Hae Anna.fi-sivustolta

ITSERAKAS ystävä

Viestiketju osiossa 'Ihmissuhteet' , käynnistäjänä Nelli, 10.06.2010.

1. Nelli Vierailija

Minulla on ystävä joka korostaa itseään koko ajan. Olen ihan kyllästynyt. Hänen vaatteitaan, ulkonäköään, meikkiään,hiuksiaan, pitää aina kehua. Itse kehun aina kun mielestäni on aihetta, HUOMAAN uudet vaatteet, nätit laitetut hiukset ym..mutta jos en heti huomaa, hän tulee keikistelmään eteeni ja muuten sanoo, että eikö ole ihanat kengät tms. Itse hän ei koskaan huomaa minun vaatteitani, hikuksiani, uusia korujani, ehkä ne eivät hänen tyyliään olekaan, mutta kaikki on nyt kääntynyt aika raskaaksi....yksipuoliseksi "kehumiseksi"..myös hänen koulutustaan on arvostettava, hän itse sillä todistelee kaikenlaista ja allekirjoittaa nimikkeellään tyhjänpäiväisiä lappuja. Alan pikkuhiljaa tuntea itseni näkymättömäksi, huonoksi ja arvottomaksi. Miten saisin ystäväni hieman huomaamaan muitakin, hänessä on hyviäkin puolia, mutta olen aika väsyksissä HÄNEEN....Eikä tauko auta, sama meno jatkuu taukojen jälkeenkin...

2. Varjotar Killing Whispers

Saadut tykkäykset:
    0
    Lapikasta jossei seura miellytä, onhan maailmassa mistä valita.

3. Atvoi Vierailija

Minulla oli myos samantyyppinen ystava, tosin se kehuskelu keskittyi enemman vanhempien varallisuuteen, siihen etta nainen osti jatkuvasti tietyn merkin tuotteita ja vaatteita ja muut merkit eika mallit olleetkaan sitten mitaan. Han on koulutukseltaan maisteri ja on siita hyvin ylpea. Muut, hanta alemmin koulutetut ovat vahintaankin tyhmia, hyva ettei vajaa-alyisia. Suostuu seurustelemaan ainaoastaan vain tietyn koulutustason miesten kanssa.

Muuten nainen on periaatteessa mukava, hauskakin mutta pidemmalla aika valilla jutut kerta kaikkiaan kavivat tylsiksi enka jaksa olla koko ajan komppaamassa ja mollaamassa ihmisia jos heilla ei ole maisterin papereita. Eli jatin yhteydenpidon vahemmalle ja sitten kavi niin etta han loysi itselleen sopivamman kaverin kuin mina olin. Aluksi oli vahan murheellinen mieli mutta sitten tajusin etta olen mielummin ihmisten kanssa jotka tekevat minut onnelliseksi, ystavyyssuhteissakin! :)

4. Siivonen M Vierailija

Melkoinen pikkutyttö, energiasyöppö ja varmaankin itsetunto lukemassa nolla. Oisko vielä jonkin sortin narsismia? Pohjatonta itsekeskeisyyttä?

Onhan se tylsää, mutta eikö sinulle tule ennemminkin äidillinen tai tätimäinen olo? Taputapu taputtelua päähän, että onpas hieeeeeeeeeeenot kengät ja aaaaaaaaaaai kun sä oooooooooot niinniin sievä. Siis eihän sellaiseen tyyppiin voi vakavasti suhtautua?

Ja parempi tosiaan unohtaa, että pikkutyttö ymmärtäisi aikuisten tapojen päälle. Kyllä sinä valitettavasti joudut kiittämään ja kehumaan jatkossakin, äläkä ota itseesi. Voit harrastaa aikuismaisempaa vuorovaikutusta muiden kanssa.

Minä varmaan nukahtaisin tuollaisen seurassa....

5. Ruusu Vierailija

Tuo teksti voisi olla itseni kirjoittama. Oma pitkäaikainen ystäväni on juurikin tuon tyyppinen ihminen. Tämä harmittaa tietysti, koska ennen opin tuntemaan hänet ihan toisena ihmisenä. Ja auta armias jos menet vahingossa huomauttamaan, että voisi katsella välillä peiliin ja huomioida muitakin välillä, kyllä tulee sanomista! Häntä pitää kohdella kuin prinsessaa ja olla kehumassa koko ajan. Hän itse väittää, että ei ole omahyväinen, mutta eihän tätä piirrettä ihminen itsessään huomaa. Oikeastaan hänestä tuli tuollainen sen jälkeen, kun hän pääsi lukemaan insinööriksi. Silloin hänestä tuli jotain elämää suurempaa. Itse olen lopen kyllästynyt hänen käytökseensä, joten en ainakaan kehu häntä, koska kehun oma-aloitteisesti ja kun näen siihen aihetta. Aina kun näemme, niin yritän olla mahdollisimman neutraali ja huomioimatta häntä, en enää yksinkertaisesti jaksa, minulle on ihan sama paljonkohan tienaa, mitä merkkivaatteita hänellä on päällä tai minkälaisia firman etuja hän saa, ei jaksa kiinnostaa, koska ne pitää tuoda ilmi vain leveily-mielessä.

6. vierailija Vierailija

Mulla ei ole ystäviä juuri näiden piirteiden vuoksi. Miksi kehuskella. Mulla on puoliso, ollut liki puoli vuosisataa sama kumppani. Ns. Ystävättäreni on eronnut, ollut ulkomailla aviossa, ei onnistunut sekään, tuli takaisin suomeen, on yksinäinen, tuppaa seuraani aina kun mahdollista.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri