Hae Anna.fi-sivustolta

Italiassa ei osata tehdä pizzoja

Viestiketju osiossa 'Italia' , käynnistäjänä Kulinaristi, 10.02.2009.

1. vierailija Vierailija

Juurikin näin..vihdoinkin ei kaikki suomalaiset ovat tietamaton ;) Olen raivostnut tässä ketjussa ja kommentoin kaikki typerin kommenteihin ,ja raivossa tein paljon kirioitus vihreet perkele :D ( NOH en osa kuitenkin niin hyvin suomea mutta tein vihreet myös koska kirioitin nopeasti enkä ajateltu ) kuulu temperementtin ;)

2. vierailija Vierailija

ahha exactly,mikä juntteja ja vielä uskaltava kirioitta ketjua kun pizza historiasta ei tunnetaan paska mitään.
    T.
    Italialainen joka on pizza hullu ja tekee ihan itse pitkä fermentatiolla ja kohotuksella hiivalla sekä hapanjuurella

3. vierailija Vierailija

Mi viene la pressione alta a leggere questi commenti ignoranti.....ho risposto a tutti incazzata ahahah

4. vierailija Vierailija

Juuri niin brava mutta juntteja tai ummikot ulkomaille ei tätät ymmärtä ;)

5. vierailija Vierailija

ahhhah niin totta ;) e´un deficiente quello li

6. vierailija Vierailija

Haistako pizza oikeesti,,,toi lause on kun kirous italaialaisille...se on sama kun sanoisin suomalaisille saunat ovat huono suomessa ja italiassa sauna tehty parempi....juntti vaan ajattele näin tai ummikot ulkomaille joka eivät osa edes etsiä kunnon ruoka paikka ja käy turistien paikkoien niikuin varmasti ot itsekin ehkä kerrän elämässäsi ja nyt ot yhtäkkia italialainen ruoka asiantuntia....parempi olla hilja oikeesti kun ei ole haiukaan italialaisesta ruokakultturista.Mä voin sen sentään vertailla italialaista ja suomalaista siksi asun Suomessa ja perehtynyt suomalaisesta ruoka kultturista enemmän kuin itse olet tehty yhdessä matkassa Italiassa....

7. vierailija Vierailija

JA tottakai JUNTTI menee Italiassa syömään hampurilainen..HAVETTAISIN olla suomalainen sun tapauksessa mutta en ole ,koska olen italiasta ja ylpeäkin omasta ruokakultturista joka on tunettu mutta raiskattu ympäri mailma,eikä ruoka vaan....SYÖKÄ MÄTTÖS älä matkusta jos et tiedä miten etsitään paras paikkoja, kunnon ruoka elämykset turisti etsi paikkoija etukateen ja kysyy paikalliselta ja VÄLTÄÄ Turisti paikkoja keskustassa...Ainakin isoissa kaupungeissa missä satta olla paljonkin ulkomalaiset joka tekee "pitsa" joka kiinalaisetkin :/ P.S ONNEKSI EI KAIKKI SUOMALAISET OVAT JUNTTEJA JA UMMIKOT ja oli monta fiksut kommentit ketjussa..et ole yksi heistä sorry..

8. vierailija Vierailija

En minäkään söisi ananaspizzaa, yäkk!! Italiassa ei laiteta sokerisia tuotteita ruokaan, vaan sokerit kuuluvat jälkiruokaan. Ei siinä alkuperäispizzassa ole ketsuppia, vaan tomaattisosetta. Italiassa ei käytetä ketsuppia!

9. vierailija Vierailija

Jaa, kilpailu olikin Jenkeissä ja siksi tuollainen pizza voitti. Ei varmaan olleet italialaiset äänestämässä. Vain italialainen ymmärtää oikean pizzan päälle. Muunmaalaisia pizzan versioita voisi jo kutsua joksikin muuksi kuin pizzaksi.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri