Hae Anna.fi-sivustolta

Itsensä kadottaminen johti henkiselle tielle

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Eräs81, 18.01.2010.

1. Eräs81 Vierailija

Itsensä kadottaminen on kamalaa! Olin niin totaalisesti hukassa omasta itsestäni, että en edes pysty ymmärtämään. Henkisellä tiellä olen ollut oikeastaan aina, mutta tämä itseni kadottaminen johti kuitenkin lopullisesti henkiselle tielle. Nyt voin jo paremmin, mutten vieläkään tiedä ihan tarkalleen, kuka olen, koska kaiken mielen kaaoksen keskellä huomaan muuttuneeni. Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia itsensä kadottamisesta tai henkiselle tielle heräämisestä? Onko niillä useinkin joku yhteys? Miten löydän itseni kokonaan? Olenko vaarassa? Auttakaa minua, pyydän.

2. 3x3x3 Vierailija

Jeesus:
    "Joka löytää elämänsä, kadottaa sen; ja joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen."

3. Eräs81 Vierailija

Kiitos. Mutta len kyllä aina uskonut Jeesukseen, ja puhuin itseni kadottamisesta, enkä elämän kadottamisesta. En saa niihin selvää kaipaamaani yhtäläisyyttä, vaikka yritän miettiä. Jeesukselta pyydän apua myös. Mutta odotan lisää vastauksia teiltä.

4. 3x3x3 Vierailija

Sinä olet tehnyt kuten pitääkin, ymmärrä Jeesuksen sanat oikein. Ole rauhallisin mielin tyttö kulta.

5. misbelief Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Vähän samassa jamassa.. Ensin totaalisen yksin, hukassa.. Sitten löydät valopilkun, et ole enää hukassa, tiedät suunnilleen minne menossa, mutta pelottaa. Pelottaa koska se vanha epävarmuus ja hukassa olemisen tunne painaa vielä sielussa niin voimakkaana. Voi että, nyt sen tajusin itsekin! Siksi minua on pelottanut viimeaikoina niin järjettömän paljon, tämä onkin vain pelon kuolinkamppailu. Ennen kuolemaansa se näyttää vielä viimeisen kerran mahtinsa, sitten saan siitä otteen..

Voi että, tähän onkin hyvä päättää ilta ja mennä nukkumaan :)

6. tämänimi Vierailija

Mitä tarkoittaa itsensä kadottaminen?

7. ´´ Vierailija

Minä hakeutuisin sinuna terapiaan, jossa saisit kootuksi itsesi ja oteen omaan itseesi.

8. st-violin Vierailija

Jatka samalla linjalla ja koe syvä onni ja autuus itsesi kadottamisen kautta. Siinä nyt koet yksinoloa. Ei se ole lopullinen tunne. Tämän yksinolon myötä samalla riippuvuutesi yksi kerrallaan kuolevat ja koet itsesi aina vain vapaammaksi. Olet maailmassa mutta et maailmasta. Olet kutsunut itsesi itsen kuolemaan. En tietenkään tarkoita tässä fyysistä kuolemaa tai itsemurhaa. Tuon itsesi kadottamisen myötä saat ehkä tietää mitä kirkas näkeminen on, näkeminen jota ei pelko hämärrä. Silloin tiedät myös mitä rakastaminen tarkoittaa. Rakkauden maahan kuljetaan kuoleman kivun kautta.

9. vierailija Vierailija

Harjoitusvastaus 9 v vanhaan ketjuun?

10. Jumalan lapsi Vierailija

"Usko Jeesukseen on enemmän kuin mielipiteet maan...", sanotaan eräässä hengellisessä laulussa. Olet jo valinnut hyvän osan, sillä Jeesus sanoi: "Minä olen tie, totuus ja elämä." Jatka etsimistä, sillä etsivä löytää, kolkuttavalle avataan...Oletko pyytänyt Jeesusta tulemaan asumaan sinun sydämeesi? Rukoile yksinkertaisesti ääneen: Tule Jeesus asumaan minun sisimpääni, minun sydämeeni, uudista minut, opeta minua, tahdon kulkea sinun kanssasi. Kiitos Jeesus !
    Tukea ja opetusta saat myös kristilliseltä kanavalta TV7
    Myös netin kautta tai älypuhelimella.
    www.tv7.fi/

11. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    797
    Mä tiedän tarkalleen mitä tarkoitat. Vuonna 2006 kadotin itseni niin totaalisen pahasti, että koin välillä jopa depersonalisaatiota. (Omat kädetkin tuntui vierailta kun katsoin niitä). Olin varmasti yhtä paniikissa kuin sinäkin. Pelkäsin tulevani hulluksi. Mutta ei hätää, et ole vaarassa, vaan päinvastoin, olet eheytymässä. :) Joskus itsensä löytämiseen vaaditaan itsensä kokonaan kadottaminen. Sinun sisälläsi asuu universumin mahtavin voima. Jos et osaa valjastaa sitä käyttöösi, se tekee sen itse, puskee läpi niin kuin puu hylätystä talosta. Olet siinä prosessin keskivaiheen paremmalla puolella juuri nyt, ja kun se on pian ohi, olet päässyt elämässäsi suuren askeleen eteenpäin. Olet löytämässä todellisen itsesi. Luota omaan voimaasi, pian se on ohi. ❤️

12. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    797
    Oho. Huomasin heti tuon lähetettyäni, että se olikin vanha juttu jo, mutta jätän vastaukseni tänne, sillä joku toinen saattaa saada siitä helpotusta.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri