Hae Anna.fi-sivustolta

Ja mikä hemmetin Zorpia ????

Viestiketju osiossa 'Tietotekniikka' , käynnistäjänä Hilma Halkopino, 12.11.2012.

1. Hilma Halkopino Vierailija

Sain sähköpostiini kaverilta viestin, jossa sanotaan, että hän on lähettänyt mulle jonkun viestin. Kaikki tietysti englannin kielellä. Mikä hitto tämä Zorpia nyt sitten on, en pääse lukemaan viestiä ilman, että pitää 'create account' ja antaa syntymäajat ym. Ei todellakaan kiinnosta rekisteröityä taas jonnekin, josta sitten koko ajan tulee mainoksia ja kaikkea muuta potaskaa ja vielä englanniksi.

On se hitto kumma, että tälläisiä systeemejä pitää keksiä, miksei ihmiset voi lähettää viestiänsä normaalilla sähköpostilla tai soittaa puhelimella. Mur !

2. satu T Vierailija

Hei Hilma Halkopino,
    täällä toinen pino. Olen siiiiis niin täynnä Zorpian tyrkkyjä, veljeni sai käsityksen, että kyse on jostain troijalaisesta viruksesta. En tiedä, mutta oletko Hilma Halkopino (hyvä nimi) päässyt eroon.
    Kaikki yllämainittu mallaa eli tulee viesti englanniksi;;sent from etc. etc.!!!!
    Kyseessä on joku ihme virus, olen poistanut nämä pirun zorpiat avaamatta, mutta jatkuvat. Mitä tehdään?
    terv. satu T

3. Durps Vierailija

Niin, kyseessä on siis ihan normaalia roskapostia, jota tulee jonkin verran läpi tehokkaistakin suodattimista läpi.

Toimintatapa: poista viesti ja jos sähköpostiasetuksissasi on mahdollista, estä lähettäjä.

4. ruustiina89 Vierailija

5. ruustiina89 Vierailija

Hei!Niin tule minullekiin jatkuvasti en saa olenkaan gmail:n sähköpostista estetetyä koko viestiä, hotmail:n sähköpostiin saan laitettua estä puolelle. En ole koko sivulla käynyt.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri