A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ai jaa.. Eräs sukulainen toi joskus hilloja pilttipurkissa ja niissä oli se kannessa se kohouma alhaalla. :O
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Joo siis ne purkit tarvis saada steriileiks jollain että säilyis eli ei säily. Jääkaapissa mitä nyt ruoka yleensäkin ja pakkasessa pari kk.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ai jaa.. Eräs sukulainen toi joskus hilloja pilttipurkissa ja niissä oli se kannessa se kohouma alhaalla. :O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ai jaa.. Eräs sukulainen toi joskus hilloja pilttipurkissa ja niissä oli se kannessa se kohouma alhaalla. :O
Kun laittaa (kiehuvan!? ) kuumaa hilloa pilttipurkkiin niin jäähtyessään se muodostaa itsessään tyhjiön eli siinä suhteessa hillot voi säilyäkin, varsinkin jos on jotain säilöntää parantavaa ainetta. Ja nopea viilennys sitten sille kuumalle ruoalle.
Mutta tosiaan soseet pakastaisin. Voisihan sitä kokeilla josko kuumasta soseestakin saisi tyhjiön pilttipurkkiin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no kai sentään pilttipurkeissa voi pakastaa? niihin kun saa niin sopivan annoksen..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no kai sentään pilttipurkeissa voi pakastaa? niihin kun saa niin sopivan annoksen..
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Viiden lapsen kanssa aina käyttänyt pilttipurkkeja pakastukseen. Koskaan ei ole yksikään haljennut.
Alkuperäinen kirjoittaja TUTUS:Minä olen käyttänyt ikean jääpalamuotteja ne muoviset eri mallit. Niihin pakastanut valmiikis soseutettua ruokaa vauvalle ja sieltä ottanut joka aamu tuoreen annoksen jääkappiin sulamaan. Hyvin toiminut ainakin meillä. Näin olen pakastanut ennenkaikkea keitettyä ja soseutettua lihaa, kanaa ja kalaa. Vihannekset on helppo keittää nopeasti joka päivä tuoreita. Soseutan keitetyt tuoreet vihannekset ja lisään niihin pilttimaitoa ja pikku riikkisen ihan kunnon suolatonta voita ja lisännyt annoksen lihaa, kalaa tai kanaa. Hyvin on maistunut.