Hae Anna.fi-sivustolta

itsestään liikkuvat tavarat

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä ennustelija, 20.02.2011.

1. ennustelija Vierailija

Teen työtä o7oo-linjalla ja katselen tulevia. Viime aikoina ovat lähelläni olevat tavarat alkaneet liikkua itsekseen. Esim. kännykkä, sanomalehdet, kynät ja viimeksi keksipaketti. Esineet liikkuvat yleensä n. 10cm tai vähän enemmän. Ilmiö on uusi ja kiinnostavuudestaan huolimatta pelkoa aiheuttava. Onko muilla näkijöillä samankaltaista aktiviteettia lähellään?

2. jänkäjoonas1943 kiveliön kuningas

Saadut tykkäykset:
    0
    Näin kävi siihen asti kunnes keksin liimata esineet pikaliimalla alustaansa.Eipä enää tavarat livistele!

3. josko toi olisi sitä poltergeistia?

Yksi teoria näistä ilmiöistä on sellainenkin että ihminen ollessaan tiedostamattaan stressaantunut jostakin, itse aiheuttaa kyseiset ilmiöt.

Kuulin juuri eilen erään amerikkalaisen yliluonnollisten juttujen radio-ohjelman juontajan kertovan että hän suorastaan tuntee että jotain on poissa entisiltä totutuilta sijoiltaan, eikä hyvällä tavalla.

4. jänkäjoonas1943 kiveliön kuningas

Saadut tykkäykset:
    0
    Saatanallista peliä!Miksei persut puutu Soinin johdolla väärikäytöksiin?Seteliselkärankaisten meininkiä.Kyllä kansa tietää!!!

5. harmittaa Vierailija

Keksipaketit ja suklaapatukat täällä katoavat kokonaan jäljettömiin, kun kääntää päätä hetkeksi toisaalle.

6. HipHei Vierailija

Eli millä tavalla? Miten se käytännössä siis tapahtuu? Minkä voimansiirron itsessään tulee aktivoineeksi?

7. jänkäjoonas1943 kiveliön kuningas

Saadut tykkäykset:
    0

Sitä edeltää ankara tunnelataus(suom.huom.vitutus)jonka aikaansaama monikansallinen energia purkautuu selvännäköisyysaurankaltaisena räikeänkirjavana
    henkisenä virtsasuihkuna ympäristöön aiheuttaen tavaroiden lentelyä(varsinkin poslliiniesineiden.suom.huom.)Kun kohtaus on ohi on pakko todeta"poltergeist"ilmiö on tosiasia!

8. houhou Vierailija

9. Tuttava Vierailija

ja hällä kukkaruukku tippui ikkunalta yhden näkemyksen aikana. Siinä kaksi näki, kun kukkaruukku tippui ihan yllätäen.

10. no niinpä Vierailija

:)))

Parhaimmillaan näkivät sukkapuikon tipahtavan pöydältä.

hihi:))

11. Maagikko Vierailija

Elämäntilanne oli päin mäkkylän mäkeä.
    Aamulla kun lähdin töihin tarhankautta niin eikös joka jumalan päivä ollut huonekalut vinksinvoksin kun tulin kotiin. Asuin ylinkerros, pyysin naapureita, vastapäisen oven kyttäämään tekeekö ex kiusaa. kukaan ei päivänaikana käynyt eikä kenelläkäään ollut avainta. Huonekalut oli isoja nahkaisia kaksi tarvittiin siirtämään. Tietty pelkäsin.
    Pyysin yhden tyttökaverin samasta työstä meille yökylään. Aamulla lähdettiin ja kun tultiin oli taulut lattialla pinossa huonekalut kaadettu, minulla ei ollut kirjahyllyä. Tämä tyttö katsoi sanoen: Joo mä en enään tule tänne.
    Kun elämäntilanne rauhoittui loppui myös nuo ilmiöt.
    Meni parikymmentä vuotta kun katsoin ukkorukkani kanssa telkasta Mengelen pojat / Brasilian pojat nimellä myös sama elokuva.
    Kun lopputeksti alkoi tulemaan lensi keittiön ikkunalaudalta raskas veitsi n3m Mies alkoi työtää muo (raukkamaisesti, missä ritarillisuus) kohti keittiötä sanoen: Mene sinä kun tiedät mitä pitää tehdä.
    Otin eteisestä veitsen käteen sanoin ääneen: Enään et lennä. Myöhemmin punnitsin veitsen keittiövaaalla painoi 387gr

selitykseni noille on koska elämäntilanne oli rikkinäinen henkisesti ym. se jotenkin energisoitui huonekaluihin. Veitsi lensi koska elokuva kertoi pahuudesta.

12. Ahas. Vierailija

Minä tuolla toisessa ketjussa mietin, että mikä meillä on menossa, kun lasitavaraa hajoaa...ja oma elämäntilanne ihan kaaoksessa...taitaa olla sitten sama juttu tässä, vaikka huomattavasti lievempänä meillä. Enkä omaa mitään mainittavia näkijän lahjoja, semmosia ei siis välttämättä tarvita.
    Mutta tuo veitsen hyppely on jo hurjaa! On teillä mahtanut jäädä kauhuleffat katsomatta sen jälkeen?

13. maagikko Vierailija

Olen ammattini kautta joutunut käsittelemään veistä ja vieläkin hallitsen sen taidon - luulisin. Silloin olin teurastamolla töissä kun ruostumaton työpöydällä veitsi alkoi hyppimään. Katsoin sitä kauhuissani ja kun eräs työkaveri nainen tuli otti sen käteensä ja sanoi: Nyt et enään hypi.
    Sama nainen myöhemmin opetti verenseisautussanat ja muutakin.
    Uskot varmaan että ne veitset eivät olleet tavallisia keittiöveitsiä, painoakin enemmän.
    Tuon elokuvan jälkeen olen harkinnut mitä jännäriä katson ja mitä en-> jos siinä ilmentyy pahan siis oikean mielenalueelle menevän pahan olemusta. Niin satavarmasti jätän katsomatta.

14. 'wink' Vierailija

Saisitko siis "oikeanlaisen" elokuvan katsomalla veitset taas hyppimään ja lentelemään?
    Mistä tiedät etukäteen, millaiselle mielenalueelle menevää olemusta elokuvassa on?

15. maagikko Vierailija

Tehtiin elokuvia jossa yksilön persoona murrettiin niitä kuvia on erijuonisia eri aiheista. Yksi tulee nyt mieleen. Matsurian Kandidaatti Siinä äitinä oli se Angela Lamski? Jotenkin noin. Kuva esitettiin 1963 muistaakseni, ennenkuin kiellettiin "hyvien naapurisuhteiden takia" Olen pyydystänyt sitä vaan ei ole kohdalle osunut.
    ~~~Olen jopa Jimiltä katsonut ruumiinavauksen alusta loppuun, eikä se vaikuttanut. Minuun tehoaa aikoinaan myös Polanskin inho... Onhan noita elokuvia mutta uskon elämänkokemusten paaduttaneen mielikuvitukseni suppeammaksi.
    Olen nähnyt sadan muun kanssa raskaan puupöydän juoksevan luokseni. Sen näki toisetkin ja sain pöydän kautta viestin.. Näitä on vaikea selittää. minä en siihen pöytään vaikuttanut siihen vaikutti mukana olevien laulu- muistathan Jerikon muurit.

16. varma apu Vierailija

Suosittelen harjoituksia jotka kehittävät mielen tyyneyttä ja kehon rentoutta.

17. ss Vierailija

Kyllä se ihmiset asia on niin, ettei kenenkään mieli liikuttele mitään tavaroita! On olemassa Jumala ja Saatana ja molemmilla omat enkelit.
    Ystäväni kodissa tapahtui kummia ja lasta kiusattiin jopa yliluonnollisilla näylilä. He kutsuivat seurakunasta papin siunaamaan kodin ja sihien loppuivat kaikki ilmiöt. Voitte käyttää Jeesuksen nimeä ajamaan demoneita kodeistanne, mutta suosittelen lisäksi kääntymistä asiaa tuntevan seurakunnan puoleen.

18. Junior Vierailija

tuntuu, että yliluonnolliset näyt ovat tämän ajan lapsiperheiden ja köyhien ongelmista niitä vähäisimpiä.

Mutta jos jollain lapsiperheellä on ongelmana se, että lapsi näkee näkyjä, niin nimimerkin viesti on tälle perheelle tärkeä.

19. Meitä palstailijoita luultavasti kiinnostaisi lukea yksityiskohtaisemmin lapsen visioista. Haluatko kertoa lisää?

20. No Vierailija

on hyvä tarkennus. Mäkin haluusin tietää.

21. engel48 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minä , joka edustan selvinnäkemisen huippua kerron sulle tapauksen , joka on askarruttanut mieltäni kymmenen vuotta.

Työkaverini tuli tyttöystävänsä kanssa yökylään. Keskellä yötä kaveri huuti, että "tiedänkö milainen ääni kuuluu , kun pillunkarva lattialle putoo ?"
    Minun oli tunnustettava , etten moista ääntä ollut koskaan kuullut.
    - Kuunteleppa sitten tarkkaan!
    Kuulin sylkäisyä mustuttavan äänen ja kun menin katsomaan, niin huomasi tupon kiharaisia pillunkarvoja sängynvieressä lattialla.

Voisko joku auttaa ongelman ratkaisussa.

22. Demoneja on Vierailija

Näin on!
    Minä uskon, että on olemassa demonisia henkiä, jotka yliluonnollisella, näkymättömällä tavalla riehuvat kodeissa tai ihmisissä. Miten nämä demonit pääsevät ihmisen sieluun, siitä on monia teorioita. Yksi reitti on alkoholismi tai huumeet, jota myös synniksi kutsutaan raamatullisesti. Ihminen ikäänkuin moraalisesti rappeutuu ja näin Paha pääsee vaikuttamaan ihmisessä. Esim. väkivaltarikoksia tehdään eniten humalassa.
    Miksi demonit riehuvat asunnossa? Saattaa olla, että henkilö, joka on tekemisissä Jumalan vastaisten toimien kanssa, kuten spiritismin, ennustamisen, saatananpalvonnan, New Agen kanssa, vetää puoleensa pimeyden henkiä. Alkuperäisessä viestissä kysyjä oli selvännäkijä ja se on kielletty Raamatussa. En muista kohtaa, missä Jeesus ajoi naisesta ulos tietäjähengen. siinä samassa luvussa sanotaan myös, että ennustaminen on epäjumalanpalvontaa.
    Maagikolta kysyisin, oletko teurastamolla tappanut eläimiä? Teurastaminen pidemmällä aikavälillä voi minun mielestäni kyllä kanssa kutsua pahoja henkiä luokseen. Mitä sanot?
    Räyhähengista voi yrittää päästä käskemällä niiden häipyä Jeesuksen nimessä, parhaiten toimii, jos uskova sanoo sen.

23. 'wink' Vierailija

Miksi on helpompi uskoa jumalaan ja demoneihin kuin mielen voimaan?

24. Fill my cup Lord Vierailija

En usko, että ihmisen mieli itsessään voi saada aikaan tavaroiden ja veitsien lentämistä tai siirtymistä, pikemminkin vaikuttaa se, mitä mielen sisällä on. Mieli itsessään on kuin tyhjä astia, jonka voimme täyttää joko hyvillä tai pahoilla ajatuksilla ja asenteilla. Pahat ajatukset synnnyttävät pahoja tekoja, hyvät ajatukset ja pyrkimykset synnyttävät rauhaa ja harmoniaa.
    Kun demoniset henget valtaavat ihmisen sielun, se vaikuttaa käyttäytymiseen, ihminen voi tulla väkivaltaiseksi. Kun Jumalan Henki täyttää sielun, sitä sanotaan mielen valaistumiseksi.

25. Uskon Vierailija

aikoinaan vaihtaneet paikkaa ihmisen sielun kanssa ja uskon, että henget ovat liikutelleet tavaroita.

Uskon myös, että nyt on uusi aika, jossa näin ei pitäisi käydä.

Nyt on se kuuluisia uusi aika, mutta miksi minusta vaikuttaa siltä, että ihmiskunta taantuu tässä uudesssa ajassa päivä päivältä aina alemmas ja alemmas henkisesti, sosiaalisesti ja kulttuurisellisesti.

Onko täällä uuden ajan lähettiläitä, jotka voisivat vastata minulle? Mistä ihmiskunnan taantuminen johtuu?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri