itsetekemisestä kyselyä (ruuanlaitosta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kätevä emäntä(kö)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kätevä emäntä(kö)

Vieras
Mitä näistä teet aina itse

A) majoneesit
B) "margariinit" leivälle
C) karjalanpiirakat
D) hillot
E) salsat
F) siirapit
G) erilaiset kurkkusalaatit

En käytä majoneesia, mutta karjalanpiirakat, hillot, salsat, kurkku-, perunasalaatit teen. Siirapit? Enpä juuri käytä mitään siirappejakaan. Kuusenkerkistä kyllä olen tehnyt jnk verran.

C ja E, kurkkusalaateja ei tule syötyä eikä juurikaan hilloja tahi majoneeseja. Marjat syödään marjoina, turha niitä hilloiksi keitellä. Siirappia käytän leivontaan ja toisinaan pannukakun päälle, mutta en tiennyt että sitä voi tehdä itse, täytyy ruveta guugeloimaan...

C ja E, kurkkusalaateja ei tule syötyä eikä juurikaan hilloja tahi majoneeseja. Marjat syödään marjoina, turha niitä hilloiksi keitellä. Siirappia käytän leivontaan ja toisinaan pannukakun päälle, mutta en tiennyt että sitä voi tehdä itse, täytyy ruveta guugeloimaan...

teen ne itse, esim. kuusenkerkkä, vaahrtera, erilaiset herukat, pihlajanmarjat jne..
omenasiirappia hyvää possun kanssa, mustaherukka lampaan ja jätskin kanssa. Käytetään jälkiruoissa, drinkeissä jne. Muksut tykkää laittaa amerikkalaisiin pannukakkuihin.

Siirapit myös kiva joulumistaminen ystäville kauniissa lasipullossa.

Oon koonnut lahjakoreja missä esim. aineet lämpimään kaakao/kahvijuomaan, aikuisille lisäksi vaikka jotain hyvää likööriä.

Yhteistyössä