itku tulee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noitamamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

noitamamma

Uusi jäsen
08.09.2006
11
0
1
Mun oli pakko kirjottaa tästä...onko tällasia isovanhempia olemassakaan...mun omat kasvattivanhemmat ja eivät välitä näistä rakkaista lapsistani #&%?$!*!
He eivät kysele kuulumisia eivätkä käy kylässä.
Nyt oli nuorimman 2-vuotis syntymäpäivä eikä mummu ja pappa päässeet käymään kun olivat töissä..sen he ilmoittivat.Eiköhän ole päivänselvää mitä tämä tarkoittaa?
Itsellä oikein sydämeen sattuu...Lapsia käy sääliksi mutta nyt loppui se vähäinenkin yhteydenpito... :ashamed: <br><br>

Niin tulee mullakin mutta syy on päinvastoin.

Niin vaikea on saada (nuorten) aikaa sopimaan ,että vois mennä vaan kylään katsoon lasta tai että saatais lapsi isovanhemmille käymään.

Aina on menoja.

Meillä olis nyt aikaa ja mahdollisuus hoitaa ja seurustella kun nuorimmat lapsetkin alkaa olla aikuisia ja lapsenhoito on kuitenkin vielä muistissa (alle 50v ).

Tässä tulee väkisinkin mieleen ,mitä pahaa on tullu tehtyä? Miniä haluaa olla erossa meistä ja poika ei osanne ajatella että mekin halutaan lapsenlasta (ainoata) tavata.

Miniän vanhemmat hoitavat paljon mutta silloin kun on meillä 3-4 kertaa ollut yöta (3 v )pitää monta kertaa illan mittaan ilmoittautua miniälle, että hän saa oltua rauhassa.Nöyryyttävää!!

Ihmettelen vielä miten oomme sen pojan osanneet mieleisekseen kasvattaa ????

Kovin usein ei uskalla kysyä ees kuulumisia kun aina tulee paha mieli kuitenkin.jostain syystä meitä vaan ei tarvita...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.09.2006 klo 23:09 noitamamma kirjoitti:
Mun oli pakko kirjottaa tästä...onko tällasia isovanhempia olemassakaan...mun omat kasvattivanhemmat ja eivät välitä näistä rakkaista lapsistani #&%?$!*!
He eivät kysele kuulumisia eivätkä käy kylässä.
Nyt oli nuorimman 2-vuotis syntymäpäivä eikä mummu ja pappa päässeet käymään kun olivat töissä..sen he ilmoittivat.Eiköhän ole päivänselvää mitä tämä tarkoittaa?
Itsellä oikein sydämeen sattuu...Lapsia käy sääliksi mutta nyt loppui se vähäinenkin yhteydenpito... :ashamed:

Tutulta kuulostaa! Mun adoptioisäni vaimonsa kanssa menettelee juuri noin, ei soita, ei kysy kuulumisia, ei käy kylässä tai kutsu kylään. Lapsia käy tosiaan sääliksi! Vielä kun miehen vanhemmatkin rientävät omassa uraputkessaan vielä ihan täysillä... :(

Minun mieheni vanhemmat tuntuvat olevan kiinnostuneita ainoastaan mieheni etälapsista, eivät tästä yhteisestä pirpanastamme. Tai siltä se ainakin tuntuu. Mieheni äiti soitteli viikottain, kun oli asiaa etälapsiin liittyen, mutta nytkään ei ole soittanut kertaakaan kahteen kuukauteen kysyäkseen, miten yhteinen lapsemme voi. Minkäs sille mahtaa. Harmittaa vaan tytön puolesta, ainoat isovanhemmat kun hänelle ovat.

vähän sama tilanne täällä kuin mammalla.
Nuorilla on niin paljon menoja ettei oo paljonkaan aikaa mummolassa vierailulle.
3v on muskaria, synttäreitä tuntuu olevan monet kuukaudessa.
3v viihtyy hyvin mummolassa ja on ilmaissutkins se. :heart:
Nyt vielä kun jaksais olis mukava viettää aikaa enemmän lastenlasten kanssa, mut jotenkin sitä tuntuu olevan vain jossain tois arvoisella sijalla lapesen elämässä. :(

Yhteistyössä