I
itkuinen
Vieras
Mulla on tässä parin kuukauden ajan itkettänyt tosi paljon, ihan ihmeellisissä tilanteissa. Eilen kyynelehdin kauheena kun kuuntelin Yle Puheelta Antti Kaikkosen ja Satu Taiveahon haastattelua, lapsettomuudesta ym. Uutiset saa mut nielemään ja pidättelemään itkua. On yksi kirja joka kokoajan itkettää. Jos joku kertoo mulle jotain ikävää, alkaa itkettää. Mielikuvituksessa käydyt keskustelut ihmisten kanssa itkettää.
Siis melkeen KAIKKI, mitkä ei ennen ole itkettäneet!
Minusta tilanne on kummallinen, mietin siis vain että olenko vasta nyt muokkautunut lopullisesti tällaiseksi että olen nyt sitten tällainen loppuikäni, vai onko tämä seurausta parin vuoden sisällä tapahtuneista isoista asioista, ikävistä...
Mitä veikkaatte? Tai mitä mun pitäis tehdä? Ollakko vaan ja katsoa meneekö ohi vai jääkö päällevai vaan ajatella että no mä nyt sitten olen tällainen....
Siis melkeen KAIKKI, mitkä ei ennen ole itkettäneet!
Minusta tilanne on kummallinen, mietin siis vain että olenko vasta nyt muokkautunut lopullisesti tällaiseksi että olen nyt sitten tällainen loppuikäni, vai onko tämä seurausta parin vuoden sisällä tapahtuneista isoista asioista, ikävistä...
Mitä veikkaatte? Tai mitä mun pitäis tehdä? Ollakko vaan ja katsoa meneekö ohi vai jääkö päällevai vaan ajatella että no mä nyt sitten olen tällainen....