itkettää :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fatmama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fatmama

Vieras
ja ei tarvitse tulla sanomaan, että se lapsi syntyy kun on sen aika jne...

Eli yliajalla mennään, ja miehen kanssa on jo paripäivää pitänyt kokeilla noita kotikonsteja, millä saattaa saada synnytyksen käyntiin. Siis näitä mitä netistä oon lukenut, sauna, seksi, siideri, nännienhieronta...
No saunan ja siiderin saan hoidettu yksinkin, mutta seksiin ja nännihierontaan tarvii kyllä miestä.
jo toistamiseen mies sitten on nukahtanut sohvalle saunan jälkeen, ja kokeilut on jääneet ennen kuin ovat alkaneetkaan. itse en pysty nännejä hieromaan, kun kädet puutuu melkein heti,ja tulee kipeäksi. Mulla on siis rannekanava oireyhtymä.

Tiedän kyllä, ettei nuo ole mitään varmoja keinoja saada synnytys käyntiin, mutta ei se kokeileminen haittaakaan tee. Ja tietäisi, että on edes yrittänyt.
Niin pettynyt olo, että itkettää :'(

Huomenna heti aamulla miehen herättyä seksiä ja saunaa sit illalla. Ja jos aamuseksi ei onnistu niin sitten illalla ja ENNEN saunaa, jotta ukon perkele pysyy hereillä.

Miksi ihmeessä otat siideriä? Eikös alkoholi nimenomaan hidasta synnytyksen kulkua? Sehän on vanha konsti keskeyttää alkava keskenmeno, että ottaa tilkan alkoholia. Eräs vl-äiti kertoi, että hän pyöräilee saadakseen synnytyksen käyntiin. Kätilö kertoi, että myös kävely avaa paikkoja.

Mitäs jos vaan yrität relata, etkä touhota ja vouhkaa koko ajan. Usein lapset alkavat syntymään sitten kun äiti on rauhallinen ja levännyt. Niin se luonto sen järjestää, eivät eläimetkään synnytä stressaavaan tilanteeseen.

Ihan typerää stressata moista ja se synnytys ei käynnisty millään noista konsteista ellei se ole jo muutenkin käynnistyäkseen. Noi korkeintaan vauhdittaa sitä. Mihin muuten nännihierontaan miestä tarvii? Itselläni kolmosesta kun synnytys vähitellen käynnistyi ja suppareita alkoi tulla niin ihan itse osasin ilman miestä hieroa nännejäni..... Eipä ois tullut mieleenkään pyytää miestä niitä hinkuttamaan. Ja seksi ei ole käynyt mielen vieressäkään. Jos ois synnytyksen käynnistyminen ollut siitä kiinni niin kaikki kolme ois sisällä vielä. :D

mulle ainakin kävi niin, että kun lopetin kaiken stressaamisen ja huolehtimisen synnytyksestä, niin sieltähän ne lapsivedet hulahti housuun.. tiedän, että on varmasti ihan kamalan tuskastunut olo :hug: mutta yritä rentoutua. Ei oo kukaan suutariks jäänyt :D

Mitkähän ne viikot on? Jos menee yli 42rv niin on yliaikainen. Mutta tosiaan rentoudu niin saattaapi auttaa. Ei nuo nyt mitään takuusynnytyksenkäynnistämisjuttuja ole.

Nuokaan keinot eivät muuten auta, jos vauva ei ole muutoinkin valmis tulemaan, toki on kyllä sellaisilla viikoilla että syntyy jokatapauksessa ihan lähipäivinä. Luonto valmentaa kyllä tuossa hyvin synnytyspelot pois, sitä on niin kypsä siihen olotilaan että vaihtaa sen ihan mihin tahansa!

Ota miehestäsi mallia ja LEPÄÄ - kohta edessäsi on tähänastisen elämäsi suurin urakka (nyt siis oletan että teille on tulossa esikoinen) =)

Mutta jos nyt kuitenkin lähdet jotain kokeilemaan, niin näin jossain ohjelmassa kun joku odottava äiti kokeili rintapumppua. Onko sinulla sellaista kotona?

:hug:
ymmärrän sun fiiliksen täysin, vaikkei mulla ole mennyt edes yliajalle.

Ja voisin veikata muuten, että ap ottaa alkoholitonta siideriä? ainakin toivottavasti...

Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä nännejä voi yksin hieroa. Ja orgasmeja saada, vaikka runkkaus ei ehkä seksiä kokonaan korvaakaan.. Mutta uskon että potuttaa.

Ei kai se oo se orgasmi joka synnytyksen käynnistää, vaan sperma?

Monilla käynnistää orgasmi, joka saa kohdun supistelemaan. Siinähän myös erittyy jotain suotuisaa hormonia, mikä lienikään.

:headwall: No tuskin tulet olemaan ensimmäinen nainen joka pysyis lopun ikää tossa tilassa,kyllä se sieltä ulos tulee enemmin tai myöhemmin ilman mitään poppaskonstejakaan....

Muista nyt ne puolijuosten tehty kävelylenkki, kuuma kylpy, niin kuuma kuin takalisto kestää ja sitten lasillinen punkkua. Ja kyllä lähtee... Ei siihen äijää tarvita tässä vaiheessa enää.

Nii, kato eka saunot, sit harrastat seksiä, sit peset saunan ;)

Mulla ainaki autto ku hieroin saunassa mahaa, ja hieroin aina ku tuli pikku suppari.. Pari iltaa näin niin johan alko tapahtua ;) Mulla kuitenki synty jo viikoilla 38+5, mut olin niin kyllästyny että..

Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Nii, kato eka saunot, sit harrastat seksiä, sit peset saunan ;)

Mulla ainaki autto ku hieroin saunassa mahaa, ja hieroin aina ku tuli pikku suppari.. Pari iltaa näin niin johan alko tapahtua ;) Mulla kuitenki synty jo viikoilla 38+5, mut olin niin kyllästyny että..

No eipäs kun pesee saunaa ja samalla seksiä. Ja sauna tietysti lämmin.

kyllä mä aika monelta palstalta oon lukenut myös tuon siiderin yhtenä vinkkinä. Ja tosiaan alkoholitonta join.
toista lasta odotan, ja viikkoja 41+4, ei siis virallisesti vielä yliajalla. oon vaan todella väsynyt ja kipeä, ja tahtoisin päästä tekemään muutakin kuin vain istumaan tai makaamaan. kunto on siis oikeasti huono :( ja samasta syystä tässä on tullut levättyä liikaakin, jo tuo 10metrin matka vessaan tuottaa todellista tuskaa.

Ehkä ei kannata luottaa nettipalstoihin noin tärkeässä asiassa. Synnytyslääkärini mukaan nuo jutut ovat katoavaa kansanperinnettä ja täyttä höpöä. Jos nuo toimisivat, mahtaisi synnäreillä olla ruuhkaa lauantai-iltaisin, kun saunaillan ja sekstailun jälkeen vauvoja pukattaisiin maailmaan. :) Ja alkoholin käyttö raskausaikana, mietis nyt uudelleen... :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä ei kannata luottaa nettipalstoihin noin tärkeässä asiassa. Synnytyslääkärini mukaan nuo jutut ovat katoavaa kansanperinnettä ja täyttä höpöä. Jos nuo toimisivat, mahtaisi synnäreillä olla ruuhkaa lauantai-iltaisin, kun saunaillan ja sekstailun jälkeen vauvoja pukattaisiin maailmaan. :) Ja alkoholin käyttö raskausaikana, mietis nyt uudelleen... :)

Ah, olitkin lisännyt viestiä naputellessani, että juot alkotonta. *helpotuksen huokaus*

Uusimmat

Yhteistyössä