I
Itsetunoton
Vieras
Auttakaa saamaan minulle itsetunto! Itsetuntoni on romuttunut jo joskus vuonna 2003, ollessani ala-asteen 5lk. Suuri osa luokasta kiusasi minua, sieltä 9lk saakka. Eli käytännössä minulla ei ole koskaan ollut itsetuntoa. Kiusaaminen loppui koulujen päätyttyä. Muutin toiselle paikkakunnalle. Olen nyt aikuinen, mutta minulla ei ns. ole lainkaan persoonaa. Varmasti kiusaamisen vuoksi. Olen aina samaa mieltä, kun olen jonkun seurassa haluan olla hän ja muutun mieheni edessä täksi he henkilöksi. On rasittavaa kun kukaan ei tunne minua oikeasti, en edes minä itse. En osaa olla sosiaalinen eikä seurassani viihdytä. Olen lihonnut, enkä pysty laihduttamaan sokeri riippuvuuden takia. Tällä hetkellä painan 71kg ja pituus 169cm. Haluaisin olla laiha, ehkä sekin toisi itsevarmuutta edes vähän. Mieheni kyllä kehuu minua, mutta häntä ärsyttnää se persoonattomuus ja etten osaa keskustella. Mies kun on aivan toisesta päästä. Keksii tunneiksi puhuttavaa vaikka tuntemattomalle. Olisinpa minäkin sellainen. Ja ei, en halua oppia hyväksymään itseäni tälläistä, tiedän että minusta on siihen että olen sosiaalinen, mutten tiedä mistä sen löytää. Haluaisin olla itsevarma. Kertoa mielipiteeni ja vaikka kinastella siitä. Kaikki vain käyttävät hyväkseen sitä etten sano vastaan mistään. 
Auttakaa, ja kertokaa kokemuksia! Kiitos
Auttakaa, ja kertokaa kokemuksia! Kiitos