Isot häpyhuulet

  • Viestiketjun aloittaja Daisy
  • Ensimmäinen viesti
PEte
Mulla on sellainen nolohko vaiva, kuin ylisuuret sisemmät häpyhuulet. Ne on vaivannut mua koko aikuisiän; en voi pyöräillä istualtaan, en voi pitää tiukkoja tai edes hyvinistuvia housuja, kun ne hankaa haaroista ja kaikenlisäksi lerpattavat huulet on kamalan rumat.

Mutta siis, kysymykseni kuuluu, kärsiikö kukaan muu samaisesta vaivasta ja onko kukaan käynyt leikkauksessa vaivan takia? Pitääkö leikkaus suorittaa yksityisellä puolella vai onnistuuko julkisessa sairaalassa? Maksaako leikkaus? Tehdäänkö se nukutuksessa? Millaiset ovat jälkivaivat ja onko riskejä?

Olen tosi kiitollinen kaikista asiallisista vastauksista!
 
Viimeksi muokattu:
KARSJEDISENSEIOPETTAJA
Kars Skywalker Jedimestari jokainen pillu on kaunis oli siinä isot tai pienet häpyhuulet kikan biisin sanoin paarhaat puoleni sulle näytän biisin sanoin hionut onn timanttini muotoon hehkuvaan hauska positiivinen biisi miehelle sekä naiselle , eli mutta ásiaa ei kukaan naista rintojen ,pillun pepun ym peruateella valitse luonne sisäinen kauneus sielun olemukselta on tärkeintä ja hyvä itse tunto sanoisin sinulle erään treenin katso itseäsi peiliin alasti hetki joka ilta tai aamu sano olevasi seksikäs kaunis upea kaikllta osin . Nosta itsetuntosi kattoon ei ylimielisyydeksi vaan positiiviseksi itse tunnoksi . Niin olet valloittava persoona . Ainostaan Sith Lordit " pelimiehet " on noin pinnallisia että kattoo pelkkkää kaikkein osien täydellisyyttä . mutta kuka heitä kaipaa

pettäjiä ,valehtelijoita sikoja , pahoinpitelijöitä , niin henkisésti ku fyysisesti heistä kannattaa ,mielummin pysyä kaukana . Haluan sanoa älä leikkaa sä oot kainis sellaisena ku olet nosta itsetunto pilviin .

t. Kars Skywalker Jedimestari Jedi Sénsei Opettaja .

ps miehet jotka ovat kehuneet ovat halunneet sanoa olet kaunis nosta itsdetunto pilviin . samoin itsekin halusin tällä viestillä nostattaa itsetuntoasi ylös olet kaunis tiedä se. näin hetero miehenä halusin sen sulle sanoa.

VOIMA OLKOON KANSSASI
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
isot häppärit on monen miehen seksuaalinen unelma. voit olla huoleti vaikka sinulla onkin
enempi ihoa siellä mitä jollai toisella. toivoisin itse tapaavani joskus naisen jolla olisi enempi ihoa siellä. semmonen on todella upea näky.
 

Yhteistyössä