Istukka etuseinässä, milloin liikkeitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla viikkoja jo 18+, istukka on etuseinässä ja kolmatta lasta odotan. En oo vielä liikkeitä tuntenu...milloin ootte tunteneet ne, joilla on etuseinäistukka ollut?
(onneks kuitenkin neuvolassa sydänäänet kuului tänään hyvi, eli hengissä siellä ollaan!)

Mulla oli myös istukka etuseinässä, pientä kutittelua tunsin rv19. ja selvästi liikkeet tuntui rv 21. Mulla tämä oli kolmannessa raskaudessa ja olin ihan paniikissa kun toisessa raskaudessa tuntui liikkeet jo rv13. Parin viikon päästä säkin jo ne varmasti tunnet. :)

Nelosen istukka oli mulla myös etuseinämässä ja tunsin kunnon potkut tosi myöhään muihin verrattuna, vasta 20-21 viikolla täysin kunnolla. Pienet muljaukset jo aiemmin muttei kunnon potkuja.

Joskus viikolla 20+
Ja ekasta tunsin jo 13-15 viikoilla,mutta istukka oliko takana, pikkasen ressas ootella tän tokan liikkeutä.Ja liikket tuntu ja näky yhtäaikaa, olin kasvohoidossa täysin rentoutuneena selällään pötköllä :D

No mites sit kun ne liikkeet alkoi tuntumaan, niin tuntuiko ne sit loppuajasta "yhtä hyvin" kun takaseinäistukaraskaudessa?
Mulla alkaa kans olla vähä jo hermostus ja huoli, että onko tuo lapsi normaalikaan, kun ei tunnu mitään, vaikka kuinka yrittäis kuulostella...pelottaa, jos koko raskaus menee huolehtiessa

Yhteistyössä