Hae Anna.fi-sivustolta

Istanbuliin menijöitä syksyllä?

Viestiketju osiossa 'Turkki' , käynnistäjänä Mr. TTS, 13.09.2007.

1. Mr. TTS Vierailija

Olin itse elokuun alkupuolella Istanbulissa matkalla. Reissu oli erittäin onnistunut. Ostin reissun yhteydessä Sultanahmetin alueelta (lähellä Blue Mosque ja Hagia Sophia) laadukkaan käsintehdyn maton, joka valitettavasti ei sovi asuntooni ja tarkoitus olisi vaihtaa ko. matto toiseen ns. paikan päällä. Onko matkalle lähtijöitä, jotka olisivat kiinnostuneita suorittamaan vaihto-operaation sopivaa korvausta vastaan?

2. MMKL Vierailija

Mene vaan itse.Kuka nyt toisten mattoja alkaa raahaamaan.

3. Subaj Vierailija

"Ostin reissun yhteydessä Sultanahmetin alueelta (lähellä Blue Mosque ja Hagia Sophia) laadukkaan käsintehdyn maton, joka valitettavasti ei ..."

Taidettiin huijata?

Niin meitäkin yritettiin ko alueella:(

4. Mr. TTS Vierailija

Kai se on itse mentävä paikan päälle. Huijauksesta en tiedä, ko. ostos hiukkasen edullisempi verrattuna esim. Helsingin hintoihin. Yleisesti ottaen tarkkana saa olla niin ostosten kuin iltakuvioiden osalta. Paikalliset varoittivat useasti tiettyjen klubien sisäänheittäjistä, tullut drinksuille monille aikamoinen yllärihinta..

5. Turisti matolla Vierailija

Mattokaupan tarina: Kävelin vaimon kanssa Sinisen moskeijan lähellä. Seuraan liittyi siististi pukeutunut nuorimies, joka ilmoitti olevansa opiskelija. Opasti ilman maksua mielellään eri nähtävyyksille.

Nähtävyyksien jälkeen hän mainitsi serkun mattokaupan. Josko meitä kiinnostaisi katsella turkilaisia mattoja. Meitähän kiinnosti.

Mattokauppaan tultuamme tarjottiin teetä, rakia jne ja leviteltiin kymmeniä mattoja eteemme.

Hinnat olivat sitä luokkaa, jotta sanoimme kiitos ja näkemiin! Pieni 1:n neliön matto olisi maksanut 1000 €!

Loukkaantuivat lähdöstämme / serkunpoika oli häipynyt heti ovesta sisään mennessämme.

Kannatti kuitenkin, ostamatta mattoa, juoda rakit/teet ja katsella hienoja mattoja:)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri