itsensä pettäminen vs. toisen pettäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lone wolf1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lone wolf1

Uusi jäsen
12.12.2007
1
0
1
Elän naisen kanssa suhteessa, joka on kaiketi onnellinen, mutta seksi on se mikä ei tuota minulle kaikkea sitä, mitä haluaisin. Itse olen varsin kokeilunhaluinen ja haluaisin kokeilla seksissä kaikkea mahdollista uutta, mutta puolisoni ei halua kokeilla mitään erikoisempaa (suuseksi,peppuseksi, yms..) koska se ällöttää häntä.. |O mutta tästä päästäänkin varsinaiseen aiheeseen, eli siihen että kuinka kauan ihminen jaksaa sellaisessa suhteessa, jossa ei pääse toteuttamaan seksuaalisa halujaan täydellisesti? vaikka toinen olisikin muuten "täydellinen", mutta peti hommat eivät ole aivan sitä mitä haluaa. Onko siis vain tyydyttävä siihen, että elää muuten onnellisesti ja nauttii vähemmän seksistä, vaikka tavallaan pettää koko ajan itseään? en tietenkään hyväksy pettämistä, mutta jotenkin tuntuu, että tällainen asetelma voi joskus laukaista halut hieman kaidalle tielle.. :ashamed:

en jaksa uskoo et ikuisuutta ihminen jaksaa "seksuaalisesti turhautuneena"..tai no ehkä jotkut,mutten ite ainakaa jaksas..

kysyppäs et voisko vaimoke vaikka kerran kokeilla ja päättää sit vasta tykkääkö vaiko ei..

Kiihota muija kunnolla ja livauta siinä samassa kakkoseen sormi tai jotain, jospa se innostuis jotain kokeilemaan.. tai sitten sanot suoraan et hoi nainen, nyt avaramielisyyttä kehiin tai suutut :D

Kyllä mä ainakin säikähtäisin ja suuttuisin jos mulle tehtäis noin vaan kysymättä jotain mistä olen viestittänyt etten sitä halua :/ Jokainen tietty tyylillään, mutta jos mä olisin kyseessä, mulle kannattais vääntää todella rautalangasta siitä miten tärkeetä se miehelle olis.. ja hyvä olisi myös valottaa kuinka tärkeä ja hyvä ja haluttava olen. Helposti iskee pelko, ettei ole riittävä jos ei tiedä eikä ymmärrä. Ja sitten antaa aikaa rauhassa ajatella ja puhua asioista. Puhuminen ensin tekeminen sitten.

Yhteistyössä