""Istu mun naaman päälle""

  • Viestiketjun aloittaja Kikka
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllästynyt MIES
""Vain pikkutytöillä on paikat paljaana, aikuisella naisella KUULUU olla jotain siellä""

Ja vain pikkupojilla on leuka paljaana, aikuisella miehellä KUULUU olla iso parta?
 
**
Minkäs sille teet, jos ei karvat kertakaikkiaan kasva tuolla pebassa? :D Minusta ainakinpaikat pysyy paremmin puhtaana, kun ei ole liikaa karvoja. En sitten tiedä, kuinka vaikeaa olisi karvoja ajella tuolra pakaroiden välistä, kun en ole sitä koskaan itse joutunut tekemään.
 
Kikka
Voi kiitos asiallisista vastauksista! Varsinkin nimimerkin ""Kikalle"" teksti valaisi asiaa suuresti! Niinhän sen täytyy olla!!

Ja karvakiihkoilijoille, tuskin niitä karvoja meikäläisenkään perseessä kilotolkulla kasvaa. Se nyt oli sellainen sanonta, jotta tietäisitte mitä mun päässä liikkuu kun en jo ole naamansa päälle istahtanut!!

Olimme sitäpaitsi juuri tulleet saunasta + suihkusta, taatusti olis ollu saippualle tuoksuva vakonen! :) Ja ajelen muutoinkin alapäätäni niin ettei mieheni naaman päälle laskeutuisi joulupukin partaa! :p

Ehkäpä huomenna jo toteutan hänen haaveensa. Ensin tartten ehkä kyllä siiderin. Jännittää.
 
Yksinkertaisuus
Älä teeskentele typerää kanaa kun jos olet väittämäsi mukaan jo lapsenkin tehny sille äijällesi niin muka sua nyt hävettää ja jännittää se vittus näyttää sille. Kenen uskot moista paskaa nielevän? Mites sitten raskaaksi tulit? Lahetyssaarnaaja-asennossa, pimeässä ja peiton alla? Ikäänkun se mies ei olis nähny sitä värkkiäsi jo monet kerrat. Jos seksielämää viettää ja lapsia purkaa niin turha öristä, että mies ei ole nähny läheltä sun helttojasi.

Ett on sitten yksinkertaista porukkaa ja huomaa, että yks sun toinen on jo korkkailemassa!
 
Babydoll
Ne on teinilikkoja jotka kirjottelee näitä ja sovittelee mielessään tulevaisuuden kuvioita millaista olisi olla parisuhteessa. Ei kukaan aikuinen nainen tuollasia kyselis tai esittäis, että jännittää pillun näyttö.

Sama kun jos 20v yhdessä asuneet avioituu ja morsian jännittäis hääyötä.
 
just
Eikkö me nyt tajuta, että tämä herra on vuosikymmenet nauttinut ulkomaalaisista paljaaksi ajelluista pilluista, joten kyllä se tietää. Onneksi on paljon miehiä, jotka tykkää aikuisista naisista.
 
nii-i
Kun syntymästä lähtien kerran, pari päivässä rykäset perseestä paskalataukset ulos niin kuinkas se ei haisisi?! Pestynä persvako ei haise mutta jos tunkee jo vaikka sormea sinne reikään niin takuulla tulee muhkeat paskanhajut sormen mukana ja loput jää kynnen alle. Siitä vaan nautiskelmaan ne perseenuolijat kun sitä mainostaa monet. Paska maistuu ja banjot soi.
 
Minäpä kerron
Siis, että mitäkö siinä teet, istua kökötätkö vai mitä?

No, ensin keität kahvit ja otat pullat lautaselle. Sanot miehellesi, että menee makuulle ja avaat telkkarin. Istut sitten siihen naamalle ja kökötät sinä vaan, katselet ohjelmaa ja juot kaffeesi. On kyllä katsottava, että murusia ei putoa silmille eikä kuumaa kahvia läiky toisen päälle.

Iiiihan koko painolla istut ja annat kaikki näkyviin. Se mitä se siellä sun perseen alla tekee ei oikeestaan sulle kuulu, se on miehesi yksityisyyttä taas se. Jos se tukehtuu niin tulet sen kyllä huomaamaan. Sen vaan yksinkertaisesti näkee. Noh..ja kun olet sen kahvisi juonut ja tuntuu siltä, että paikat puutuu niin nouset vaan ylös ja sillä siisti. Keksit jotain muuta tekemistä sitten.

Vähän tää hassulta kuulostaa, joo. Mut sellasta tää elo ny on...
 
K.Vasi
Samalla istumalla voit esim. lukea naistenlehtiä, harrastaa puhdetöitä, tai lukea romskun tms.? Hui, ei kai niin pitkään. Muista kuitenkin välillä tarkkailla kumppanisi hengenkulkua, josko se toimii, eritoten jos et alkuun osaa säädellä istuma-asentosi voimakkuutta kumppanisi jakkaraa vasten. Rentoudu. Olet saattanut löytää todellisen Leelian lepotuolin.
 
kate
Täällä ihan yksi ja sama jannu/eukko vastailee eri nimimerkillä. Toivottavasti saadaan asiallistakin jutustelua- vaikka nauraa toki saa näille jutuille..

Itse en kyllä tykkäisi istua mieheni naaman päällä- se käy itsellekin raskaaksi eikä ole mikään nautinto. Tietysti jos ukko pyytäisi niin istuisinkin.
 
lumi
Älä välitä näistä. Minäkin erehdyin toisella palstalla kyselemään arkaluontoista asiaa ja sain tosi säädyttömiä vastauksia.

Jos nyt haluat asiallisen vastauksen tohon alkuperäiseen kysymykseen...

Kyse ei ole varsinaisesta istumisesta naaman päällä. Vaihtoehtoja on pari. Reisille haastavampi vaihtoehto on olla ikäänkuin kyykkyasennossa naamapäällä. Reisille helpompi vaihtoehto, joka myös rasittaa lihaksia on olla polvien päällä. Eli niin että olet miehen olkapäiden yläpuolella, siten että miehen pää jää reisien väliin. Siitä voi sitten itse säädellä korkeutta jolla pyllyään pitää. Miehesi luultavasti haluaa sinut niin alas että voi nuolla. Hän voi myös käsillään ohjata korkeutta jolla olet. Polvillaan on helpompi rentoutua ja nauttiakin. Jos ei harrasta mitään urheilua voi olla raskasta.

Niistä karvoista... Itse ajelen alhaalta kaiken pois ja jätän vain tupsun koristeeksi =). Miehesi tietää kyllä karvoituksesi ja jos on tällaista istuntoa pyytänyt niin hän varmasti pitää karvoistasi. Siksi ei kannata ujostella. Jos haluat pelata varman päälle niin sheivaa. Ymmärrän että epävarmuus itsen suhteen voi iskeä. Luultavasti totuus on kuitenkin se että olet haluttavinta mitä miehesi tietää ja niillä karvoilla sun muilla ei ole väliä. Jos hän antaa sinulle suuseksiä muutenkin niin ei tämä siitä eroa =)

Toivottasti tästä on jotain hyötyä. Inhottavaa saada paskamaisia vastauksia.
 
Miia
Kyllä täytyy sanoa, että onpa puritaanisia naisia Suomessa. Siis tämähän on aivan normaalia seksiä, istua miehen naaman päällä ja mies nuolee. Kyllä suomalaiset naiset taitavat olla aika lahnoja sängyssä.
 
Kikka
Lahnasta ei ole kyse. Jos olisit nainen ja tietäisit mitä värkillesi tapahtuu synnytyksessä - voisit itekki olla aika epävarma sen näyttämisestä edes omalle miehelles...!!
 
Esteettisyys.
Niin eipä se ""römpsä"" monen syynytyksen jälkeen enään ole mikään ""teinipillu"". Voihan miehelle laittaa siteen silmille, tai silmälaput, ettei se näe mitä se lutkuttaa, jos hävettää.

Tärkeään on kuitenkin puhtaus ja hajuttomuus. On ikävää jos perskarvoissa on kuivuneita ""kakkelbergin marjoja"", eli kuivuneita paskapalloja.
 
nainen 30+
Voi toki ottaisin mielelläni moisen tarjouksen vastaan. Suihkuun ja paikkoja vähän höylällä siistimään, hyväntuoksuista mietoa vartolovoidetta ja ehkä vielä stringit tai jopa halkiohousut päälle. Stringit saa helposti siirrettyä siivuun kriittisiltä alueilta.

Eikä kai siihen pakko ole koko painolla lähteä miestä tukehduttamaan. Ellei mies nyt ehdoin tahdoin ole niin kinky, että moisesta tykkäisi. Olet polvillasi ja nojaat käsiisi ja laskeudut sopivalle työskentelyetäisyydelle..

Kivaa olisi ;)
 
tiina
Tee kuten minä tein. Mies halusi nuolla koko värkin ja minä annoin koko pilluni hänen käyttöönsä..nuoli niin ihanasti, että laukesin...ja se tuntui niin hyvältä silloin ja nytkin kun vain ajattelenkin koko ajan millaista se oli.... tämä mies sattui vain olemaan tuttu mies, jonka vaimo pihtaa liiaksi. Pidämme edelleen yhteyttä ja aina silloin tällöin..kun aikaa on...huh...
 
----
Tuohon karvakeskusteluun oli pakko vastata. Tummilla naisilla kasvaa karvoja vähän enemmän kuin vaaleilla ja riippuu ihmisestäkin ja se on normaalia. Minä ajelen alapään silleen, että mies ei näe näitä karvoja jotka kasvaa ""ylimääräisissä"" paikoissa. Tupsu edessä ja välillä alhaalta posliiniksi. Vaosta aina pois.

Voisin itse tuota ""päälläistumista"" kokeilla. Varmaan mukavampi kuin 69 jossa tosiaan näkyy kaikki. Jos tätä harrastaisin, varmistaisin puhtauden. Eihän siinä kauan kestä, kun käväisee kylppärissä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä