Hae Anna.fi-sivustolta

IVF/ICSI/PAS -ketju

Viestiketju osiossa 'Lapsettomuus' , käynnistäjänä betty., 18.02.2007.

1. tepsu76 Vierailija

Moikka taas! Kiitos, että sain mahtua joukkoonne.
    Tuun hulluksi ja naurakaa vaan - tein juuri TAAS testin....nega. Nyt on pp10. Että rahaa palaa :) Ei ole multa klimpin klimppiä tullut ulos, tosin tuo lugesteroni valuu aika kivasti. Mutta ei oireita. No huomennahan se veritesti on, mutta jotenkin tuntuu turhalle, että miksi se edes tehdään ja mua ihmetyttää, että se tehdään pp 11 kohdalla...
    No kait se näkyy sitten aikaisemminja varmemmin veritestissä. No mutta kun mä tiedän jo tuloksen, niin turhalle tuntuu.
    No mä ajattelin huomenna jo kysellä klinikalta, jos voitaisiin jo varustautua heti toiseen hoitokertaan saman tien. Nollaultrahan täytyisi olla heti alkuviikosta, jos menkat alkaa....Mulle se lääkäri sanoi, että lugeja ei saa lopettaa yhtäkkiä vaan asteittain...ohje multa puuttuu vielä. saan toivottavasti huomenna sen, miten alennan annosta. Mulla menee luget 800x2.
    Toivotaan jepu, että se ulostullut klöntti olisi vain jotain muuta tai sitten ainakin toinen olisi jäänyt paikoilleen. Niin kait sen sitten huomaa, jos se tulee ulos? Mulla varmaan delanneena roikkuu siellä kohdussa jossain - SORI - tuotan tosi masentavaa tekstiä. ANTEEKSI. Mutta tänne on kiva kirjoittaa, kun ei ole kukaan ainakaan heti kommentoimassa tässä samantien mulle, että lopeta tuo kyynistely ja negatiivisuus. Miehelle en voi oikein puhua, kun ei halua ajatella asioita negatiivisesti. Mulle tää paine nyt aiheuttaa vaan tätä.
    Kun vaan olisikin minullakin tuo asenteesi Uskonpuute, että "olen raskaana PISTE", mutta en ole missään vaiheessa niin osannut ajatella. Ehkä se on osasyy siihen, etten mieheni kanssa onnistu. Tuo positiivinen ajattelutapa voisi auttaa.
    No tässä varmaan tarpeeksi kaikille negatiivisuutta.....SORI vielä. Mutta ihana kun on joku paikka, jonne voi purkaa näitä ajatuksia.

2. Hansu78 Vierailija

Toivo&Onni: Tsemppiä IVF-hoidon aloitukseen!!!!

Tepsu76: Älä heitä vielä kirvestä kaivoon! Itse sain viimeksi haamuplussan pp11, joten vielä on sullakin mahikset olemassa! Tunnistan tuosta sinun kertomuksesta kyllä itseni... Tein muutamalla viime hoitokerralla ihan samalla tavalla eli testejä kului. Nyt päätin, että en koske testeihin, vaan odotan verikoetta!

Zeclar: Ultrakuulumisia???

Uskon puute: Mulla on kieltämättä vähän samanlaiset fiilikset kun sulla. Uskon todellakin olevani raskaana, koska "tuntemukset" ovat samanlaiset kuin viimeksi, kun raskaus sai alkunsa. Toivon, että tämä positiivisuus on valttia! Pitkä matka on tietysti siihen vielä, että vauva olisi vierellä, mutta siihen asti aion nauttia jokaisesta päivästä, jonka luulen olevani raskaana tai mahdollisesti olen.

Jepu: Tiedän tunteesi. Itse koin saman asian keväällä ja sulatellessa meni kyllä aikaa... Toisaalta silloin sain sellaista "taistelutahtoa", että vielä tästä jotain tulee, koska kiinnittyminen oli kuitenkin tapahtunut. Veriarvo oli 71, kun sen olisi pitänyt olla 75 tai yli. Siinä vaiheessa aloin jo odotella, että kohta alkaa klönttiä tulemaan ja ei siihen tainnutkaan mennä kuin päivä. Veritesti on siinä mielessä hyvä, että siitä tietää, onko kiinnittymisyritystä ollut.

Tsemppiä kaikille kanssapiinailijoille ja hoitoja aloittaville/jatkaville. Niin pitkä on matka, ja kivinen tie...

t. Hansu78 pp10

3. Uskon puute Vierailija

Ensiks oma maha tilanne: Minulla tuo positiivinen asenne johtunee siitä että nyt on kaikki säästömme käytetty ja seuraavaan hoitoon on varaa vasta ensi vuonna. Siksi olen päättänyt raskautua mutta onneksi pakkasessa on ne pari lumiukkoa jos nyt ei onnistu. Meillä on pesuhuone remontti menossa ja kaapistot jäi ostamatta hoidon takia, asiathan on laitettava tärkeysjärjestykseen.
    Jepu*: Älä missään nimessä heitä kirvestäsi kaivoon. Minulla ekassa ivf:ssä tuli pp4 ja pp7 limaklöntit (ei ollut kyllä verta matkassa). Olin aivan varma että siinä ne alkiot meni mutta toinenhan alkioista kuitenkin kiinnittyi mutta väärään paikkaan. Pidän sulle peukut pystyssä kuten kaikille muillekin.
    Mites muitten olot? Onko oireita?
    Reipasta viikonloppua!

4. tepsu76 Vierailija

Moikka!
    Veritestissä olen tänään käynyt - huomenna saan tietää tuloksen...vaikka sen jo luulen melko varmasti jo tietäväni. ei vuotoja. ei kipuja rinnoissa eikä liioin vatsassa. päiviä siirrosta 11 takana. Mites Hansu jaksat? Me kun mennään samoissa päivissä :) En nyt muista monesko päivä sinulla Uskonpuute onkaan?
    Joo kyllähän tässä täytyy miettiä näitä rahoituksia....Me saatais kyllä julkisen puolelle lähete, ja se oli aikomus, mutta en tiedä, pitäisikö vielä toinen hoito tehdä yksityisellä, kun kokemus oli niin hyvä. Ja on tuo jo tutuksi tullut hoitosuhde (tutut lääkärit tms.) Ehkä pakkaseenkin saisi jotain jos jäisi nyt vielä toisen tekemään yksityisellä. No sehän on sitten jo ensi viikon päätös. kyllä varmaan mekin yksi hoito vielä tänä vuonna tehdään. Otetaan lainaa jos ei muuten. kyllä se sama raha menisi johonkin turhaankin.

5. -Krisse_ Vierailija

Tepsu ja Jepu: Älkää vielä luovuttako, toivotaan parasta!!! Myös minä olen hätähousuna testaillut ennakkoon, tosin juuri siinä kolmannessa siirrossa, josta raskauduin ja joka sitten meni kesken, en testannut ollenkaan.

Hansu: Miten menee, oireet jatkuvat? Milloin sulla nyt olikaan se veritesti? Mulla on sellainen fiilis että kyllä nyt plussaat!

Uskon puute: Tuo on kyllä oikea asenne, raskaana kunnes toisin todistetaan!

Mullakin alkoi nyt sitten uusi hoito, tänään laitoin ekan estradot-laastarin, pas parin viikon päästä JOS meidän ainoa pakkasessa oleva, pitkälle viljelty alkio selviää sulatuksesta (mahikset 50/50).
    Keskenmenon jälkeen siis mulla oli 2 kiertoa normaalia ja tämä viimeinen nyt ei enää hyvä (eli hormonit taas vähän menossa vinksalleen, mitä aiemmin jo epäilinkin). No, "vika" ei kuitenkaan ole kovin iso, koska pari kiertoa oli kuitenkin hyviä. Tästä pitää olla ihan onnellinen.

Muutenkin fiilikset tän uuden hoidon aloittamisen suhteen on aika positiiviset. Henkisesti valmistaudun jo uuteen punktioon, joka olis sitten mahdollisen passin jälkeen seuraavaksi...

Mukavaa viikonloppua teille naiset!!

6. zeclar Vierailija

Sori ettei ole kuulunut täältä mitään on niin kiirus ollut, mutta JEPU ja HANSU: ultrassa kaikki näytti ihan ok, ainoostaan lekurin mielestä kohdun limakalvo ois voinnu olla paksumpi, mutta kp 16 ovis:+ ja soitto naikkarille. Maanantaille 10.9 suunnitteilla siirto. Aloittavat sulatuksen sunnuntaina, ja tietty sitten jännätään maanantaina miten sulatuksessa käy.... Toivotaan parasta..

7. tepsu76 Vierailija

Moikat :(
    Nyt on kurja mieli. Selvä nega veritestissä. No kyllähän arvasin, mutta....
    Parempaa onnea muille ja zeclarille siirtoon!
    en tiedä...ehkä meidän geeniperimä on niin vitun vammasta yhdessä että yritti mitä tahansa ei onnistuta!

8. -Krisse- Vierailija

Tepsu76:
    VOIMAHALAUS täältä sinulle, tiedämme varmaan kaikki miten pahalta tuo negan saaminen tuntuu. Negasta huolimatta voimia ja uskoa luottaa, että kyllä se onni teillekin suodaan! Omasta kokemuksestani tiedän, että negan jälkeen mieli hetken tosi maassa, mutta jotenkin ihmeellisellä tavalla sieltäkin on sitten aina noustu ja katsottu tulevaisuuteen. Mikä tilanne teillä nyt olikaan, monesko hoito, taustat jne.?

9. tepsu76 Vierailija

Kiitos lohdutuksesta. Niin ehkä huomenna ajattelen asiaa toiveikkaammin - vaikkakin toivo tässä 4 vuodessa on mennyt. Meillä oli eka ifv. ja pakkaseen ei saatu yhteen, yksi alkio oli vain siirtokelpoinen ja se nyt sitten myös meni mettään.

10. Hansu78 Vierailija

Moroo!!!

Tepsu76: Olen tosi pahoillani. Itse yritin aina alusta alkaen ajatella, että jokainen hoitokerta on tässä asiassa eteenpäin ja mahikset onnistumiseen kasvaa joka kerta, siis todennäköisyys. Pahimmassa vitutuksessa tosin tuostakaan ajatuksesta ei apua ollut, mutta kuitenkin se pisti aina miettimään ja auttoi jaksamaan uusiin hoitoihin. Meidän IVF-hoidot on tehty julkisella ja en voi kyllä moittia yhtään. Kannattaa pyytää sinnekin lähete vetämään.

Krisse: Piinaavat odotteluviikot sinulla/teillä edessä! Tsemppiä kovasti ja toivon koko sydämestäni, että se alkio kestää sulatuksen!!!

Zeclar: Onnea kovasti maanantaille! Kuin monta teillä siellä pakkasessa olikaan?

ON: Tänään on ollut taas semmoinen outo tunne, että vuoto alkaa minä hetkenä hyvänsä... Menkkakipuja ollut ihan railakkaasti ja voi olla, että pudotaan ensi viikolla aika korkeelta. Itketti eilisiltanakin niin vietävästi... En tiedä...

Halauksia
    t. Hansu

11. ZECLAR Vierailija

Pakkasessa yksi pitkälle vilejelyt ja kaksi alkioo yhdessä tikussa. Eli kolme vielä. En tiedä mitä nyt sulatellaan. Jos kaikki niin mitään ei sitten jää ja on aloitettava alusta jos nyt ei onnistu....

12. sisupussi Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tepsulle pahoittelut negasta!
    Tulin vähän vuodattamaan tunteitani tänne, kun taas eilen illalla eräs ystävä kertoi raskaudestaan. Heillä jo yksi lapsi ennestään,ja tämä uusin tullut heti tilauksesta..
    Oikeasti, KAIKKI mahdolliset ystävät, sukulaiset, työkaverit, opiskelukaverit, jotka eivät enään ole sinkkuja, ovat jo lapsellisia tai raskaana..
    Tuntuu, että kaikille muille se käy vaan niin helposti.
    Pystyn kyllä olemaan onnellinen muiden puolesta, mutta silti alkaa V*TTAA tämä touhu.
    MIKSI me ei saada lasta, kun kaikki edellytykset sen hyvään kasvattamiseen on olemassa, ja ollaan satsattu tähän niin paljon jo...EPÄREILUA!!
    Luojan kiitos tämä palsta on olemassa, muuten tuntisin varmasti olevani täysin epänormaali yksilö!!

13. -Krisse- Vierailija

Sisupussille: tämä on juuri oikea paikka tunteiden vuodattamiseen!!

Ja voin niin hyvin kuvitella miltä sinusta tuntuu!! Tämä on niin sairaan epäreilua tämä elämä, että ei tätä todella ymmärrä, MIKSI se juuri meillä on niin h-vetin vaikeaa. Ja vaikka kuinka yrittää ajatella, että vaikka niillä lapsensaanti on helppoa, niin joku muu asia voi heillä sitten olla paljon huonommin kun itsellä... vaikka he eivät siitä puhukkaan.

Minulla nimittäin oli muutama kk vielä lähes sama tilanne, eli että KAIKKI mun ystävät, jotka ei oo sinkkuja, odottivat joko lasta tai sitten lapsia oli jo liuta kotona.
    Miehen kavereilla lapsettomuutta on, mutta alkuperin mun kaverilla kaikilla lapsi on tullut tuosta vain. Tuossa keväällä sitten yksi kaverini avautui ja kertoi, että myös he ovat hoidossa. Tästä olen nyt saanut tärkeän vertaistuen, jonka lisäksi minulla on näiden palstojen kautta tullut yksi läheisempi ystävä, joiden kanssa näistä asioista ajatuksia vaihdan silloin tällöin. Tämä on kyllä todella tärkeää, siis vertaistuki. Toki mun ystävätkin ovat tukena, mutta tuki on tottakai erilaista, kun toinen on täysin samankaltaisessa tilanteessa kuin itse.

Haluisitko siis Sisupussi joskus treffata vaikka jossain Hgissä? Mehän ollaan samalla klinikalla hoidossakin (tiedä vaikka ollaan jossain odotushuoneessä nähtykin? :). Jos kiinnostaa niin laita ihmeessä mulle mailia: krisse77@gmail.com

VOIMIA SINULLE SISUPUSSI!!

14. Uskon puute Vierailija

Hansu ja Jepu* mikä on tilanne? Toivottavasti plussaa pukkaa.
    Tepsulle pahoittelut negasta.
    Zeclar onnea siirtoon.
    Omalta kohdalta positiivisyys alkaa karisemaan, ristiselkää alkanut särkeä kuten aina ennen menkkoja. Viikonloppuna ne pitäisi alkaa jos on alkaakseen. Nyt on pp7.
    Reipasta maanantaita

15. jepu* Vierailija

Kiitos kaikille tsemppauksesta.

tepsu76: Olen tosi pahoillani puolestasi. Onko teillä löytynyt syytä lapsettomuuteen? Olen ilmeisesti melko samanlaisessa tilanteessa kuin sinä. Eka ivf eikä mitään jäänyt jemmaan ja negaa täälläkin pukkaa...

Hansu: Mikä on tilanne siellä? Sulla on tänään testipäivä? Jännityksellä odotan edes jollekulle jotain hyvää. Veritesti kiinnostaisi kyllä minuakin, mutta ehkä klinikalla ei sitten nähty meidän kohdalla tarvetta sille, kun ollaan näin alussa tai jotain.

Sisupussi&Krisse: Been there, done that. Omassa kaveripiirissäni lapselliset ovat lähinnä yksittäisiä tapauksia, mutta miehen ystävät lisääntyy.
    Kyllä teki tiukkaa, kun tämä yksittäistapaus vuodatti toivovansa olevansa rinnaton, ettei lapsi olisi niin maidon perään, kun imetystä piti lopetella. Mietein, että voisin kyllä ihan hyvin pitää rintani siitä edestä, että olisi lapsi...
    Miehen kavereissa on meidän lisäksi kaksi pariskuntaa, jotka ovat saaneet hoidoilla lapsen. Me tiedämme heistä, mutta he eivät tiedä meidän olevan hoidoissa. Olimme hiljattain koolla miehen kavereiden kanssa ja me olimme ainoa lapseton pariskunta. Tämä ivf:llä ainokaisensa saaneen pariskunnan mies laittoi meidän syliin muovisen, pattereilla toimivan, napista painavalla rääkyvän vauvanuken ja sanoi että voimme harjoitella sillä?! Mitä v*ttua? Luulisi heidän kokemuksesta tietävän, että on olemassa asia nimeltä lapsettomuus ja muutenkin, mitä asia heille kuuluu? He eivät edes tiedä haluammeko lapsia. Ja jos emme koskaan lapsia saa, niin jäämmekö ikuisesti vaihtamaan pattereita siitä muovihirvityksestä? Kauheampaa siinä tilaisuudessa taisi olla vain paikan ainoalla sinkulla.

Oma napa. Pp11. Viime yönä mahaa alkoi juilia menkkamaisesti ja aamulla lugemönjä oli hiukan rusehtavaa. Halusin tehdä testin, koska otti päähän. Testi oli tosi herkkä (10mlIU/ml) ja täysin puhdas nega tuli, ei haamun haamua. Tämä oli sitten tässä, mutta ilmeisesti tätä naurettavaa lugeilua pitää jatkaa vielä paketti loppuun?

Tämä on niin p*rseestä, kun ivf ei tunnu keinona yhtään sen tehokkaammalta kuin mikään muukaan. Luomuna negaa, insseistä negaa ja nyt tästä negaa. Kun ei ole koskaan onnistunut, ei ole kokemusta siitä, että kuinka vähästä/paljosta se loppujen lopuksi on kiinni. Todennäköisesti se ei ole kiinni mistään, se on vain puhdasta sattumaa. Ja kun sen tietäisi kokemuksesta, osaisi olla rennosti.

En ole muutenkaan yltiöromanttinen persoona, mutta viimeisetkin idealismin rippeet on karissut, kun 23-vuotiaasta lähtien tämän asian kanssa on elänyt. Tämän ikäisenä pitäisi suunnitella kaikkea ja olla toivoa täynnä tulevaisuuteen. Pelkään että ainoa, mitä näillä hoidoilla saa, on katkeroituminen. En koe kasvaneeni ihmisenä tai saavuttaneeni mitään stooalaista mielenlujuutta näiden vuosien aikana, lähinnä olen vihainen, masentunut ja v*ttuuntunut. Osittain johtuu myös siitä, että varsinaista syytä lapsettomuuteen ei ole löytynyt. (Spesialistit ei ole myöntäneet endoa olevan.) En käsitä mitä niin pahaa olen voinut tehdä, että tällaista pitää kestää?

16. Hansu78 Vierailija

Pudottiin alas ja lujaa... Hcg oli 10 ja sen pitäis olla tässä vaiheessa vähintään 75. Eli jonkilaista kiinnittymisyritystä on ilmeisesti ollut, mutta... Viimeksi arvo tais olla 71. Toivon sydämeni pohjasta, että te muut piinailijat plussaatte.

Elämä tuntuu taas kerran täysin turhalta.

Hansu78

17. tepsu76 Vierailija

Pahoittelut Hansu negasta. Tää on niin V..tun väärin, et mikään ei ota onnistuakseen, vaikka kuinka yrittää.
    Toivottavasti joku teistä vielä plussaisi tässä kierrossa - jepulla ja uskonpuutteella on vielä mahiksia :) ja zeclarilla tietysti.
    Mikä teidän historianne on...tai siis onko teillä syytä löydetty näihin hedelmällisyysongelmiin? Mulla pco, ja se taitaa jo yksinään riittää tässä tapauksessa syyksi.

18. -Krisse- Vierailija

VOI EI Hansu, olen todella pahoillani (halaa ja rutistaa sinua lujaa!!). Elämä on kyllä niin epäoikeudenmukainen paikka!
    Laitan sinulle Hansu sähköpostia lähipäivinä, kun kerkeän. Teillähän oli kuitenkin muistaakseni vielä pakkasessa (muistanko oikein?), vaikka ei se tällä hetkellä varmastikaan lohduta.
    VOIMIA kaikesta huolimatta katsoa tulevaisuuteen!!

19. zeclar Vierailija

No niin nyt sitten pp1 ja piinailut alkoi. Eilen siirettiin alkio joka elossa sulatuksen jälkeen, mutta yhdessä solussa oli kaksi tumaa... lääkärin mielestä heidän käsityksen mukaan alkio silti ok ja voidaan siirtää. Sulatuksessa toinen tikussa ollut ei lähtenyt jakaantumaan joten se piti hylätä. meille jäi vielä yksi pakkaseen se pitkälle viljelty... Nyt täytyy vain toivoa parasta, fiilikset kuitenkin on aika epätoivekkaat vaikka kuinka yrittäis ajatella positiivisesti ja uskoa että tästä voi onnistua, mutta minkäs mahtaa kun pettymyksiä on tullut niin ei enää oikein jaksa uskoa, taikka ei uskalla uskoa pikemminkin niin... no jokatapauksessa nyt sitten odotetaan 24.9. maanantaita jolloin verikoe.

20. zeclar Vierailija

No niin nyt sitten pp1 ja piinailut alkoi. Eilen siirettiin alkio joka elossa sulatuksen jälkeen, mutta yhdessä solussa oli kaksi tumaa... lääkärin mielestä heidän käsityksen mukaan alkio silti ok ja voidaan siirtää. Sulatuksessa toinen tikussa ollut ei lähtenyt jakaantumaan joten se piti hylätä. meille jäi vielä yksi pakkaseen se pitkälle viljelty... Nyt täytyy vain toivoa parasta, fiilikset kuitenkin on aika epätoivekkaat vaikka kuinka yrittäis ajatella positiivisesti ja uskoa että tästä voi onnistua, mutta minkäs mahtaa kun pettymyksiä on tullut niin ei enää oikein jaksa uskoa, taikka ei uskalla uskoa pikemminkin niin... no jokatapauksessa nyt sitten odotetaan 24.9. maanantaita jolloin verikoe.

21. jepu* Vierailija

hansu: Voi ei! Oon tosi pahoillani. Voimaa.

zeclar: Meilläkin oli jossain alkiossa tuota multitumaisuutta ja labrasta todettiin että niitä näkee melko usein (varsinkin jos soluja on tullut paljon) ja syytä siihen ei oikein tunneta. Käytännöt ovat viime vuosina vaihdelleet, välillä niitä on siirretty ja välillä ei. Nyt toimintatapa oli et niitä siirretään, jos mitään muuta ei ole, mutta ei pakasteta. Kuulemma niillä voi alkaa raskaus, mutta todennäköisyys on heikompi kuin yksitumaisilla.

22. Uskon puute Vierailija

Isot pahoittelut neganneille! Ja voimia!!
    Olen viettänyt hiljais eloa ja muutenkin on oltava rauhassa. Loppuviikosta turvotus sen kuin lisääntyi ja hyperin oireita pukkaa oikein kunnolla. Näihin oireisiin on syynä alkanut raskaus! Haamun testasin eilen ja tänä aamuna (pp 12) kunnon plus. Tunne on aika uskomaton mutta vielä on TOSI pitkä matka edessä. Neljän keskenmenon jälkeen on aika skeptinen mutta päivä kerrallaan. Maanantaina menen käymään klinikalla hyper oireiden takia ja voi olla että jään sairaslomalle laskemaan turvotusta. Maha on tosiaan kuin olisin jo pitemmälläkin raskaana.
    Pienin askelin eteenpäin. Tsemppiä kaikille ja pidän teille plussa peukkuja.

23. Roosa2 Vierailija

Mahtavaa uskon puute, ihana lukea onnistumisista. Olen seuraillut teidän juttuja koska meidän ketju on kuivunut kasaan (KUULUMISIA)joten onko kellään sitä vastaan mitään että liityisin teidän porukkaan koska tämä näyttää olevan aika virkeä ketju .Olen hoidoissa aika alussa sumuttelut menossa mutta tämä onkin jo neljäs kerta (ivf).Tulosta ei ole tullut ainoastaan yksi tärppi joka meni heti kesken arvo oli hieman yli 200 ja yksi ainut passi ,mulla muniminen on hieman hankalaa saalista ei oikein tule ,aina kyllä on saatu siirto tehtyä.
    Silloin kun minä sain elämäni ekan plussan en todellakaan uskonut olevani raskaana koska mitään tuntemuksia ei ollut ja vuotoakin oli, sinä päivänä kun sain veritestin tulokset koski alaselkään ja alavatsaa nipisteli joten olen miettinyt oliko ne tuntemukset alkaneesta raskaudesta vai alkaneesta keskenmenosta tiedä häntä.
    Se mulle ainakin selvisi että raskaana voi olla itse sitä tietämättä.
    Sulla uskon puute on kuitenkin hyviä kiinnitymis yrityksiä takana joten mahdollisuudet raskauteen ovat hyvät ,meikäläisellä kun ei sitten meinaa kiinnittyä mitenkään.
    Toivon todella että nyt on sinun vuorosi.

24. Minnuska78 Vierailija

Täällä taas. Kiva nähdä kaikkia. Tervetuloa uusille. kesä meni hyvin vaihdoin siviilisäätyäkin:) Hoidot jatkuu.... zumeonit on aloitettu ja tänään alkoi myös luget:( keskiviikona toivottavasti päästäisiin siirtään huuruukko/t niitähän on pakkasessa peräti 2. mutta uusiin haasteisiin lähden positiivisin mielin!

25. jepu* Vierailija

uskon puute mielettömästi onnea!Kun näin tuon aloittamasi ketjun hyperistä, niin tuli sellainen olo että kyllä nyt... :) Sinua on koeteltu niin paljon, että toivottavasti tämä päättyy onnellisesti.

Tervetuloa Roosa2 mukaan. Onko teillä tietoa lapsettomuuden syistä? Selittämätön / kiinnittymättömyys?

Minnuska78: Onnea siviilisäädyn vaihtumisesta:) Teillä tehdään ilmeisesti lääkkeellinen pas? Minkä vuoksi? Kiinnostaa mua, koska jos me ikinä päästään passiin asti, se tehdään lääkkeellisenä -vaikka oma kierto onkin ok, endoepäilyn vuoksi.

Miten zeclar voi? Onko mitään oireita?

Täällä vuoto tosiaan yltyi viime viikolla lugeista huolimatta ja sain klinikalta luvan lopettaa ne. Nyt tyhjennysvuoto on kärsitty (olin todella kivulloinen; pkt särkylääkettä/vrk) ja olen käsittänyt, että heti tästä kierrosta lähdetään uuteen ivf:än. Edelleen vissiin mennään pitkällä kaavalla, mutta toivon ettei niin pitkällä kuin kesällä:( Saa nähdä. Myös lamautus pitää tehdä jollain eri myrkyllä, koska sain sen reaktion edellisestä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri