IVF tuoresiirto ja menkkapoltot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyty86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tyty86

Tunnettu jäsen
28.01.2008
3 491
64
48
Kuopio
Eli meillä eka IVF oli tossa viikko sitten. Saatiin 27munasolua joista 14 hedelmöittyi ja 10 jakaantui. Viime torstaina saatiin 1 top alkio matkaan.

pp3 illalla alkoi menkka poltot kohdussa ja munasarjoissa. Tuntuu ihan ku paikat ois tulessa, sama fiilis kuin ennen punktioo kun pregnylin tuikkas. Poltot meni kuitenkin panadolilla ohi, kunnse pp4 yöllä alkoi jälleen ja hiipui itekseen pois. Eilen pp5 illalla ja tänä aamuna pp6 poltot jatkuneet voimakkaampina. Ei panadolkaan oikein auttanut ja yöllä ei saa nukuttua kun polttelee.

Olen lukenut, että monillla ivf hoidoilla tärpänneellä on ollut menkkaa polttoja. Sekä monilla, kellä ei ole tärpännyt. Mietinkin, että onko nää poltot kuinka yleisiä, kokemuksia:wave:? Muita oireita ei juurikaan ole..ja viikko pitäs kärvistellä vielä ennen testiä..

Mulla on jokaisessa kolmessa tärpissä (silti vain yksi lapsi) tuntunut selviä menkkapolttoja
pp 2-3 paikkeilla. Poltot jatkuivat epäsäännöllisinä muutaman päivän ajan, välillä pahempina ja välillä niitä ei ollut ollenkaan.

Kolmannessa ja ainoassa onnistuneessa raskaudessani tiesin jo pp3, että nyt tärppäsi, kun kovat poltot alkoivat töissä aamulla. Ja niinhän selvä plussa piiryi testiin jo kahdeksan päivää siirrosta. Toivottavasti sullakin nuo menkkakivut meinaisi nimenomaan sitä kiinnittymistä! Tsemppiä =)

pikkuperholle kiitos vastauksesta=)!
Ikävä kyllä mä huomasin,että mun menkka poltot alkaa aina kun laitan luget:ashamed: joten taisi mun toiveet nousta turhaan..aijemmin insseissä ei ole tämmäisiä polttoja lugeista tullu,mutta kai se voi vaikuttaa kun nyt tehty ivf. Todella ärsyttävää että polttelee niin kovasti, että otettava aina panadolia kipuun.

Yhteistyössä