Ja jälleen äitini narsistisesta miehestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli äitini vei eilen ne eropaperit ja narsistimieshän on nyt sitten vauhdissa. Soittelee ympäriinsä ja kertoo, että äitini on varas ja levittää hänen kuvaansa kauppoihin etc. jotta kaikki tietää varoa.

Äitini aikoo ensi viikon paikallislehteen laittaa oman nimensä ja kuvansa ja kertoa, että avioeron yhteydessä mies mustamaalaa häntä. Käskin mennä välittömästi poliisille kertomaan, että mies on alkanut tehdä tuollaista. Äitini vain totesi menettäneensä kaiken uskonsa virkavaltaan.

Miehelläni on huomenna vapaapäivä ja ajattelin, ettämenen itse juttelemaan paikalliselle poliisiasemalle tästä tilanteeseta ja siitä miten pitää toimia ja että onko ainut vaihtoehto nyt tosiaan vain alkaa pelätä, että koska jossain rysähtää.

tolla tavalla te vaan provosoitte sen käytöstä ja sitähän se just haluaa !! Mielestäni on tosi tyhmä idea laittaa kuvansa lehteen ja ....

Haloo hei ?

Äläkä ala vaan paasata etten tiedä millaista on elää narsistin uhkailujen alla. Mä tiedän.

Alkuperäinen kirjoittaja ex:
tolla tavalla te vaan provosoitte sen käytöstä ja sitähän se just haluaa !! Mielestäni on tosi tyhmä idea laittaa kuvansa lehteen ja ....

Haloo hei ?

Äläkä ala vaan paasata etten tiedä millaista on elää narsistin uhkailujen alla. Mä tiedän.

No onko äitini siis parasta vain kulkea ympäriinsä, kun ihmiset kyttää että mikähän tyyppi toikin on kun on kerrottu, että se varastelee?

Enkä minä tee mitään ja provosoi mitään vaan äitini. Enkä tiedä ottaako poliisiin yhteyttä näiden asioiden takia, kun kehoitin, koska sanoi, että ei luota enää yhtään virkavaltaan.

Haloo hei ?

Ja olisikin vain uhkailuja. Homman ikävä puoli on se, että tämä mies ei pelkästään uhkaile. On jo yhdestä tapostakin istunut, mutta eipä kiinnosta poliisia silti.

ihan oma itsensä. Ei sun äidillä ole mitään hävettävää. Tuolla tavalla hän vaan tekee itsestään naurettavan. Jos asia tulee ilmi tai eteen jollain tavalla niin hän voi asiallisesti selittää sen. Kuka siellä kaupoissakaan uskois tuollaista ????? Tarkoitan siis kun se äijä kävi siellä selittelees että sun äitis on varas. En usko, että kukaan.

Jos vaan mitenkään mahdollista niin äitisi ei kannata asua samalla paikkakunnalla. Aina on vaikeampi kiusata kun on etäisyyttä. muutenkin tuollaisen ihmisen kanssa elämisen jälkeen on hyvä haistella uusia tuulia !

Tsemppiä !

Jos vaan mitenkään mahdollista niin äitisi ei kannata asua samalla paikkakunnalla. Aina on vaikeampi kiusata kun on etäisyyttä. muutenkin tuollaisen ihmisen kanssa elämisen jälkeen on hyvä haistella uusia tuulia !

Tsemppiä !

On vain helpommin sanottu kuin tehty, kun on neljä alaikäistä lasta vaihtamassa koulua, äidilläni vakituinen työ ja asuntolaina omakotitalosta.

Ja kyllä sillä narsistilla auto on. Äidilleni kerran eräs oikeusaputoimiston nainen tarkisti niin miehellä on elämässään ollut sen miljoona eri kotiosoitetta, kun on asunut ympäri suomea siellä sun täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tsemppiä !

On vain helpommin sanottu kuin tehty, kun on neljä alaikäistä lasta vaihtamassa koulua, äidilläni vakituinen työ ja asuntolaina omakotitalosta.

Ja kyllä sillä narsistilla auto on. Äidilleni kerran eräs oikeusaputoimiston nainen tarkisti niin miehellä on elämässään ollut sen miljoona eri kotiosoitetta, kun on asunut ympäri suomea siellä sun täällä.

ootko käynyt missään narsistien uhrien nettisivuilla tms...? siellon keskustelupalstoja joista vois olla apua kun siellä on monia jotka kokeneet ton paskan

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Tsemppiä !

ootko käynyt missään narsistien uhrien nettisivuilla tms...? siellon keskustelupalstoja joista vois olla apua kun siellä on monia jotka kokeneet ton paskan

Mulla on ystävä, joka on kokenut ns. koko paskan ja hänen kanssaan olen asiasta puhunut. Lisäksi tällä ystävälläni on itsellään kaksi ystävää, jotka ovat kokeneet koko paskan. Äitini on myös puhunut pitkiä keskusteluja tämän miehensä ex-naisten kanssa eli tietää ihan konkreettisesti mitä tämä mies on tehnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Tsemppiä !

Mulla on ystävä, joka on kokenut ns. koko paskan ja hänen kanssaan olen asiasta puhunut. Lisäksi tällä ystävälläni on itsellään kaksi ystävää, jotka ovat kokeneet koko paskan. Äitini on myös puhunut pitkiä keskusteluja tämän miehensä ex-naisten kanssa eli tietää ihan konkreettisesti mitä tämä mies on tehnyt.

lähinnä tarkoitin että sieltä voisi saada tietää mikä oikeasti auttaa tuossa tilanteessa, siellä kun on kymmeniä ellei satoja ihmisiä.

Yhteistyössä