Itsetyydytys

  • Viestiketjun aloittaja Tyydytettävä
  • Ensimmäinen viesti
Panettaja
Rupesi panettamaan olen yksin kotana. Kävin kaupasta hakemassa muhkeita banskuja. Yhden laition kiimaiseen pilluun. Tuntuu hyvälle. Taikka pillun suulle.
Panettaa...alan toisella kädellä härnäämään. Hankallalta tuntuu. Tuntuu ihan pillun sisään menossa...panettaa...nyt on hankalaa...oli hankalaa.
Nyt on sisällä kovakuorinen iso paksu banaani. Istun vain annan sen olla siellä.
 
Onnistuva mies.
Rupesi panettamaan olen yksin kotana. Kävin kaupasta hakemassa muhkeita banskuja. Yhden laition kiimaiseen pilluun. Tuntuu hyvälle. Taikka pillun suulle.
Panettaa...alan toisella kädellä härnäämään. Hankallalta tuntuu. Tuntuu ihan pillun sisään menossa...panettaa...nyt on hankalaa...oli hankalaa.
Nyt on sisällä kovakuorinen iso paksu banaani. Istun vain annan sen olla siellä.
Varmaan tuntuu hyvälle, täytyy niin olettaa, kun noin sanattomaksi veti.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Itse nautin puolenlitran limupullosta. Tuntuu oikein miellyttävältä, kun täyttää sen lämpimällä vedellä. Silloin se ei myöskään mene ruttuun helposti. Ei ehkä hyvä neitsyille, mutta näin synnyttäneelle naiselle oikein nautinnollinen.
 
Seidi
Itse nautin puolenlitran limupullosta. Tuntuu oikein miellyttävältä, kun täyttää sen lämpimällä vedellä. Silloin se ei myöskään mene ruttuun helposti. Ei ehkä hyvä neitsyille, mutta näin synnyttäneelle naiselle oikein nautinnollinen.
Laita käsi vyötärös alle jopa alkaa tuntua kivalle.
Mulla alkoi heti kostua. Taidampa tehdä ensin temput.
Pillu on aivan kuumana. Kuumenee hehkutan. Kellä toisella on pillu kostee?
Mullakin pillu märkänä sauvalle käyttöä
 
Viimeksi muokattu:
Seidi
Rupesi panettamaan olen yksin kotana. Kävin kaupasta hakemassa muhkeita banskuja. Yhden laition kiimaiseen pilluun. Tuntuu hyvälle. Taikka pillun suulle.
Panettaa...alan toisella kädellä härnäämään. Hankallalta tuntuu. Tuntuu ihan pillun sisään menossa...panettaa...nyt on hankalaa...oli hankalaa.
Nyt on sisällä kovakuorinen iso paksu banaani. Istun vain annan sen olla siellä.
Mua rupes panettaan pillu märkä hieron justiin klitorista kohta tulee olen kiimassa
Rupesi panettamaan olen yksin kotana. Kävin kaupasta hakemassa muhkeita banskuja. Yhden laition kiimaiseen pilluun. Tuntuu hyvälle. Taikka pillun suulle.
Panettaa...alan toisella kädellä härnäämään. Hankallalta tuntuu. Tuntuu ihan pillun sisään menossa...panettaa...nyt on hankalaa...oli hankalaa.
Nyt on sisällä kovakuorinen iso paksu banaani. Istun vain annan sen olla siellä.
Tumputin käteen ja nyt mä sammutan koneen ja lähden käsien pesulle.
Unta latvaan.
 
Viimeksi muokattu:
Seidi
Olen niin tiukasti koukussa kurkun käyttöön, etten juuri muuta halua. Ensi kokemuksenikin hankin ihan kotimaisella luomutavaralla.
Ei tarvitse kurkkua työnnä sormi pilluun laita kiihottavaa liukuvoidetta hiero klitorista tunnet kuinka se paisuu hierot ja kohta tulee orgasmit minä tykkään hieroa klitorista saan monet hekumat
 
Viimeksi muokattu:
N vm77
Ei tarvitse kurkkua työnnä sormi pilluun laita kiihottavaa liukuvoidetta hiero klitorista tunnet kuinka se paisuu hierot ja kohta tulee orgasmit minä tykkään hieroa klitorista saan monet hekumat
Joo, mutta kurkkuun liittyy niiiin paljon muutakin kuin pelkät hekumat ja orgasmit. Toki niitäkin, mutta kurkku on jotenkin vaativa ja haasteellinen työkalu. Sen kanssa en edes tarvitse liukkareita, vaan mä suorastaan valun luomuliukkaria. Kurkkuseksi tekee joskus ihan hulluksi, varsinkin kun sitä antaa joku toinen ( mies ) :))
 
vierailija
Alko panettamaan juuri sopivasti. Panen porkanalla. Kylmä porkkana eiks´se tei hyvää?
Viilee tekee ihanaa. Uppista taisi alkaa heti kiihkot päällä. Rupesin hekuttamaan.
Työtyi sisään. Ihanan viilee. Kaksi meni sisään. Ihanalta tuntu.
 

Yhteistyössä