M
miwa
Vieras
Heipä hei!Ajattelin alotella uutta pinoa kun minä se taidan taas ensin olla menossa mahdollisiin siirtohommiin
En oikein keksinyt parempaa otsikkoa ja ajattelin että paremmin ainakin Merrie ja Ronja huomaa tämän kun aikasempi ajankohta on otsikossa mukana.Minä olen taas yövuorossa ja on tässä vähän joutilasta aikaa niin rupesin kirjottelemaan ajankuluks kuulumisia. Kävin tänään,siis eilen perjantaina ultrassa.Siellä oli juuri irtoamassa oleva munasolu niin antovat varmuuden vuoksi irrotuspiikin niin ei tartte tikutella sitten ovulaatiota kun mullehan tämä mahdollinen siirto tehdään luonnolliseen kiertoon.Siirto päivä on sitten ens keskiviikko(17.1).Keskusteltiin siirrettävien alkioiden määrästä ja meinasin suuttua ihan tosissaan kun eivät meinaa suostua näin eka PAS:issa siirtämään kun yhden alkion.Ovat kuulema saaneet Stakesilta uudet ohjeet ja ovat siellä kuulemma todella tiukkoja asiasta.Mutta tiukkana olin minäkin
Meillähän on 5kpl pakkasessa ja ne on niin tyhmästi kun 2+3 pakastettu...Siitäkös minä sain uuden aiheen suuttua kun miksi ne on niin tyhmästi pakastettu jos ei kerta siirretä kun yksi alkio.Ei oikei osannut tuohon sitten sanoa juuta eikä jaata...Saatiin kuitenkin sovittua että ensi otetaan sulamaan 2kpl ja jos molemmat selviävät sulatuksesta niin molemmat myös siirretään =) Kannattaa näköjään olla tiukkana että asiat menee niinkun itse toivoo niiden menevän.Toivottavasti saatte jotakin selvää tästä minun sepustuksesta
Mitäs teille muille kuuluu,joko olette sopineet ultra aikoja vai kuinka teillä menetellään?Täytyy minun jatkaa töitä ja toivottavasti kekusteluseuraa löytys tälläkin kertaa.Öisin terkuin Miwa :hug: