ISOT HÄPYHUULET

  • Viestiketjun aloittaja Mielipiteitä??
  • Ensimmäinen viesti
Mielipiteitä??
Mitä mieltä miehet ovat ulommista häpyhuulista, jotka ovat isohkot eli ""kalkkunanheltoista"" niin kuin siinä yhdessä Pikku-Kalle -vitsissä isoista häpyhuulista sanotaan. Venyvätkö isot häpyhuulet iän mukana väistämättä - niin kuin muutkin kropan alueet alkavat roikkumaan?
 
Aritsonni
Mullekin käy aivan mielellään. Ei haittaa yhtään. Se, miten nainen asennoituu muuten ja nautiskelee on paaaaljon tärkeämpää. Pistä poikien pää sekaisin taidoillasi, niin silmät ovat niin sumussa sinua nuoleskellessa, ettei haittaa mitkään heltat. Ole aktiivinen!! ; )
 
Gimma
Ainaskin näin solakalle muijalle niistä on harmia. Pitkisten
sauma painaa aina syvän vaon mun väliin. Muuten pitäis
farkut jättää melkein puolipolveen kuten kusipäillä.
 
sofia69
Alkuperäinen kirjoittaja Mielipiteitä??;6323605:
Mitä mieltä miehet ovat ulommista häpyhuulista, jotka ovat isohkot eli ""kalkkunanheltoista"" niin kuin siinä yhdessä Pikku-Kalle -vitsissä isoista häpyhuulista sanotaan. Venyvätkö isot häpyhuulet iän mukana väistämättä - niin kuin muutkin kropan alueet alkavat roikkumaan?
hei muru minun mielestä tyttö pimppi on kaunis
minun kiihotaa kun ajatelee pimppiä ja ei haita että tyttö on isot pimppin huulet on han minulakin iso pallit ja käytään tiukkiavarkkuja
ja minulla nytkin seisoo
 
Pillufani
Minulla on kunnia saada viikottain maistaa kahta erilaista pimppaa. Toisen pimpsan häpyhuulet ovat ohuet, kiihoittumista häpyhuulissaei niinkään huomaa muuten kuin että pimppi kostuu kunnolla ja nainen on herkempi saamaan orgasmeja. Vastaavasti toisen naisen häplärit ovat pulleata ja kiihoittuessa ne alkaa töröttämään näyttävästi kun nuolee kunnolla, ihanat. Kullistani tuntuu molemmat yhtä hyvälle ja maistettaessa myös.
 
LILLI
Minulla on kunnia saada viikottain maistaa kahta erilaista pimppaa. Toisen pimpsan häpyhuulet ovat ohuet, kiihoittumista häpyhuulissaei niinkään huomaa muuten kuin että pimppi kostuu kunnolla ja nainen on herkempi saamaan orgasmeja. Vastaavasti toisen naisen häplärit ovat pulleata ja kiihoittuessa ne alkaa töröttämään näyttävästi kun nuolee kunnolla, ihanat. Kullistani tuntuu molemmat yhtä hyvälle ja maistettaessa myös.

Maistuu hyvälle
 
Viimeksi muokattu:
Tero
Alkuperäinen kirjoittaja Häpyfani;6323642:
Isot häppärit on ihan kivat jos niitten kanssa saa leikkiä,eikä ole kauheen karvaset, niitä on kiva venutella ja
levitellä, välillä keskeltä nuolaista.....:)

Arabimaissa ja muuallakin on tapana leikata häpyhuulet poijes ( = ympärileikkaus ).

Itse pidän karwaisista pilluista....vaimollani on paljon karvaa alapäässä.

Hän sheivaa kiitoratansa säännöllisesti ja sanonkin hänelle usein että minua ei haittaa vaikka ei sheivaiskaan...
 
Mikketin
Sanon suoraan =)

Tykkään itse täysin karvattomista "teinipilluista"
SÖpön pienen ja tiukan näköinen joka hymyilee seksikkäästi pyllistäessä ;)
Kaikki karvat pilaavat puhtauden ja seksikkään olemuksen, Ei väliä onko naisessa jotain muotoa, tai jos tissit olisivat suurehkonkokoiset. Mutta minä pidän nätistä tiukan pienestä outlookista. Karvainen, löysän roikkuva ei vaan sytytä :(
 
jänkäjoonas1943
Sanon suoraan =)

Tykkään itse täysin karvattomista "teinipilluista"
SÖpön pienen ja tiukan näköinen joka hymyilee seksikkäästi pyllistäessä ;)
Kaikki karvat pilaavat puhtauden ja seksikkään olemuksen, Ei väliä onko naisessa jotain muotoa, tai jos tissit olisivat suurehkonkokoiset. Mutta minä pidän nätistä tiukan pienestä outlookista. Karvainen, löysän roikkuva ei vaan sytytä :(
Sinä vaikutat vielä nuorelta pojalta. Odotappa jokunen vuosi/kymmen, niin alkaa karvaiset, kunnon häppäreillä varustetut vitut viehättämään!
 
Viimeksi muokattu:
Mikketin
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11278565:
Sinä vaikutat vielä nuorelta pojalta. Odotappa jokunen vuosi/kymmen, niin alkaa karvaiset, kunnon häppäreillä varustetut vitut viehättämään!

No varmasti näin jänkäseni onkin =) Sen näkee sitten =)
Mutta sitä ei tässä onneksi kysytty ;) Mä kerron kyllä täällä heti kun alkaa karvat kiihottamaan ;)
 
Rane
Minulla on kunnia saada viikottain maistaa kahta erilaista pimppaa. Toisen pimpsan häpyhuulet ovat ohuet, kiihoittumista häpyhuulissaei niinkään huomaa muuten kuin että pimppi kostuu kunnolla ja nainen on herkempi saamaan orgasmeja. Vastaavasti toisen naisen häplärit ovat pulleata ja kiihoittuessa ne alkaa töröttämään näyttävästi kun nuolee kunnolla, ihanat. Kullistani tuntuu molemmat yhtä hyvälle ja maistettaessa myös.

Menen illalla rapujuhliin....sinne tulee melko hyvin naisia paikalle. Olenkin ajatellut saalistaa jonkun mukaani , ja tietty yritän päästä pukille.

Kumpi on parempi, yrittää pokata nainen niin, että oma vihkisormus on sormessa, vai ilman sormusta ?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä