J:llä alkavia nimiä joissa kaksi vokaalia?

Pyhä jysäys

Aktiivinen jäsen
13.06.2008
4 298
0
36
Sekä tytölle että pojalle otetaan ehdotuksia vastaan.
Viikon päästä pitää palauttaa tuo lappu joka menee synnärille ja siinä kysytään hätäkastenimet.
Jotain aatoksia itellä jo on pojan nimen suhteen mut tytön nimet lyö ihan tyhjää.

Saa muillakin alkukirjaimella ehdottaa, mut lähinnä nyt tolla J:llä...

Alkuperäinen kirjoittaja heheh:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Jenna, Janna, Juuli, Jada,June, Jane..

Jesse,Jone,Joni,Jore,Jiri..

näitä minäkin meinasin:) ap ehkä tarkoitti kaksoisvokaalia mutta ei osannut ilmaista?

Juu kiitos jo kaikille ehdotuksista!
Kaksoisvokaalia tosiaan tarkoitin, mutta eipä tuo haittaa, koska pari kivaa on jo tullut ilman kaksoisvokaalia!
Lisää vaan tulemaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Miksi kirjaimissa pitää olla joku kaava, oletko juntti?
Mikset vaan laita nimeä josta pidät!

:o
No totta helvetissä laitetaan nimi josta pidetään.
Joku tollanen nimi mitä kyselin miellyttäis mun korvaa ja jos ei tosta kategoriasta sopivaa löydy niin sitten kuule kyselen sun riemuks täällä nimeä joka ei saa sisältää kaksoisvokaalia tai j-kirjainta.
Herttinen sentään!
isot halit jos pilasin elämäsi! Oli varmaan vaikee olla avaamatta tää ketju, otsikosta ei lainkaan paistanut läpi aihe :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Joku tollanen nimi mitä kyselin miellyttäis mun korvaa ja jos ei tosta kategoriasta sopivaa löydy niin sitten kuule kyselen sun riemuks täällä nimeä joka ei saa sisältää kaksoisvokaalia tai j-kirjainta.
Herttinen sentään!
isot halit jos pilasin elämäsi! Oli varmaan vaikee olla avaamatta tää ketju, otsikosta ei lainkaan paistanut läpi aihe :xmas:

Miten tiedät miellyttäskö sun korvaa, kunnet edes tiedä vielä koko nimeä. Ööööö??!!!
Miksi siinä PITÄÄ olla J ja kaksi vokaalia, kerros nyt suoraan?
Siksi että sisaruksillakin on, eikö niin. Todella mielikuvitus lentää taas kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Herttinen sentään!

Miten tiedät miellyttäskö sun korvaa, kunnet edes tiedä vielä koko nimeä. Ööööö??!!!
Miksi siinä PITÄÄ olla J ja kaksi vokaalia, kerros nyt suoraan?
Siksi että sisaruksillakin on, eikö niin. Todella mielikuvitus lentää taas kerran.

Siinä ei PIDÄ olla J:tä ja kahta vokaalia, se ei ole EHDOTON pakko.
Ja juu, kyllä tulevalla isoveljellä ne on.

En tiedä mikä miellyttää korvaa ennekuin kuulen sen, siksi nyt kyselin, joku saattaa sanoa nimen, jota ei ole itse tullut ajatelleeksi.

Mikä sua oikeesti nyt tässä häiritsee?
Nimeä sä lapset niinkuin haluat ja anna muiden sitten kärsiä mielikuvituksen puutteesta kaikessa rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
lunatic, ootkos aamuäreä vai ainaäreä? =)

Aamuäreä ja ainaäreä ja nyt vielä kipeeäreä kun mökkihöperöitynyt olen.

Pyydän anteeksi aapeeeltä. :( Ei tartte vastata tähän, jatka ketjua vaan.

ihana oot, ku osaat anteeksi pyytää! hieno taito!