Isot häpyhuulet

  • Viestiketjun aloittaja Daisy
  • Ensimmäinen viesti
Daisy
Mulla on sellainen nolohko vaiva, kuin ylisuuret sisemmät häpyhuulet. Ne on vaivannut mua koko aikuisiän; en voi pyöräillä istualtaan, en voi pitää tiukkoja tai edes hyvinistuvia housuja, kun ne hankaa haaroista ja kaikenlisäksi lerpattavat huulet on kamalan rumat.

Mutta siis, kysymykseni kuuluu, kärsiikö kukaan muu samaisesta vaivasta ja onko kukaan käynyt leikkauksessa vaivan takia? Pitääkö leikkaus suorittaa yksityisellä puolella vai onnistuuko julkisessa sairaalassa? Maksaako leikkaus? Tehdäänkö se nukutuksessa? Millaiset ovat jälkivaivat ja onko riskejä?

Olen tosi kiitollinen kaikista asiallisista vastauksista!
 
MM
Lerpattavat ne minullakin, mutta olen opetellut ajattelemaan, että ovat ne tissitkin jokaisella kokoisensa, toisilla pienet ja kiinteät ja toisilla suuret ja riippuvat. Kauniit eivät alapään lerpukat ole kenelläkään eikä niiden ulkonäköön ole mikään koskaan kompastunut.

Pyörän istuimia on erilaisia ja ne voi asentaa sinulle sopivaan kaltevuuskulmaan. Se hankaa jokaista, jos on väärällä tavalla, tarkistapa istuimen asento. Riittävän leveä takaa ja kallistuskulma edestä riittävän alas - ei hankaa.

Pikkupöksyt pitää valita oikean malliset ja kokoiset, ei nauhajuttuja tai saumoja keskellä, vaan kunnon haarapala ja mieluiten puuvillaa. Pikkarien haarapala on tärkeä juttu, se estää päällyshousuja hankaamasta.

Noihin leikkauskyselyihisi sanoisin, että unohda. Niitä ei saa julkisin varoin, sillä vaivasta ei ole terveydellistä haittaa ja riskejäkään ei kannata ottaa, sillä ongelma on enemmän korvien kuin haarojen välissä.
 
diu dau
Alkuperäinen kirjoittaja Hui:
En tiennytkään, että tuollaisia on olemassa. Eipä olis kiva jos jotain lerputtais ulos. Tuohan on jo elämää rajoittavaa.
IIK! Nyt meni sun elämä pilalle!! Jollain lerputtaa!

Ehkä sinussa on jotain sellaista mitä joku muu kokee rajoittavana.. esim älyn puuttuminen.
Se vasta elämää rajoittaa! Paitsi jos sitä ei itse huomaa..
 
Naapuri.
Naapurissamme asuva mies kertoi, että hänen vaimollaam sisemmät lörpöttää ja roikkuu, kuin elefantin korvat. Naapurini kertoi myös, että hänen vaimonsa ei voi ajaa polkupyörällä, koska niin suurta satulaa ei ole löytynyt, etteikö se aina humpsahtaisi sinne "römpsän syövereihin".

On tainnut juoda tyttösenä liikaa limpsaa, se kun kuulemma suurentaa pimpsaa.
 
: D: D: D
Voi sua naapuri. Aikamoisia juttuja. Varmaan nääkin on provoja. Ei kai ny kellään lörpötä niin, että ei vois pyörää ajaa tai pitäis käyttää erilaisia pöksyjä.

Elefantin korvat...:D olishan se aika luotaantyöntävää. Vai alkaako ne lerputtaa liiasta käytöstä? Mitäs naapurisi siihen sanoo?
 
vaude
Alkuperäinen kirjoittaja Daisy:
Mulla on sellainen nolohko vaiva, kuin ylisuuret sisemmät häpyhuulet. Ne on vaivannut mua koko aikuisiän; en voi pyöräillä istualtaan, en voi pitää tiukkoja tai edes hyvinistuvia housuja, kun ne hankaa haaroista ja kaikenlisäksi lerpattavat huulet on kamalan rumat.

Mutta siis, kysymykseni kuuluu, kärsiikö kukaan muu samaisesta vaivasta ja onko kukaan käynyt leikkauksessa vaivan takia? Pitääkö leikkaus suorittaa yksityisellä puolella vai onnistuuko julkisessa sairaalassa? Maksaako leikkaus? Tehdäänkö se nukutuksessa? Millaiset ovat jälkivaivat ja onko riskejä?

Olen tosi kiitollinen kaikista asiallisista vastauksista!
Voi kun saisin olla sua lohduttamassa.Älä vaan käy leikkauttamassa.Olisin iki onnellinen jos voisin olla sun mies!!!
 
Helmis
Alkuperäinen kirjoittaja Daisy:
Mulla on sellainen nolohko vaiva, kuin ylisuuret sisemmät häpyhuulet. Ne on vaivannut mua koko aikuisiän; en voi pyöräillä istualtaan, en voi pitää tiukkoja tai edes hyvinistuvia housuja, kun ne hankaa haaroista ja kaikenlisäksi lerpattavat huulet on kamalan rumat.

Mutta siis, kysymykseni kuuluu, kärsiikö kukaan muu samaisesta vaivasta ja onko kukaan käynyt leikkauksessa vaivan takia? Pitääkö leikkaus suorittaa yksityisellä puolella vai onnistuuko julkisessa sairaalassa? Maksaako leikkaus? Tehdäänkö se nukutuksessa? Millaiset ovat jälkivaivat ja onko riskejä?

Olen tosi kiitollinen kaikista asiallisista vastauksista!
Ensinnäkin haluan ilmaista ärtymykseni miesten suhteen, jotka pörräävät naisille tarkoitetuilla palstoilla ja kommentoivat epäasiallisesti ja tyhmyyttään ilmentäen. :(
Ovat poloiset nähneet naisen elimiä vain kuvissa. :D

Ja kysyjälle: Kyllä varsin monet naiset omaavat uhkeat häpyhuulet ja ovat onnellisia niistä. Itselläni on ongelmana juuri pienet häpyhuulet, sekä sisemmät että uloimmat. Olen aina toivonut, että omani voisivat olla hiukan "pulleammat" = houkuttelevammat. Itselläni tuntuu, että jalkovälissäni on vain pelkkä reikä. Ei sellaista naisellista pehmeyttä, häpykumpua jne..
Toki ymmärrän, että jos liian suurista häpyhuulista on jotakin terveydellistä haittaa, niin silloin niistä luonnollisesti haluaa eroon, mutta miehet kyllä rakastavat kaikenlaisia pimppejä :) ja ei todellakaan ole esim. omaa viehättävyyttäni/eroottisuuttani haitanneet nuo olemattomat huulet, vaikka vähän pehmeyttä sinne toivoisinkin. Mikään sukupuolielin ei voi olla ruma, sanon minä! Toivottavasti saat apua "vaivaasi"! :)

 
leidi9
..mitä vastauksia ja kommentteja. Toivottavasti alkuperäinen ottaa nämä ukkojen jutut kirjaimellisesti huulella vastaan. Taas kerran tuli todistettua että miehet ovat yksinkertaisempia, tyhmempiä sekä erittäin lapsellisimpia kuin naiset.
 
väärinkäsityksiä...
- Hyvin suurella osalla naisista roikkuvat sisemmät häpyhuulet ulompien ulkopuolella. En osaa sanoa prosentteja, että puhutaanko 20%? 50%? 70%? Ei mitään hajua asiasta, mutta joukko on kuitenkin iso. Tarkkoja lukuja voi olla hieman vaikea sanoa näin mututuntumalla, kun naiset harvoin vertailevat häpyhuulia keskenään. :D Ehkä jollain gynegologilla olisi heittää joku arvio?
- Isoista sisemmistä häpyhuulista on enimmäkseen esteettistä haittaa (lähinnä niiden omistajalle, joka kuvittelee olevansa epänormaali ja ruma, ollessaan täysin normaalin näköinen), mutta isot sisemmät häpyhuulet voivat todellakin haitata myös muuta elämistä ja harrastamista, esim. pyöräilyssä. Silloin kannattaa asiasta mennä juttelemaan lääkäriin. Leikkaus on mahdollinen, mutta siinäkin on omat riskinsä, eikä leikkauksiakaan ihan pienestä vaivasta varmaan kannata lähteä tekemään (eikä niitä kyllä tehdäkään ainakaan julkisella puolella, ellei vaiva ole TODELLINEN). YHDENKÄÄN naisen ei tulisi IKINÄ edes harkita leikkausta miellyttääkseen miestä. EI IKINÄ. On tyhmää riskeerata oma terveytensä näyttääkseen häpyhuulistaan hieman kivemmalle. Huh.
- Leikkauksia vaativat tai niistä edes mainitsevat miehet ovat eläimiä. He eivät ole enää edes miehiä. Ja tästä ei tämän enempää, etten aivan hermostu. :/
- Ja todettakoon loppuun, että hyvin suuressa osassa näistä kirjoituksista on kyse pelkästään väärinkäsityksistä. Nainen näkee sisemmät häpyhuulensa suorastaan järkyttävän näköisinä, koska mehän tarkastelemme itseämme aina järjettömän kriittisesti, joten naisen itsensä mielestä häpyhuulet voivat näyttää "kammottavan kokoisilta harmailta lerpukkeilta, jotka roikkuvat melkein polvissa ja ovat vielä niin eripariakin", ja näin siis miehet kuvittelevat niiden todella olevan jotain ihan hirveää... vaikka totuus on ehkä se, että sisemmät häpyhuulet roikkuvat hieman ulompien ulkopuolella, ovat ehkä hieman tummahkot tai erikokoiset, eli TÄYSIN normaalit, eikä miehet huomaisi niissä mitään omituista, ellei nainen niistä itse valittaisi. :)
 
ihana
Enpä usko, Låte, että minäkään kauan pystysin kattelemaan moista ellotusta. Voisitte naiset vähän ajatella mahdollisia sulhaskandidaattejanne ja leikkauttaa rumat härpäkkeet pois. Vittumaista tutustua kasvoiltaan kauniiseen naiseen ja tajuta ekaa kertaa vuoteessa, että housuista paljastuukin hirviö. Hyi olkoon.
niin ja luonteellahan ei todellakaan oo mitään merkitystä. sulla pitäisi varmaan heti ensikättelyssä kysyä naiselta että "minkälaiset häpyhuulet omistat btw" << låte yks kysymys missä muuten olit ku aivosoluja jaettiin ?
 
Viimeksi muokattu:
no niin no
Meitä on paljon miehiä jotka nimenomaan tykkää isoista häbäreistä kuten minä ;) oon koittanut löytää itselleni moista neitoa siinä onnistumatta ja jos tätä sattuisi nyt lukemaan joku jolla on sellaiset ja kaipaisi nuortamiestä joka rakastaa ja ihannoi isoja häpyhuulia niin faldar@suomi24.fi ;)
 
kope
Mulla on sellainen nolohko vaiva, kuin ylisuuret sisemmät häpyhuulet. Ne on vaivannut mua koko aikuisiän; en voi pyöräillä istualtaan, en voi pitää tiukkoja tai edes hyvinistuvia housuja, kun ne hankaa haaroista ja kaikenlisäksi lerpattavat huulet on kamalan rumat.

Mutta siis, kysymykseni kuuluu, kärsiikö kukaan muu samaisesta vaivasta ja onko kukaan käynyt leikkauksessa vaivan takia? Pitääkö leikkaus suorittaa yksityisellä puolella vai onnistuuko julkisessa sairaalassa? Maksaako leikkaus? Tehdäänkö se nukutuksessa? Millaiset ovat jälkivaivat ja onko riskejä?

Olen tosi kiitollinen kaikista asiallisista vastauksista!
hei muru sun pimppi ei ole ruma se on söpö
 
Viimeksi muokattu:
artsi
Mulla on sellainen nolohko vaiva, kuin ylisuuret sisemmät häpyhuulet. Ne on vaivannut mua koko aikuisiän; en voi pyöräillä istualtaan, en voi pitää tiukkoja tai edes hyvinistuvia housuja, kun ne hankaa haaroista ja kaikenlisäksi lerpattavat huulet on kamalan rumat.

Mutta siis, kysymykseni kuuluu, kärsiikö kukaan muu samaisesta vaivasta ja onko kukaan käynyt leikkauksessa vaivan takia? Pitääkö leikkaus suorittaa yksityisellä puolella vai onnistuuko julkisessa sairaalassa? Maksaako leikkaus? Tehdäänkö se nukutuksessa? Millaiset ovat jälkivaivat ja onko riskejä?

Olen tosi kiitollinen kaikista asiallisista vastauksista!

hei muru sun pimppi on namu hei muru mulla on iso kalu niin iso että mulla on vaikea kävellä kun se seisoo aina kun ajatelee pimppiä se seisoo ihan kovana
 
Viimeksi muokattu:
Artsi
hei vauva jos olet minun vauva niin minä hoijan sinun söpö pimppin
vauva sinulla on namu pimppi älä leikaa sun pimppiä vaan tule minun hoitooni niin minä rakastelen sinua aamunastti
 
sofia69
Mulla on sellainen nolohko vaiva, kuin ylisuuret sisemmät häpyhuulet. Ne on vaivannut mua koko aikuisiän; en voi pyöräillä istualtaan, en voi pitää tiukkoja tai edes hyvinistuvia housuja, kun ne hankaa haaroista ja kaikenlisäksi lerpattavat huulet on kamalan rumat.

Mutta siis, kysymykseni kuuluu, kärsiikö kukaan muu samaisesta vaivasta ja onko kukaan käynyt leikkauksessa vaivan takia? Pitääkö leikkaus suorittaa yksityisellä puolella vai onnistuuko julkisessa sairaalassa? Maksaako leikkaus? Tehdäänkö se nukutuksessa? Millaiset ovat jälkivaivat ja onko riskejä?

Olen tosi kiitollinen kaikista asiallisista vastauksista!
hei muru sinä on söpö pimppi älä leikaa
hei muru onhan minulakin iso pallit ja voin käytää tiukojavarkuja
muru sinulla on söpö pimppi
 
Viimeksi muokattu:
jeppulis
Mulla on sellainen nolohko vaiva, kuin ylisuuret sisemmät häpyhuulet. Ne on vaivannut mua koko aikuisiän; en voi pyöräillä istualtaan, en voi pitää tiukkoja tai edes hyvinistuvia housuja, kun ne hankaa haaroista ja kaikenlisäksi lerpattavat huulet on kamalan rumat.

Mutta siis, kysymykseni kuuluu, kärsiikö kukaan muu samaisesta vaivasta ja onko kukaan käynyt leikkauksessa vaivan takia? Pitääkö leikkaus suorittaa yksityisellä puolella vai onnistuuko julkisessa sairaalassa? Maksaako leikkaus? Tehdäänkö se nukutuksessa? Millaiset ovat jälkivaivat ja onko riskejä?

Olen tosi kiitollinen kaikista asiallisista vastauksista!

Juu on mullaki tuota vaivaa, lähinnä että uloimmat häppärit on musta jotenki kauheen isot ja luonnottoman näköset, en vois koskaan kuvitella esim. ajelevani täysin posliiniks, sillä olis varmaan aivan naurettavan näkönen kamelin varvas :D
Mulla tosin ei haittaa niin, että mitään leikkausta harkitsisin, lähinnä varmaan tuo vaivaannuttaminenkin on omassa päässäni..Mutta kyllä meitä löytyy. Kaikki naiset on erilaisia, ei varmaan löydy kahta just samannäköstä ja täydellisen muotosta värkkiä. Loppujen lopuks, jos ei haittaa mitenkää päivittäistä elämää niin who cares :)
 
Viimeksi muokattu:
Laura
Miten sitten seksin harrastaminen? Onko se ihan samanlaista, itse oon 15v enkä vielä ole menettänyt neitsyyttäni. Mua mietityttää että kannattaako mun edes miettiä itseäni sängyssä jonkun söpön miehen kanssa?
 
ei haittaa.
Miten sitten seksin harrastaminen? Onko se ihan samanlaista, itse oon 15v enkä vielä ole menettänyt neitsyyttäni. Mua mietityttää että kannattaako mun edes miettiä itseäni sängyssä jonkun söpön miehen kanssa?
Ei se seksiin vaikuta mitenkään, emättimessä ja kohdussa on tuskin mitään vikaa, vaikka häppärit oiskin isot. Ja en usko että kukaan "söpö" poika edes tuota sun ongelmaasi tajuaisi, kuten sanottu, niin yleensä se on ihan omassa päässä se miten "kauhean" näkönen se alapää voi olla.

Sinäkin kehityt vielä fyysisesti, joten voi olla, että alapäässäkin tapahtuu vielä muutoksia. Ei kannata sitä seksiä kiirehtiä muutenkaan, aikuisena ehtii. Itsellä eka kerta oli vasta 20-vuotiaana..
 
Viimeksi muokattu:
just
Enpä usko, Låte, että minäkään kauan pystysin kattelemaan moista ellotusta. Voisitte naiset vähän ajatella mahdollisia sulhaskandidaattejanne ja leikkauttaa rumat härpäkkeet pois. Vittumaista tutustua kasvoiltaan kauniiseen naiseen ja tajuta ekaa kertaa vuoteessa, että housuista paljastuukin hirviö. Hyi olkoon.
Voisitte ukot sitte kasvattaa sitä oikeeta munaa ku tuntuu olevan henkisesti iha tarpeeks tulla tänne lässyttää.
 
Viimeksi muokattu:
Artsi
En ole vielä ollut sukupuoliyhteydessä, mutta mitä netistä katsonut, niin sellanen tyttöpillu kiihottaa. En tykkää siitä kun häpyhuulien välistä näkyy semmosta ryppystä lihaa joka roikkuu ulkona.
 
Mitä siitä?
En ole vielä ollut sukupuoliyhteydessä, mutta mitä netistä katsonut, niin sellanen tyttöpillu kiihottaa. En tykkää siitä kun häpyhuulien välistä näkyy semmosta ryppystä lihaa joka roikkuu ulkona.
Artsi, sun tykkäämisillä ei ole tässä NAISTEN keskustelussa mitään sijaa. Keskity sinä vain etsimään sitä omaa munaasi, jos se ryppyinen ulkona roikkuva liha sieltä jostain löytyisi.
 
Viimeksi muokattu:
Perhosnainen
Sisempien häpäreiden tarkoutus on suojata emättimen aukkoa, ettei kaikki pöpöt sinne pääse. Siksi ne ovat isot, ryppyiset ja monilla mutkilla, että kaikki mihin peffansa laskee ei siirry suoraan sisuksiin. Normaalisti kun istuu, niin yleensä ulommat häpärit aukee sen verran, että aukko ja varsinkin virtsaputken suu olis aika suojaton ilman tätä häpärihässäkkää. Onneksi valtaosa normaalimiehiä tykkää niistä.Tunnustelkaapa itsekin, miten herkät ne on. Haluisitteko oikeesti, että kaikki se tuntoaisti, mikä niissä on, olis poissa?
 
sama-ajatus
Sisempien häpäreiden tarkoutus on suojata emättimen aukkoa, ettei kaikki pöpöt sinne pääse. Siksi ne ovat isot, ryppyiset ja monilla mutkilla, että kaikki mihin peffansa laskee ei siirry suoraan sisuksiin. Normaalisti kun istuu, niin yleensä ulommat häpärit aukee sen verran, että aukko ja varsinkin virtsaputken suu olis aika suojaton ilman tätä häpärihässäkkää. Onneksi valtaosa normaalimiehiä tykkää niistä.Tunnustelkaapa itsekin, miten herkät ne on. Haluisitteko oikeesti, että kaikki se tuntoaisti, mikä niissä on, olis poissa?
Jostain naistenlehdestä (?) luin että häpykarvoitus suojaa roskien yms joutumisen emättimeen?? Eiköhän nyt todellakin kaikki tiedä että häpyhuulet ne sitä tekee. Olen alle parikymppisestä alkaen ajellut karvani tyystin pois ja nyt 50+ ollessani en ole kertaakaan huomannut niitä karvoja tarvitsevani. Huulet ne pitää hyvin sen suojan.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä