Hae Anna.fi-sivustolta

Itsenäisyyspäivä vaihtajia

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Leilaz, 06.12.2018.

1. Leilaz Vierailija

Hei ,onko näin juhlapäivänä vaihtajia?
    Työasia enempi kuin sekava,mitä ratkaisuksi? Koen epäonnistuvani jatkuvasti työssä,miten muut asian näkevät? Vaihdanko vielä työpaikkaa ? Mahdollistuuko kahden työn yhteensovittaminen?

2. Voinokare Vierailija

Sinulla epävarmuutta tässä... epäonnistumisen kokemus kummittelee.. löytyy sisältäsi vahvuutta kun uskot, kääri itsesi siihen. Kaikki epäonnistuvat joskus. Kun et anna sen itseäsi haitata, ei haittaa muitakaan. Näin se menee. Työssäsi jatkat ja se muodostuu mielekkämmäksi pikkuhiljaa...

Mitä näkymiä pitkätukka hiphopparille ja minulle? Mitä mieltä kaveri on musta ja miten mut näkee?

3. Leilaz Vierailija

Etäisyyttä joka muuttuu läheisyydeksi ajan kanssa, sulattelua muotoutumista vaatii , ei kannata hätäillä hyvä tästä tulee vaatii vaan aikaa ja pitkää pinnaa. Merkkejä etenemisestä annetaan. Kaveri on kiinnostunut jotenkin varovainen,näkee positiivisena ja mielekkäänä sinut.

4. vierailija Vierailija

Näkyis että sinulla on liian suuria odotuksia voimiisi ja kapasiteettiisi nähden ja liikaa perfektionismia vaikka olet aivan hyvä sellasena kuin olet. Onko tässä äidin ääni joka jatkuvasti moittii suorituksiasi ja jonka oot ohjelmoinut itsees. Muut eivät ole kiinnittäneet asiaan kummempaa huomiota, virheitö tapahtuu kaikille. Oot tehnyt tästä sellaisen kierteen: stressaat onnistumista, stressi aiheuttaa sählinkiä, tulee unohduksia. Jne. Nyt sun pitäis alkaa purkaa tätä jollain harjoituksilla ja kyseenalaistamalla sitä onko se totta mitä näet. Minä näen nimittäin ihan pätevän ihmisen, jota on vaan nujerrettu herkkänä aikanaan.

Mitäs näkyy mun rakkauselämään? Olen suhteessa ja rakastunut tummaan mieheen.

5. Leilaz Vierailija

Rakkaus kukoistaa ja rakastuminen on suurta ja totta molemminpuoleista. Tämä kannattaa katsoa loppuun täysillä. Muuta ei sitten tarvitakkaan kun tämä täyttää täydellisyys onnellisuus akselin.

6. vierailija Vierailija

Sinä selviät! Muista armollisuus itseäsi kohtaan. Osaat, pystyt ja kykenet! Koet huonommuutta ja olet herkillä, onko sinulla omia harrastuksia tms sydämen asioita mistä pääsisit nauttimaan? Keskisty niihin ja positiivisiin asioihin. Työstä selviydyt, helpottuu vähitellen.

Olen masentunut ja yksinäinen, kukaan kaveri ei edes pidä yhteyttä. Mitä näet, paraneeko tilanteeni

7. Leilaz Vierailija

Tilanteesi paranee ole itse avoin ja ota yhteyttä kavereihisi,uusia kavereitakin tulee jossakin tapahtumissa tai kokoontumisissa. Yksi sydänystävä löytyy samanhenkinen oikein hyvä tyyppi. Yritä pitää lippua korkealla vaikka ei se aina helppoa ole, keksi joka päivälle joku kiva juttu mistä pidät mikä antaa voimaa.

8. vierailija Vierailija

No, olet ollut jonkinlaisessa turbolenssissa, jossa myös karmallista syytä mukana.
    Nyt painetta vielä asioiden järjestämisessä riittää, paine häviää seuraavan vuoden puoliväliin mennessä. Teet kahta työtä, joista toinen on kuitenkin selkeästi se päätyö. Ensi vuoden lopulla sanoisin asioiden järjestyvän lopullisempaan muotoon. Asiat helpottuvat.

Olen lomautettu. Koska palkkatyö alkaa? Mitä näkyy tulevaan työsaralla?

9. Leilaz Vierailija

Palkkatyö vuoden alusta sinulle,tämä ei ole sama työ mitä ole tehnyt. Otat työn vastaan ja se antaa sinulle paljon,ehkä et palaa entiseen työhösi tai ainakin mietit pitkään. Onko tämä lapsuuden haave?

10. vierailija Vierailija

Kiitos!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus