Itkuhälytin ja kaukalo, vinkkejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitikysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äitikysyy

Vieras
Nyt tarttisin vinkkejä siskot. Vauva syntyy jouluna ja tarvitsisin itkuhälyttimen, joka on luotettava ja helppokäyttöinen. Suosittele!!

Tarttisin myös uuden kaukalon, joka ei ole järin hankala kantaa. Aiemmin ollut gracon kaukalo, mutta on jotenkin iso ja raskas mulle. Jalusta täytyy olla. Onko hyviä kokemuksia jostain kaukalosta? Otettava myös matkarattaat, jotka passaavat yhteen kaukalon kanssa.

Hurjasti etukäteen kiittäen, kohta neljän äiti:)

Mulla on ollut Copran radiopuhelimet, joissa itkuhälytintoiminto. Parempia saa hakea, pesee kaikenmaailman Philipsin itkuhälyttimet 6-0.

Kyllä mä sitä Gracon kaukaloa kannatan...itsekään en voi sitä kantaa, kun selkä ei kestä...mutta juuri siksi mä hankinkin ne matkarattaat tuohon lisäksi. Niiden avulla kaukalo kulkeutuu näppärästi.

Aventin hälytin meillä hyvin toiminut. Uskoisin että halvemmallakin pärjää.
Britaxinnkaukalo tuntuu olevan turvallisuudessa kärkipäätä, meilläkin olisi uuden hankinta edessä, tarvittais sellainen joka vie mahd vähän jalkatilaa etupenkkiläseltä, jos joku osaa vinkata.

me ostettiin brio primo kaukalo telakalla, ei vielä käyttökokemusta mutta lukemani perusteella vaikutti hyvältä. itkuhälyttimiksi luultavasti tulee avent, niistäkin kuullut vain positiivista

Meillä on n.17v vuotta vanhat philipsin itkuhälyttimet edelleen käytössä ja toimii edelleen todella hyvin :)
Ja ne on ollut meitä ennen kyllä monella käytössä :D