Itse otettu 1v. kuva, Ideoita?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuvaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuvaaja

Vieras
Ajattelimme ottaa itse kuopuksen 1v kuvan ja nyt pää lyö tyhjää ei mitään havaintoa mitä "rekvisiitaksi"! Kuopus on kesäkuun vauva ja ainut mitä olen mielessäni ajatellut et jos laittas hänet valkoiselle lampaantaljalle vaippasiltaan mutta onko hölmö ajatus kun on kesäkuussa syntynyt? Tuleeko siitä jotenkin talvinen fiilis? Mitähän taustaksi vois keksiä? Ja Poistaisko talvisuutta jokin kesäinen hattu ja aurinkolasit lisäksi?

Heittäkää ideoita ilmaan jos saisin itse ahaa elämyksen sitten ideoistanne! Kiitän jo etukäteen!

Aurinkoisena iltana tai aamulla ulkona saa parhaimmat värit kuviin. Vältä keskipäivän aurinkoa ja käytä vastavaloa ja salamaa. Jokin kiva kesäinen filtti ja nurmikolle tai kukkien sekaan kuvattavaksi. Saippuakuplia ja tai lempilelu mukaan.

MIksei voi laittaa jotain kivoja vaatteita päälle? Mä inhoan niitä naku-kuvia, ei ole yhtään luonnollisia, kun suurimman osan ajasta on kuitenkin vaatteet päällä.
Saippuakuplat oli kiva idea.

Voishan tota ulkona kuvaamista harkita mut asutaan kerrostalossa ja täs pihalla ei ole nättiä aluetta mihin kuopuksen vois istuttaa. Kaupungilla saattais olla nättiä puistoalueita mutta viimekesänä tuli todettua että jokapaikassa on koiran kökköjä!!

Noi saippuakuplat olivat ihana idea! Ja tota et vaippasiltaan kuvaisin niin lähinnä ajattelin et olis helpompi ettei tarttis etsiskellä kuvaus vaatteita mitään kaupasta.

Yhteistyössä