V
vierailija
Vieras
Turta. Läheinen kuoli ja tää isosisko asia alkaa painaa. Lapsuudessa jättänyt ulkopuolelle, ja räikeästi syrjinyt vielä aikuisena. Perus tilanne, ollaan koko poppoo lapsuuden kodissa käymässä. Sisko pyytää et kuka lähtee hänen kanssaan kauppaan, minä! Vastaus vihainen et sää tuu. Muut sallii tämän. Vähän isä pyörittelee ihmeissää silmiään.. tämä toistunut lukuisia kertoja. Mut mie vaan niiiin tyhhmä et halusin isosiskon kanssa olla. Onneks isä PYYSI mut mukaan reissuilleen yms se tuntu niin hyvälle et joku oikeasti halusi mun seuraa. Jos ite olin johonkon menossa pyysin siskon mukaan. Isosisko osti lapsuuden kodin mut minä en saanut mennä sinne vuoteen. Mitää syytä tähän en tiedä. sit jossain vaiheessa menin ja aina mulkoili ja mie vaan tyhmyyksissäni menin vaikka en selvästikkään tervetullut ollut. Isä ihmetteli ja äiti vaan totesi mulle et me ollaan siskoja ja mein pitäs tulla toimeen. No mitä mä täs oon yli 20vuotta yrittäny. Lopetin kyläilyt ja vaihdoin paikkakuntaa, no nyt siskoa kiinnostaa ja soittelee ja on kun ei oiskaan ja ihmettelee kun mua ei saa aina kiinni jne.. mut mä en vaan jaksa enää. Varsinkin ko läheinen kuoli ja tuntuu ettei mulla ole enää ko lapset. Lapsuus ja nuoruus painaa, koulussa sama ulkopuolelle jättäminen jatku koko peruskoulun. Ja kotona sisko. Äiti monesti mukana. Pystyykö tai en tiedä edes haluanko painaa enää villasella koko ikäni sitä tehnyt. Voiko edes unohtaa tota syrjimistä yms arvostelua. Pystyykö olemaan hyvää pataa siskon kanssa kaiken jälkeen. Mites muilla??