuri korvaan. JUST. No, lähdin kuitenkin ja ajattelin, että voihan ne anteeksipyynnöt hoidella sielläkin samalla. Menin kirja kourassa ja huutelin jonkun matkan päästä, että tule hakemaan sitten kirjasi ja olisi vähän asiaa samalla. "Enkä tule, tuo se tänne. " JUST, vitpersaat! Neiti lähti sisälle vessaan ja minä autoon odottelemaan, että josko hän vielä tulisi. Eipä näkynyt, joten kirja lähti kotiin.
Mun silmille ei hypitä, ei myöskään kavereiden nähden. Siinäpä näkivät, miten kakka muzi meillä on! :) Siellä sitten varmaan selittävät koko tyttöporukka opelle, miten kirja jo kävi täällä, mutta on nyt kotona...
Jep, ja mikähän episodi sitten seuraavaksi, kun menen hakemaan häntä hammashoitolareissulle. Mun on pakko mennä mukaan, kun jäi nuo oikomisjutut ihan retuperälle vanhassa paikassa.. Varmaan kannan kiljuvaa neitiä tai jotain :-D

Näihin tunnelmiin päätän tällä kertaa...
Tehis
 
ÄssÄ!
Terppis täältäkin, vetelen aamupalaa nro.2 kun 05.30 oli ihan pakko syödä... ;O)

kaunis värssy... mulla ainakin pintajännityksellä silmät heti..

Voi ihanaa millainen aamu teillä on ollut Tehis... Juu olisin varmaan ihan samallalailla tehny! Että tollastako se sitten on kun se oikea murkkuikä iskee? (ei sitä ite muista millanen on ollu... ainakaan ihan kaikkea)

Heh, mä tossa joku aika sitten tuskastelin ton meidän 9veen kanssa... sillä oli joku -mua ei rakasteta- kausi... HUOH! sehän oli kertoillu neiti2 että hänet on adoptoitu kun HÄNESTÄ ei ole synnytyssalissa otettuja kuvia (olio sillon unohti paniikissa kameran kotiin) seuraavana päivänä otettuja kuvia löytyy kyllä... mutta eihän se mitään merkannu.
Ja toinen ihan k-a-m-a-l-a juttu oli kun neiti2:lle hommattu uusi sänky oli korkeempi kuin tämän "esimurkun"... että se osaa välillä olla pienestä kii xD

Mutta tsempit murkun kanssa jaksamiseen!

Ohdiksella iiihana pieni pallurainen! =O)

Vilkutus Mipsallekkin! jos on tosi säännöllinen kierto ja tunnistaa selkeesti oviksensa niin voishan niitä varmaan sanoa "lähes varmoiksi päiviksi" Aika monta niihin tuntemuksiin luottaa, onnistuneeksi.

Heh, muistit Titti basso-kommentin vielä ;O)

Missäs Joox luuraa? huhuuuu

( . ) olo ennallaan, eipä juur supistele kun harkkareita vaan. Sillon tällön pienen kivun kanssa. vauva melskaa kivasti ja rakko&pehva kovilla. Huomena taas neuvolaan. Mutsilla olis huomena sopivasti vapari, on tulossa tänne ÄrrÄn kanssa että pääsen menemään rauhassa neuvolaan. Toi kuopus tuskin ottaa "tilauksia" vastaan vaikka kuin anelisin huomiseksi telakointia ;O)
 
Ohdis
Tehiksen aamu kuulostaa ihan sellaiselta jota voisi olla meilläkin..ja varmaan kaikissa muissakin perheissä jossa on neiti Viidesluokkalaisia. Onnea vaan hammaslääkärireissulle ;D

Ässä tarvitsee iltapalaksi selkeästi jotain megatulista, jos sillä saatas vipinää aikaan :}

Ohdis & Voitto 18+6
 
ÄssÄ!
Mikäs olis sopiva iltapala-menu?? kehittäkääs joku oikein herkullinen, närästyskään ei haittaa. vetelen sitte cavisgonea vaik puoli pulloa xD

Mä en noihin ässiin kauheesti usko, muuten kuin fazerin Sinkkuun ;O) ja seksiä voin ihan huvikseni harrastaa =O)

ainii ärveet 38+6
 

Yhteistyössä