ISOmpaa pesuetta haaveilevat 35

  • Viestiketjun aloittaja ÄssÄ!
  • Ensimmäinen viesti
Mirkku35
Voi joox, toivon todella että pääsette sopiin *hali*

Näin se tämä ketju hiljenee, osasyy mullakin kun nyt tuolla odottajissa oleskelen vähän aktiivisemmin.
Maha kasvaa ja kovasti liikettä tuntuu, viikkoja reilut 17. Enää ei liene epäselvä kellekään mikäs siellä masua pullottaa, tietty jos lasten pallon olisin nielassu :))

Vappua odotellaan kovasti, meidän ihana kuopus täyttää 2v <3. Miten se aika voikaan mennä niin nopeasti?! Vastahan tuo neitonen syntyi ja nyt on sellainen elohopea ja mahdottoman kova puhumaan, että neuvolassakaan eivät millään usko olevan vasta kaks :)

Vaan nyt lähden taas toteamaan kuinka onneton kokki olen, ja yritän paistaa munkkeja. Ompahan lapsilla hauskaa illan päälle, kun äiti tarjoilee kivikovia sisältä raakoja mustia munkkeja, niinkuin aina :))))

Oikein hyvää vappua kaikille ja pidetään ketju pystyssä!

Mirkku35 17+
 
joox kirjautumati
Wappu meni ilman suurempia katastrofeja -
ainakaan meillä ei moisia ollut,
naapurinrouvalla sitävastoin on käsi poikki kun heidän perheen juopotelleen
teinin kanssa otti yhteen.... huh!

Täällä rämmitään edelleen, ei ole puhuttu juurikaan asioista - jotenkin ei jaksa,
kun päivän hommat on tehty ja ipanat saatu unille, niin en vaan jaksa.
Ja ukko ei halua selvästi puhella juurikaan nyt.
Olen siis antanut aikaa - josko tuo tajuis itsekin mitä on tekemässä...

Hyviä vinkkejä otetaan kyllä vastaan, kuinka sais rakkauden taas kukoistamaan - niin
tai edes heräämään jotenkin eloon , näin aluksi.

Ensviikonloppuna pitäis tytön syntsät pitää,
ei huvittais pätkääkään emännöidä siellä kun ukon sukulaisiahan sinen lähinnä tulee.
Ja 5 kpl eskarikaveria.

Maanantaina sitten lähdenkin kahdeksi yöksi kotoa pois , ihan tallinnaan asti.
En o ollut ikinä kotoa pois yötä senjälkeen kun seurustelu aloitettiin....
Saapahan tuokin aikaa miettiä itekseen, ja huomaa ( EHKÄ ) mitä
tää huushollin pyöritys vaatii....
Josko tajuais munkin huolia sitten enempi.

Mietin asioita yötäpäivää, eikä tää tästä näytä muuks ihan pian ainakaan muuttuvan.
Eka pariterapiakäynti tuoti mulle pettymyksen, ei ehditty kun alkuhöpinät
ja "tutustumiset" niin jo loppui aika.
Perjantaina mennään sitten taas ...
Mulla on huoli ja hätä kokoajan, lapsetkin kyllä vaistoaa jo sen.

Eli on kyl ihana päästä kotikuvioista hyvän ystävän kanssa hiukan pois.
Syödä hyvin ja nauttia asiantuntevasta oppaasta tallinnassa
( hän on ollut monia vuosia
työn puolesta tallinnassa usein, ja tietää erilailla mestat kun tavis )
- ja mä kun oon käyny joskus 20 v. sitten siellä vaan päiväristeilyllä.
Kiva on päästä . Pääsispä jo.Nytheti.

VieläköYksi, muistin että teillä olikin tänsuuntasta rimpuilua aiemmin,
ja mietin - eiku toivon!!! - että tämäkin päättyis noin hyvään lopputulokseen.

Ei o täälläkään ollut masis kaukana, ellei ihan tosiaan sitä ollutkin,
koko talvi meni mulla ihan päin puuta.
Mitään en saanu aikaseks, hyvä ku pyykit jaksoin koneeseen laittaa,
joulukin masensi jotenkin, eikä yhtään mikään tuntunu miltään...
Ja varmana sekin on tässä vaikuttanut olioon, tottakai.

Sitten vaan ihan väkisin revin itseni ylös ja ulos, kävelylenkkeilyä pikkuhiljaa ja nyt
alan oleen ehkä jotenkuten normikunnossa - mut tää asia rassaa niin etten syö enkä nuku
kunnolla. Kohta saatetaan olla taas masiksen syövereissä.
jipii.

Ihanaa kun täällä on masunkasvattelijoitakin,
meillä on naapurustoonkin taas pian tulossa vaavi...kesäkuulla.

Hyvää keväistä vapunjälkeistä viikkoa jokaiselle !
 
senora kirjautumati...
Mukavaa Tallinnan reisua. Nauti!!! -kuten fbssäkin kehoitin-
Toivottavasti mies pyörittää taloutta mallikkaasti sillä aikaa kun olet reisun päällä.
Tuot kivat tuliaiset. Istutte saman pöydän ääreen keskustelemaan, kun palaat.
Voisitko saada muksut yökylään jonnekkin ja saisitte olla ihan kunnolla kahestaan?
*Voimahali*näihin sun parisuhdekiemuroihin...

Terkut ja halit myös muille virtuaalisille isomman pesueen haaveilijoille ja pesueen kasvattajille.

t. senora ja pikku-ihime (2v 2vk)
 
ÄssÄ ejk.
Heipat vaan kaikille!

Aika menee ihan kauheeta vauhtia!!! Meillä pikkumies täytti 7kk, ryömii ja hammaskin on puhjennut. Rauhallinen tapaus tää jäbä on , ihan erilainen kuin meidän tytöt!

Väsynyt olen kovasti... odotan niin isompien kesälomaa!!! Pieni mies kun välillä tulee tissittelemään 2:kin kertaa yöllä, ja kello on armoton 6.50...
nooh, kyllähän se tästä helpottaa ajan kanssa! ainakin niin hoen itselleni ;O)


Ei olla tehty silti mitään lopullisia päätöksiä lapsiluvun suhteen, eikä varmaan tehdäkkään. Aika näyttää. Kierukan laitatan kyllä kunhan lupa tulee (oli papa 2 luokkaa...).

Remonttia meilläkin pukkaa... Meillä on sellainen "vanhan ajan vihreä mentaliteetti" ettei ehjää tarvitse välttämättä korjata, mutta katto on nyt tullut tiensä päähän.
Lisäeristystä ja samalla tietty julkisivun parannusta mietiskellään myös, katsotaan onko se tämän vuoden vai ens vuoden projekti.

Mansikkamaa on saanut jo lisäyksensä, pensasmustikat ja kasvihuone on pihan uusia tulokkaita. sormet syyhyää että pääsis kunnolla puuhailemaan pihamalle!

Kävin ilmottamassa työnantajalle jääväni hoitovapaalle, ensimmäiseksi pätkäksi ilmoitin olevani kevääseen 2011. Katsotaan sitten kuinka jatkan.

Toivotan joka huusholliin tuulahduksen ihanaa kevättuulta! Jooxilaan tuplamäärän! Toivottavasti saatte kriisin voitettua!

Tänään joku parisuhdepsykologi (vaimikäseoli) kertoi että romantiikkaa hoidetaan läheisyydellä ja vetovoimaa etäisyydellä! Ihan viisaita sanoja

ÄssÄ +pesue
 
Tehis ejk
Tervehdys täältäkin!

Iiihanaa, alkoi neljän päivän vapaa ja kelit vaikuttavat lupaavilta. Loppurutistusta tässä sitten muutenkin jo vähitellen viritellään. Vielä on kaikenmoista ennen kirmailuja. Mm. leirikoulua hiukan eksoottisemmissa maisemissa kuin varsinaissuomalaiset pellot ja metsät :)

Senoralle ja neidille myös terkkusia!
Toivottavasti Jooxin reissu on onnistunut. Ansaitusti!

ÄssÄlään tsemppiä remppasuunnitelmiin ym. Koitahan kestää viherpeukalon syyhyt. Eiköhän se kohta saa lääkitystäkin kunnolla.
Vai vielä on lapsilukuasiatkin epäselviä ;-)

Mulla työasiat on nyt taas vuodeksi eteenpäin lukkoonlyötyjä. Tai siis eihän sitä koskaan tiedä, mitä vielä keksii, mutta on nyt kuitenkin koko lukuvuodeksi töitä samassa paikassa. Niin ne asiat vaan järjestyvät. Tosin näyttäisi siltä, että kunnassa saattaisi olla kiinnostavia muitakin paikkoja. Harmillista, että juuri samaan aikaan. En tuostakaan paikasta nyt halua luopua, kun on vauhtiin päässyt.

Vauhtia piisaa tässä perheessä, ylläri.
Riittää myös sontalastia. Se on kyllä ihan muualta kuin omasta perheestä tulevaa. Lähisuku pistelee parastaan ja äitienpäivä oli hysteerisen kaoottinen. Ei ole helppoa toimia yksinkertaisten hysteerikkojen kanssa. Kaksi omenaa tipahti kovin lähelle toista puuta.
Järkyttävä päivä oli kyllä sunnuntai, ei voi muuta sanoa. Mutta selvisipä paljon asioita, mitä olen epäillytkin. Lisäksi tuli oliollekin ihan konkreettisesti selväksi, mistä olen tässä puhellut. Näki, koki ja kuuli myös kaiken. Aina se enemmän tuntuu, kun itse omin silmin näkee.
Äh, ärtymys nousee, kun taas ajattelenkin.

Oikein ihanaa aurinkoista viikon loppupuolta kaikille!

Tehis
 
Haidi kirjautumati
Heippaset taas
Tässä työkoneella istun ja jostain vaan pätkähti päähän, että koska oon v
Tervehdys täältäkin!meks käyny täällä...en vissin tänävuonna???

Iiihanaa, alkoi neljän päivän vapaa ja kelit vaikuttavat lupaavilta. Loppurutistusta tässä sitten muutenkin jo vähitellen viritellään. Vielä on kaikenmoista ennen kirmailuja. Mm. leirikoulua hiukan eksoottisemmissa maisemissa kuin varsinaissuomalaiset pellot ja metsät :)

Senoralle ja neidille myös terkkusia!
Toivottavasti Jooxin reissu on onnistunut. Ansaitusti!

ÄssÄlään tsemppiä remppasuunnitelmiin ym. Koitahan kestää viherpeukalon syyhyt. Eiköhän se kohta saa lääkitystäkin kunnolla.
Vai vielä on lapsilukuasiatkin epäselviä ;-)

Mulla työasiat on nyt taas vuodeksi eteenpäin lukkoonlyötyjä. Tai siis eihän sitä koskaan tiedä, mitä vielä keksii, mutta on nyt kuitenkin koko lukuvuodeksi töitä samassa paikassa. Niin ne asiat vaan järjestyvät. Tosin näyttäisi siltä, että kunnassa saattaisi olla kiinnostavia muitakin paikkoja. Harmillista, että juuri samaan aikaan. En tuostakaan paikasta nyt halua luopua, kun on vauhtiin päässyt.

Vauhtia piisaa tässä perheessä, ylläri.
Riittää myös sontalastia. Se on kyllä ihan muualta kuin omasta perheestä tulevaa. Lähisuku pistelee parastaan ja äitienpäivä oli hysteerisen kaoottinen. Ei ole helppoa toimia yksinkertaisten hysteerikkojen kanssa. Kaksi omenaa tipahti kovin lähelle toista puuta.
Järkyttävä päivä oli kyllä sunnuntai, ei voi muuta sanoa. Mutta selvisipä paljon asioita, mitä olen epäillytkin. Lisäksi tuli oliollekin ihan konkreettisesti selväksi, mistä olen tässä puhellut. Näki, koki ja kuuli myös kaiken. Aina se enemmän tuntuu, kun itse omin silmin näkee.
Äh, ärtymys nousee, kun taas ajattelenkin.

Oikein ihanaa aurinkoista viikon loppupuolta kaikille!

Tehis
 
Viimeksi muokattu:
Haidi kirjautumati
En osaa enää edes käyttää tätä, kun en ole täällä käynyt, ainakaan vissiin tänä vuonna???
Vauvoista en oo haaveillu enää aikoihin...no okein välillä sitä tuntee piston sydämessään ja öt hetken miettii, mutta ohi se jo menee.
Opiskelut on loppusuoralla 14.6 valmistun mielenterveys- ja päihdetyöntekijäksi. Työt aloitin jo pari viikkoa sitten, ensin työharjoittelun merkeissä ja jatkan siitä sitten töitä syksyyn saakka. Syksyn tullen minulla on 99% vakipaikka täällä missä olen:)

Tehis...poistin vahingossa itteni siitä Faceboogin ryhmästä, enkä enää muista miten sinne pääsen takaisin...sinähän olit yhteyshenkilö???

Minun piilossa olevaa vauvankaipuuta lievennetään taas nelijalkaisella perheenjäsenellä. Parin viikon kuluttua meille tulee toinen koira...pieni Jackrusselinterrierineiti:)
Sit on hulinaa mökissä kun meidän reilu 50kiloinen berni alkaa riehua pennun kanssa...huonekalut pitää pultata lattiaan kiinni.

Vapaa-ajan vie vain koko ajan lisääntyen hevoshommat...olen alkanu itekin käydä yhä enemmän talleilla. Isompi likka aloitaa syksyllä lukion ja urheiluakatemian...suorittaa valmentautumalla ratsastuksessa osan lukion kursseja:))) aivan ihanaa. Nykyään vaan taivas on rajana kun nuorille räätälöidään opiskelut just niin kun haluaa. Minusta se lisää motivaatiota kun saa suunnitella omat juttunsa, eikä vaan istua ja vääntää siellä pulpeteissa.

Yritän jatkossa vierailla vähän useammin ja pitää osaltani ketjua vielä pystyssä...koulu on vienyt lähes kaiken ajan, mut nyt se onneksi on ohi:)

Titin kanssa nähdäänkin pian, kun tulevat tänne leireilemää ja lomailemaan...teretulemast...soitellaan sitten lähempänä:)

Kaikille muille oikein ihanaa kesää ja kuulumisiin:))

T: ketjun "vanhakettu" Haidi
 
Tehis pikana
Tervehdys nopsasti ja mahtavaa kesää kaikille!
Suu pikkuisen muikeana, kun on 10 viikkoa vapautta :) Muutama suunnittelupäivä siellä elokuun alussa ja pientä siivoushommaa täytyy käydä tekemässä, mutta muuten oleskellaan... Tai siis no... raadetaan jne. Täysraivaus huushollissa onkin jo käynnissä. Varasto pääsi eilen uuteen asuun, vaikka onkin olion vastuualuetta. Tuli vaan mitta täyteen, kun piti sinne tavaraa siirtää sisältä. Ei oikein sisälle mahtunut :-/

Kiva kuulla Haidista!
Joox on tuon suljetun alueen vastuuhenkilö. Eikös se mennyt niin, että Jooxin pitää lähettää kutsu? Ja olikos Titti toinen?

Mulla on kierto tehnyt nyt sellaisen tempun, että kohta ei enää varmoihin päiviin uskallakaan luottaa :) Nytkin kierto jäi vaan 32vrk:en. No, ehkä niihin kierron loppupään varmoihin voi kuitenkin, kun ovisbongaus on helppoa.
Uskomatonta kyllä, että tällaisen stressivuoden aikana kierto on vähitellen lyhentynyt ja säännöllistynyt. Toisaalta, onpa tässä muutamat asiat loksahdelleet ja asiat tulleet harvinaisen selviksi. Äitini luona ollaan viimeksi käyty äitienpäivänä ja sekin oli täys fiasko. Asuu siis 1,5km:n päässä. Parempi pysytellä hulluista kaukana. Siskot kuuluvat samaan luokitukseen. Onneksi tälle asialle on nyt myös useampia silminnäkijöitä ja todistajia.
Meidän esikoinen lähti äitienpäivänä onneksi varhaisessta vaiheessa pois, koska totesi:
" En jaksanut katsoa sitä teeskentelyä!"
Näistä ikävistä koukeroista huolimatta ollaan erittäin tyytyväisiä tähän asuinpaikkaan.

Oikein leppoisaa kesää kaikille,
Tehis
 
Mirkku35
Haidikin piipahtanut, kiva nähdä!

Tehiksellä kadehdittava loma ;).

Hiljaista täällä tosiaan on. Satunnaisesti tulee käytyä katsomassa, näkyykö ketään. Mä kun en fbssa ole, niin mä vaan notkun täällä.

(.) keskiraskauden ihanuus on päällä, viikkoja reilu 23. Olo on loistava, mikään ei ole kiepä eikä supparita tms vaivoja ole havaittavissa. Maha on juhlavan kokoinen, sf viimeksi 22.
Painoa ei ole tuttuun tapaan tullut yhtään, nollarajaa menee luultavasti rikki tossa 30 viikon korvilla jos hyvin käy. Sitten ehkä kilo, korkeintaan kaksi loppuun mennessä lisää.
Koululaisilla alkoi loma ja meillä onkin nyt aikaa koko perheenä lomailla, mieskin kotona monta viikkoa!

Kertokaahan Jooxille että ajattelen häntä lähes päivittäin ja toivon jaksuja kovasti! Toivottavasti heillä asiat selkiytyy ja palaa normaaliin järjestykseen.

Nyt lähden laittelemaan pyykkejä koneeseen. Kaikille oikein aurinkoista kesää!

Mirkku35 plus masukki 23 ja rapiat
 
Tehis ejk
Heippatirallaa!

Voi, Mirkulla ihana keskiraskaus :) Nautihan siis siitä.
Ei kande olla kade mun "lomalle". Itse asiassa tänä vuonnahan en edes virallisesti ole lomalla, koska työsuhde päättyi kesäkuun alussa ja toisesta paikasta sanouduin irti. Virallisesti olen siis kesän työttömänä. Uusi pesti on onneksi 1.8.-31.7.
Tuon kuluneen (luku)vuoden jälkeen mulla oli kyllä sellainen olo, että päivääkään ei olisi enää jaksanut. Oli niin paljon tapahtumia yhdelle vuodelle, eikä todellakaan mukavia sellaisia.
On siis sellainen olo, että tämä vapaa on ansaittu. Viime syksyä kun miettii, niin eipä hirveästi muista siitä ajasta. Pienessä sumussa mentiin ja painettiin.

Tämä kesä on vaarallista aikaa. Olen löytänyt itseni useamman kerran miettimästä, että mitä jos kuitenkin vielä se viides. ÄH! Onneksi aina järjen ääni hyökkää ja takoo kalloon muutamia tosiasioita. Haluaisin vielä olla raskaana, synnyttää, imettää, nuuhkia jne. Haluaisin nähdä sen viidennen pienen persoonan, MUTTA... Kyllä saa riittää ne täysin sitovat ajat. Meillä niitä on ollut jo aika pitkään :)

Eilen oltiin taas tuolla DIPP- & Teddy -tutkimuksissa. Totesin, että 14 vuotta ollaan käyty ja reilu 12 vuotta jäljellä. Se kestää siis siihen asti, kun lapsi täyttää 15v.
Mr Kolmoselle olikin tullut vasta-ainetta. Onneksi vain yhtä ja ihan vähän. Nti Kakkosella oli aikoinaan sama juttu, mutta hävisi muutaman vuoden päästä. Jos siis vasta-aineita tulee useampia, on riski diabetekseen entistä suurempi. Meidän kaikilla muksuillahan se geenien perusteella on 7%, kun jokaisella syntyvällä suomalaisella se on 0,5%. Jännä juttu, että kaikille on tullut tuo korkea riski. Kummallakaan ei suvussa ole sairautta, mutta molemmilta on geeni tullut.

Samalla mitattin&punnittiin koko katras.
Mittoja löytyi väliltä 90cm/12kg ja 166cm/60kg :)
Nämä siis neiti 2v8kk ja jäbä 14v.

Mukavia kesäpäiviä ja jussin odotusta (ei kyllä tunnu siltä)!
Tehis
 
joox kirjautumati
Täällä ollaan ...

Ihana olet sinäkin, Mirkku - kiitos ajatuksistasi ;o) !
Tarvitsen nyt tosiaan voimia tän asian kanssa,
ei tunnu helpottavan sitten millään.
Normi arkea eletään, mutta miten saisin ukon tajuamaan,
että tämä kaikki ON sitä arkirakkautta - joka on kuulema kuollut ???!

Millä saisi tuon jäärän tajuamaan että jokapäivä tapahtuu positiivisia asioita,
ja niillä on vaan eteenpäin jaksettava ?
Kun ei tuo päästä lähelle, ei halia anna.
Lämpö puuttuu, mutta arki toimii.
Toimii siis suht hyvinkin vieläpä - mikä on aika outoa,
kun joutuu itselleen joinakin päivinä hiukan muistuttelemaan tästä erouhkasta.
VArsinaista eroahan tuo saa hakea lokakuulla,
siihen asti... jaa-ah, katsotaan ja mä mietin tietenkin pääni puhki,
kuinka saisin pelastettua tän liiton.... :eek:/

Pariterapiassa on käyty jo 4 kertaa, 5.kerta on tässä piakkoin.
Hassua, kuinka siellä syyllistetään ja haukutaan ja itketään ( mä )
mutta sitten mennään yhdessä syömään ulos tai kauppaan tai jotain
ja jutellaan ihan normisti taas...
Ihan kuin mitään ei olisikaan, vaikka sydän tuntuu hajoavan siihen paikkaan.

Saatiin olla jopa kaksin 2 yötä kun lapset oli appiukon mökillä.
Juu ei puhuttu asioita , harrastettiin kyllä ihan reippaasti aviollisia toimia....
ei ehkä ois pitänyt, ei se lähentänyt meitä ( ainakin musta tuntuu siltä ! ) mutta
himot ne kai on hiirelläkii..... vaimitenseoli ??!

Mutta siis ihania olette kaikki ja kiitos ajatuksistanne,
voimia, ymmärrystä ja sydämiä saatte tähän osoitteeseen lähettää
niin paljon kuin jaksatte vaan , vastaan otetaan kaikki ...

Mirkulle ihanaa odotusaikaa - kyllä tuo kuulostikin ihanalta <3 !
JA Tehis.... hui noita sun mietteitä ... Mutta siitä vaan, jos tunne voimistuu ;o}
Meikäläisellä taitaa olla haaveet haudattu.

Suloista suvea jos ei "kuulla" hetkeen .
Olette mielessä , jokainen *=o} !
 
Tehotyttö
Ensin pläjäys Jooxille:
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Kuulostaa kyllä niin kurjalle tuo tilanne. Jotenkin hämmentävää. Miten voi kaikki sujua aivan kuin mitään olisikaan ja sitten kuitenkin eroa viritteillä? Jotenkin ei tähän nuppiin meinaa millään mahtua. Miten sen sun olion päähän pääsisi kurkistamaan? Mikä saamarin käämi siellä nyt on palanut tai jotain?

Täällä taas vaihteeksi yh-iltaa. En muista mainitsinko aiemmin, että olio "joutui" kesäteatteriin ja se on nyt aika paljon tuntunut tässä kesässsä. Ihan viime metreillä puuttui bändistä aika tärkeä soittaja ja niinpä sitten sattuman kaupalla olio sinne ajautui. Nyt kylläkään ei ole siellä, vaan työmatkalla. Viime viikolla ei pahemmin näkynyt teatterin vuoksi. Lauantai oltiin sentään yhdessä vähän reissussa. Isännän "yhdistystoiminnan" vuoksi ja minutkin "korkattiin" rouvaosastolle. Reissusta kun tultiin, niin pääsin vielä vapaailtaa viettämään kaverin kanssa. Käytiin ihan lavalla kuuntelemassa läheistä erästä bändiä ;-)

Se on sitten jussiviikko :) Juhannus ollaan ihan kotiympyröissä eli maalla ja vielä enemmän maalla.
Ensi viikolla lähtee esikoinenkin oikein oikeisiin kesätöihin. Hän sai parin viikon pestin olion työpaikalta. Työmatka on siis aika hurja, mutta jää sinne muutamaksi yöksi isukin reissailujen takia kummien luokse.
Esikoinen seukkailee edelleen saman tytön kanssa ja saatiin kutsu tytön rippijuhliinkin. Huhhuh, miten tää aika rientää.

Ai niin, oli mulla ihan palstaan liittyvää asiaakin.
Olio oli viikonloppuna sitä mieltä, että se viides pitäisi vielä hankkia. Perusteli sitä tavalla ja toisella. Aika vaarallisilla vesillä, kun mullakin hetkittäin kuumeiluttaa.. Löysin kyllä itseni perustelemasta oliolle, miksi EI.
Mulla on tässä nyt kova hinku noihin musahommiinkin ym. Haaveet siirtyisi taas muutamalla vuodella eteenpäin. Ja minähän päätin, että KUN TÄYTÄN 39v., mun lapset on maailmassa. Ei ehdi siis enää muuten kuin 4 kk:n kantoajalla :-D
 
Ohdis
Enpä ole pitkään aikaan täällä pyörähtänyt...hiljaista vaikuttaa olleen, mutta TODELLA kiva että olette jaksaneet naputella kuulumisia!

Mirkun masukki jakselee hyvin, ihanaa. Taisin toissailtana juuri miettiä, että kuinkas pitkällä sun raskaus olikaan...
Ja Jooxin tilanne on mielenpäällä harva se päivä, mutten ole kehdannut sen kummemmin utsia fb:ssäkään...mistä tulikin mieleeni, etten mä siellä suljetullakaan ole tainnut käydä kuukausiin :p

Palstan porukka on ollut niin iso osa minunkin elämääni Nooan syntymää edeltävät pari vuotta, että ei teitä hevillä unohda <3

Meidän perhe jakselee ihan mallikkaasti. Jätin vauvapäätöksen Olion mietittäväksi, sanoin että miettii tuleeko lisää vauvoja vai varaako ajan vasektomiaan.
Siitä seurasi, että seuraavalla peittojen heiluttelukerralla tuo heitti siemenet sisään :O

Ihan vielä ei tarttis raskautua näin pian sektion jälkeen...vaikka suurin syy lääkärin antamaan odotteluaikaan lieneekin se (yksi sanoi että hyvä odottaa vuosi, toinen sanoi että 6kk riittää, terkka sanoi että vähintään 3kk, ota tosta nyt sit selvää!!!!) että jos raskautuu pian sektion jälkeen, ei välttämättä kohtu kestä alatiesynnytystä vaan se olisi uusi sektio sitten. Ja niinhän se taitaa mulla olla muutenkin.

Kovasti olen nauttinut kotona olosta muutaman vuoden työkiireen jälkeen. Välillä polttelisi päästä töihin mutta vaikuttaa olevan muksuillekin mukavaa että olen kotosalla. Tätä iloa jatkuu vuodenvaihteeseen ja sitten palataan töihin. Jos ei yllätyksiä tule ;)
 
Mirkku35
Täällä on niin hiljaista että taitanee loppua koko ketju...

Päivittelen viimeisimpiä tietojani tänne, jääkö ne sitten viimeisiksi, kukapa tietää.
Loppumetreillä mennään, kolmisen viikkoa raskautta jäljellä, kaikki valmistelut tehty. Vointi on loistava edelleen, joskin viime aikoina turvotusta tullut lähinnä sormiin, mutta laskee päivän myötä kyllä.
Painoa ei ole tullut kiloakaan eli sinällään hyvä juttu, niinkuin ei koskaan aiemminkaan, se ei siis mikään yllätys ollut.

Toivottelen kaikille haaveilijoille oikein hyvöö syksyä ja jsopa me vielä jossain törmättäisiin!

Mirkku35
 
Mirkku35
Pikainen piipahdus jos joku vielä täällä käy lukemassa ;)

Vauva-arkea vietetty reilu kuukausi <3, pienen tyttären kanssa. Neiti on ihana kuin mikä, painoakin tullut lähes kilo syntymään, ollen nyt lähes 4500g :)). Pituuttakin tullut ihan kivasti, lähes kolme senttiä.
Kertakaikkisen ihana vauva, syö, nukkuu ja kakkaa, siinäpä ne tärkeimmät. Tyytyväinen kaikin puolin ja yölläkin malttaa nukkua, herää vain kaksi kertaa syömään ja nukahtaa heti uudelleen.

Pistää vain miettimään, josko kuitenkin tätä ketjua pitäis hengissä, vaikka yksinäni, kun koskaanhan ei voi tietää ;)

Vilkutukset kaikille tutuille!
 
safiiri
Tervehdys.

Tulin pitkästä aikaa kurkkimaan, onko täällä enää eloa. Mirkulle kovasti onnea tyttärestä. Sinua fb:n ryhmässä ollaan jo onniteltu, mutta et vissiin siihen kuulu. Heti liittymään :)

Sitten pudotan pommin: täällä on saatu tikkuun plussa!! Eilen aamulla tein ja tuli haamu. Tänään en malttanut olla testaamatta uudestaan ja viiva oli vahvistunut. Tädin pitäisi tulla maanantaina. Eli herran pieksut sentään, Jänskiksestä tulee heinäkuussa isosisko, jos kaikki menee hyvin loppuun asti.

Tehis, viitosen hankintaan siitä ;)
 
Ohdis
Mirkulle paljon onnea!!
Onnittelin sinne fb-ryhmään jo aiemmin mutta en ole enää kärryillä, ketä siihen ryhmään kuuluu vaikkei siellä olekkaan kun 10 ihmistä...
Vieläkös meinasit että pidetään ketjua hengissä? Mä olen niin mukana, ovistestit odottaa :D

Safiiriakin ehdin sinne jo onnittelemaan pienestä masukista :)
Mutta muita ei sielläkään ole käynyt. Nyt hopihopi ja päivittäkää kuulumisianne.

Meillä 9kk nuorimies konttaa ja nyt parin päivän sisään oppi pusuttelemaan, vilkuttamaan ja nousee seisomaan. Vietämme siis kiireisiä aikoja kumpikin, Nooa menee edellä ja äiti juoksee perässä.

Töihin mulla ei olekkaan enää kiirus, sain kenkää "tuotannollisista ja taloudellisista syistä", eli kun nyt olen kesälomalla äippäloman päätteeksi, mut laitettiin pikaisesti ulos ennenkun oon uudelleen paksuna, veikkaisin.....
Tai no, huonostihan sillä firmalla oikeasti menee mutta kun ottaa huomioon että olen aina tuonut enemmän rahaa taloon kun mitä minuun on mennyt (paitsi tietysti odotusajan saikku ja äippälomat, sekä kertyneet vuosilomat ottaa kassan päälle pahasti) niin hieman ikävää.

Mutta toivon mukaan äitiyslomalle päästäisi taas vuonna 2011, Nooalle on luvattu pikkusisko :)
Lähden pelastamaan Ikean paperilamppua kun siitä vielä on jotain jäljellä ---------->

Ohdis
 
Mirkku35
Safiiri, ihanaa!!!! Onnittelut ihanasta viivasta!

Ohdis, eikun tikuttelemaan :)))

Siis mä oon niin onnessani kun vanhaa porukkaa kuulee vielä olevan hommassa mukana :))
Mä en ole fbssa joten onnittelut menneet sivusuun, mutta kiitos silti kaikille!
Neiti on pian 3kk, aika menee siivillä. Pullukka tyttö jo on, ja pituuttakin reilusti päälle 60cm, tarkkoja mittoja saan viikon päästä.
Kaikin puolin kaikki mallillaan, ja meidän esikoinenkin täytti just 10v! Ja tuntuu että ihan just se oli vauvana, nyyh!

Mä aion notkua täällä varmaan eläkeikään asti ;). Meillä kun ei ole haudattu ajatusta kutosesta, odotellaan vain että saadaan tää kuopus vauvasta taaperoksi ja niin edelleen, katotaan sitte onko meille tarkoitettu sitä yhtä vielä.

Joulua laitellaan jo kovasti, suurinpiirtein kaikki lahjat ostettu mutta leipomiset ihan alkutekijöissä. Mutta aikaa on vielä ja eskarilaisella loppuu eskari viikon päästä niin jää mulle leipomisapulaiseksi sitte :)

Toivotan kaikille oikein mukavaa Joulun alusaikaa ja eikun joukolla aktivoitumaan taas ;)

t.Mirkku35 ja viisikko :)
 
safiiri
Kiitos sekä Ohdikselle että Mirkulle.

Täällä eka neuvola oli keskiviikkona. Synnytystavasta oli puhetta ja terkka sano, että hän ihmettelis suuresti jos ei päädyttäis sektioon. Kuulema kun edellisestä sektiosta on niin vähän aikaa kulunut ja sitten kun Murunenki on todennäköisesti yli 4-kiloinen eli varmasti pitäis alkaa käynnistään ennen laskettua ja käynnistys on vasta sektioidulle kohdulle kuulema liian rankka. Ajattelin, että ei kai siinä sitten muu auta. Toisaaltahan se on helpompaa, jos tietää h-hetken etukäteen niin voipi muun pesueen järjestää hoitoon synnytyspäiväksi. Niin, jos sitä heinäkuuhun asti päästään. Ei uskalla vielä tuuletella ennen np-ultraa, joka on joko 5.1 tai 7.1.

FB:ssa kuuleekin osan kuulumisia, mutta entäs muut?

Safiiri ja Murunen 9+0
 
Tehis
Piiiitkästä aikaa ajattelin käydä joulun kunniaksi piipahtamassa vanhassa kotiketjussa <3

En edes muista, olenko Mirkkua onnitellut pikkuruisestia Jos en, niin nyt lähtee sydämellinen onnentoivotus.
Safiiria olenkin jo tuolla toisaalla onnitellut.
Niin ne isommat pesueet vaan kasvaa entisestään :) Hieno homma. Onnea kaikille uusiinkin "projekteihin"!

Meidän lapsilukumäärä on ja pysyy neljässä. Ei ole enää uusia kuumeiluja ilmennyt. Nautin nyt tästä vaiheesta, että on mahdollisesti suhteellisen pian näkyvissä pientä omaakin aikaa.
On niin monenlaista menossa kaikenlaisissa jutuissa. Musiikki alkaa vähitellen viedä yhä enemmän aikaa. Ollaan saatu jo esikoinen mukaan meidän bändijuttuihin, joten siitä on tullut yhteinen harrastus. En olisi uskonut, että heavymies niin nopeasti taipuu pehmeämpään musaan. Niin se vaan 14v. treenailee kevyttä musaa :)
Alan odotella niitä lapsenlapsia sitten seuraavaksi ;-) Kohta on esikoinen jo vuoden seukkaillut, huhhuijaa. Ihana tyttöystävä kyllä! Hoitelevat jonkin verran pienempiäkin. Tytöstä on tullut ihan perheenjäsen.

Ihanaa, se on joululoma! Meillä vielä mahtava tilanne; joululoman jälkeen hetki töitä/koulua/hoitoa ja sitten lähdetään viikoksi Egyptiin koko perhe. Sitä odottelen kovasti.

Nyt toivottelen oikein ihanaa ja rauhaisaa joulunaikaa kaikkiin perheisiin <3

Tehis
 
Mirkku35
Tehis, oi melkein kateeksi käy, aurinkoloma!!!
Safiiri, iiks ihanaa! Äkkiä se aika kuluu, pidellään peukkuna tammikuun alulle. Tulehan sitten kertomaan kuulumisia <3.

Vaavi on nyt 3kk1vko, pituutta 61.5cm ja painoa 5900g, oikein mukavan pyöreä vauva, mutta ei siis mikään michelin-mies :)) Aivan ylisöpönen vauveli, nää on vaarallisia tällaiset, ehkä uus vauvakuume ei niin iskisi täydellä voimalla jos olis himppasen hankalampi tapaus :).
Mut hoidan ja paijaan tätä nyt sydämeni kyllyydestä.

Mirkku35 kera viisikon
 
safiiri
Tosi tosi pikaisesti. Ei synny Murusta meille. Jouluna alkoi kova vuoto. Ultrassa näkyi sikiöpussi, mutta ilmeisesti ei sikiötä. Eilen kävin näytillä naistenpolilla ja jäin saman tien kaavintaan. Kohtu ei olisi itsestään tyhjentynyt, kun vuoto oli jo hiljenemään päin ja ultrassa edelleen pussi. Hiukkasen takkiin saanut olo on edelleen, mutta lupa uuteen haaveiluun saatiin heti. Vuoto on nyt oikeestaan jo loppunut, joten ovista odottelemaan...
 
Tehis
Todella ikävä tuo Safiirin juttu. Pahoittelut vielä tännekin!

Mukava kuulla Mirkku, että pikkuruinen on yli-ihana <3 Se on kyllä pahinta lääkettä kuumeilulle ;-)

Tuo reissaaminen on yksi osa sitä, että vauvakuumeilut ovat ohi. En ole mikään vauvamatkustaja, joten nyt ei ole esteitä sille puuhalle. Menikin tuossa monet vuodet kotimaassa, joten mahtavaa taas lähteä. Viime talvena oltiin ekaa kertaa neljän katraalla. Kohta sitten ollaankin siinä vaiheessa, ettei enää kaikki neljä lähde. Nytkin oli jo vähän vääntöä. Kuudelle hengelle ei olekaan huonetta missä tahansa, joten matkavalinta helpottuu, kun alkaa porukkaa tippumaan :) Toinen vaihtoehto tietysti on, että se vaan lisääntyy...

Oikein leppoisaa vuodenvaihdetta kaikille ja onnea uudelle vuodelle!
Erityisesti Safiirille lämpöisiä ajatuksia ja tsemppiä <3

Tehis
 
Mirkku35
Oikein hyvää alkavaa vuotta kaikille!!!

Tässä illan aikana oon miettiny kaikenlaista ja yks kaks Joox tuli mieleeni. Tietääkö kukaan mitä hänelle kuuluu, tai heille? Halauksia sinne suuntaan jos joku on yhteyksissä.

Raketit ammuttu, pizzaa syöty ja sipsejäkin mäkin uskalsin vähän syödä, toivottavasti ei kauheesti mee maitoon. Vauva saa suolaista maitoa :)
Nyt jo talo hiljentynyt, nää reppanat ei millään jaksa valvoa pitkään, hyvä että puoli kymmeneen kun väkisellä piti hereillä :)). Aikaisin nukkumaan ja aikaisin herää, sellainen rytmi näillä on.
 

Yhteistyössä