S
surullinen
Vieras
mä olin koulukiusattu yläasteella kaks vuotta, ja edelleen korjaan sitä satoa, juuri eilen taas jäin illalla asiaa pohtimaan, miks?? miks?? mitä pahaa mä olin niille kahdelle tehny? ja miks mä en selviä siitä vieläkään? Mitense kaikki on vaikuttanut tähän päivään ja vaikuttaa edelleen, itsetuntoa ei oo edelleen ihmettelen miten mieheni mua voi muka rakastaa enhän mä oo minkään arvoinen, ei mua voi kukaan rakastaa, ei auta että mieheni päivittäin sanoo että rakastaa, koko ajan odotan ja pelkään että tulee päivä jolloin hän sanoo ettei voi rakastaa tälllästä ihmistä kun mä, edelleen mä osittain ajattelen että jos ei tee mieli tehdä niinkuin mieheni sanoo tai tahtoo niin se ottaa ja jättää mut,,,, tiedän tää on sairasta mutta mä en saa mielestäni niitä kiusaajani sanoja, ne ei katoa koskaan... mitä ihmeen pahaa mä olin hänelle tehnyt? Edellinen suhteeni oli huono, ja mies kohteli mua kun saastaa ja mä vaan olin hänen rinnallaan kun kuvittelin ettei kukaan muu mua voi koskaan rakastaa, tätä kesti melkein 8 vuotta kunnes tuli joku ihminen ja kertoi että mulla on arvoa, mä hetken uskoin ja sain itteni irti suhteesta joka olis tuhonnut mut.... yksin elin lasten kanssa ja koin että vaan lapset rakastaa. tuli tämä nykyinen mies, mä niin haluan uskoa tähän rakkauteen, mä tiedän että tää mies on ihna ja rakastava ja kaikkea mitä ihminen voi toiselta pyytää, ollaan oltu yhdessä jo kohta kolme vuotta, naimisissakin jo vuosi, silti aina välillä epätoivo nostaa päätään eikä anna rauhaa, jossain on se pieni ääni joka kuiskaa ettei sua kukaan voi koskaan rakastaa.... ja sitten mä itken, huudan ja raivoian miehelleni ettei hän kuitnekaan rakasta, jajälleenkerran täämies kertoo rakastavansa ja haluavansa vaan mut...
Nyt on lasta yritetty vuosi ja mä kerta toisensa jälkeen menkkojen alkaessa nään miehen silmissä kyyneleitä, ja mä mietin että mikä mussa on vikana kun en edes lasta saa tälle miehelle aikaseks, miten mä voin olla näin huono...ehkä mä sittenkin oon se epäonnistunut yksilö niinkuin nämä kaksi poikaa sillon 15 vuotta sitten kertoivat... ehkä mä en sittenkään ole minkään arvoinen....
Joskus kun on hyvä päivä mä mietin miks ihmeessä joku onnistuu tuhoamaan toisen elämän näin, vai onko se sittenkin ihan omaa vikaani kun en pääse siitä yli? Kun saisin joskus vastausken tältä pojalta tai nykyään mieheltä miks ihmeessä hän näin teki? ja tajuaako hän ollenkaan mitä teki? eipä kai eikä hän kai välittäis eikä ehkä edes muistais. mutta mä muistan ja elän....ja välitän..
Nyt on lasta yritetty vuosi ja mä kerta toisensa jälkeen menkkojen alkaessa nään miehen silmissä kyyneleitä, ja mä mietin että mikä mussa on vikana kun en edes lasta saa tälle miehelle aikaseks, miten mä voin olla näin huono...ehkä mä sittenkin oon se epäonnistunut yksilö niinkuin nämä kaksi poikaa sillon 15 vuotta sitten kertoivat... ehkä mä en sittenkään ole minkään arvoinen....
Joskus kun on hyvä päivä mä mietin miks ihmeessä joku onnistuu tuhoamaan toisen elämän näin, vai onko se sittenkin ihan omaa vikaani kun en pääse siitä yli? Kun saisin joskus vastausken tältä pojalta tai nykyään mieheltä miks ihmeessä hän näin teki? ja tajuaako hän ollenkaan mitä teki? eipä kai eikä hän kai välittäis eikä ehkä edes muistais. mutta mä muistan ja elän....ja välitän..