isot kengät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iso jalka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iso jalka

Vieras
tuli tosta isojen vaatteiden ketjusta mieleen...
jalan koko. itse kärsin 42 kokoisesta jalasta siis järkky suksi. ja kenkiä ei tunnu saavan mistään. siis nättejä naisten kenkiä. te isojalkaiset mistä hankitte kenkänne???

Missä päin asut? Tampereelta ja Helsingistä löytyy kauppoja,joissa todella erilaisia, laadukkaita, naisellisia kenkiä koko 48 asti. Eihän 42 mikään suksi vielä ole...

Mulla on vaan 41.5 ;) Mä ostan tiettyjä merkkejä: esim Gabor, Ecco tai Pertti Palmroth. Niistä puuttuu tietty se pling pling, mutta usein se pling pling ei näytä isossa koossa mitenkään kivalta. Mutta kyllä niissä sirojakin on ja värejäkin. Minä ostan normikaupoista.

Alkuperäinen kirjoittaja iso jalka:
tuli tosta isojen vaatteiden ketjusta mieleen...
jalan koko. itse kärsin 42 kokoisesta jalasta siis järkky suksi. ja kenkiä ei tunnu saavan mistään. siis nättejä naisten kenkiä. te isojalkaiset mistä hankitte kenkänne???

http://www.bananashoes.com/home.php?xid=0552f03524b9d77de980b665e5a03344

no johan on kun kaikki tuntuu löytävän ihan helposti. mul on sit vielä se ettei sais olla korkoa kun oon muutenkin niin pitkä. ja turussa monta liikettä siis kenkäkauppaa keskustassa kiertänny ja yhessä oli 42 kenkiä ja ei todellakaan kovin sieviä tai sit oli korkeet korot. anttilassa oli jotain ja sittarissa muutamaa lajia et sillai.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no johan on kun kaikki tuntuu löytävän ihan helposti. mul on sit vielä se ettei sais olla korkoa kun oon muutenkin niin pitkä. ja turussa monta liikettä siis kenkäkauppaa keskustassa kiertänny ja yhessä oli 42 kenkiä ja ei todellakaan kovin sieviä tai sit oli korkeet korot. anttilassa oli jotain ja sittarissa muutamaa lajia et sillai.

Minä olen 184cm ja urheilukengät ainoat, joissa ei ole korkoa! ;)Jotkut korot jopa 10cm.. Ei ole pituus koskaan haitannut, enkä ole edes lyhyempää miestä milloinkaan huolinut. Mutta myös matalakorkoisia kenkiä löytyy. Tutustu spesiaalikokojen sivuille. Jos Ruotsissa käy, sieltä löytyy King Size Skor- kauppa, myyvät myös netissä.

Yhteistyössä