Itku ei lopu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt harmaa

Vieras
Meillä on aika auvoista aikaa ollut miehen kanssa aina näiden kolmen vuoden aikana. Ei pahemmin olla riidelty ikinä vaan keskusteltu asiat aina!

Nyt sit vähän närkästyin jostain asiasta (pitkä tarina en sitä nyt tässä ala vääntämään). Niin mies alkoi huutaa mulle tosi rumasti ja kovaan ääneen.

Mä pelästyin, se ei tuntunut hyvälle... Nyt en osaa lopettaa itkemistä ja mies ei puhu mitään. Sanoin että tollanen on kyllä nyt aivan asiatonta ja se sattui... Jatkoi kiroilua, nyt vaan mököttää.

Hyvin alkoi tämäkin loma.... :(

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no sellaista se riitely on useimmiten että käyttäydytään typerästi.
anteeksipyyntö ja -anto sitten vaan puolin ja toisin peliin :hug:

Sano se tuolle maailman itsepäisimmälle ihmisille. Me ei varmaan ikinä olla tällästä mykkäkoulua pidetty, tuntuu niin pahalle!

meneppä ite pyytämään anteeksi, mitä väliä sillä on kumpi pyytää ensin, pääasia että molemat pyytää anteeksi ja katuu. meillä vaihtelevasti toinen leppyy ensin ja tulee pyytämään anteeksi, sittne on kaikki taas hyvin. tollasta sattuu joskus. kurjaahan se on :(

Taidan lähetä itkemään itteni uneen... Ei auta mikään, jatkaa samaa rallia kun yrittää keskustella. Juu, minä olin tämän ketjun aloittaja... :ashamed: Mikä helvetti sen sai tollei räjähtämään pienestä merkityksettömästä asiasta.!? Ei ymmärrä.

Onx tää nyt meidän eka virallinen "riita"...?

Anteeksi, mutta onko joku oikeasti näin vieraantunut elämästä, että tällaistakin itkee ja parkuu näin ? En tosiaan ihmettele, että erotaan paljon jne, kun ei normaalia elämää edes ymmärretä.

Ap, riidat kuuluu elämään. Ei ole olemassa parisuhdetta ilman riitoja - toisilla isompia, toisilla pienempiä. Tärkeintä on niellä ylpeytensä, antaa anteeksi ja pyytää anteeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja hei kaikille:
Anteeksi, mutta onko joku oikeasti näin vieraantunut elämästä, että tällaistakin itkee ja parkuu näin ? En tosiaan ihmettele, että erotaan paljon jne, kun ei normaalia elämää edes ymmärretä.

Ap, riidat kuuluu elämään. Ei ole olemassa parisuhdetta ilman riitoja - toisilla isompia, toisilla pienempiä. Tärkeintä on niellä ylpeytensä, antaa anteeksi ja pyytää anteeksi.

Voi herrajumala, juu kuuluu tiedän mutta kun nyt oli kyse siitä ensimmäisestä yhteenotosta ja se tuntuu pahalle... Minkäs teet tunteille!?

Antakaa olla, mä poistun, öitä!

Yhteistyössä