Ja mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mummeliisa

Tunnettu jäsen
28.08.2010
34 446
106
63
60
Oulu
www.viipaleita.net
Meillä teinipoika töissään , tyttiksensä ja teinineiti kouluillaan.
Eskarilaisen haki taksi vähän ennen yhdeksää ja samoihin aikoihin tuli kaksi pienintä lapsenlasta päiväksi hoitoon.

Nyt pienin nukkuu päikkäreitä (vähän tavallista aikaisemmin, mutta oli niin väsyneen oloinen) ja 2 v ja 5 v tekevät taikataikinasta hirviöitä.

Mies työhuoneessa töissään ja minä juuri työjutun (aamulla kirjoitetun) matkaan lähettäneenä mietin, jotta leikkisikö kodin hengetärtä ja silittäisi pyykit ja raivaisi kämppää vai pyhittäisikö loppupäivän Pyhälle Laiskuudelle...

Mies on töissä, vaavi on nukkunut päikkäreitä jo 2,5 tuntia, itse join päivä kahvit hetki sitten. Jospa tuo pieni kohta herää, niin ruvetaan tekeen lounasta ja sitten siivotaan vintti. Mies kun kotiutuu, niin mie rupeen lumitöihin, kohta ei pääse ovesta ulos.

mies on auttamassa anoppia toisella paikkakunnalla.
itse surffailen koneella, pienin nukkuu päikkäreitä makkarissa ja 3v ja 4v piirtävät keittiössä ja huutavat toisilleen kilpaa :)

Nuorimmainen syö keittiössä lihapullakeittoa, Esikoinen on koulussa, mies töissä ja eskarilaista lähdetään kohta hakemaan. Käydään kotona ja sitten viedään tuo pienin kerhoon.

Teinti koulussa, mies siivoaa keittiötä, pienet kuuluvat riitelevän vesiväreistä. Minä saan yhden puhelun saatuani apurahahakemuksen valmiiksi täällä seikkailun ohesa.

Mies töissä, poika päiväkodissa ja äiti kotona. Vasta vajaa tunti sitten tulin viemästä poikaa ja nyt syön aamupalaa ja motivoin itseäni aloittamaan työt. Pari työmailia sentään ehtinyt jo lähettää.

Pikkuinen nukahti juuri päiväunille olkkarin lattialle. Mies oli työmatkalla viime viikon ja nyt jetlagista vähän huonovointinen, joten tulossa jo tähän aikaan kotiin.

Minä leikin uudella Lumialla, seuraavaksi pyykkirumbaa, pesin eilen KAIKEN pyykin, joten tänään olis silittämistä :) Sit yleistä siivoilua, illaksi meen kirjastoon kouluhommiin jos mies pysyy tolpillaan.

Lounaaksi eilistä (tosi kummallisen makuista) lihapataa. Ja kaupassa pitäisikin muuten käydä jossain välissä.

Tällaista, perusarkea :)

Ei aavistustakaan mitä meillä tapahtuu tällä hetkellä. Saas nähdä onko kissat taas sängyn päällä rööki huulessa kun menen kotiin :D.

Töissä olen, juuri tein pari voileipää ja kupillisen teetä ja ajattelin syödä ja juoda ne tämän palstan parissa :).

Mies on töissä, lapset hoidossa ja mie tulin just suihkusta ja ihmettelen kun alkoi oik.käden kahta sormea pakottamaan ihan hirmusti..mihinkään en niitä oo osuttanu tms.mukavaa jos niveloireet alkaa tällä tavalla vaivaamaan :(

Mies töissä, tyttö puistossa, vauva nukkuu päiväunia parvekkeella. Mä suunnittelen kahvinkeittoa, ja sen jälkeen pitääkin lähteä hakemaan typyä sieltä puistosta.

Iskä töissä, pikkumies nukkuu vaunuissa pihalla. Esikoinen leikkii legoilla tuossa lattialla. Minä hoidin asioita netissä ja samalla "lipsahdin" palstalle.

Jostain kumman syystä meillä on näköjään telkkarikin päällä ja vielä joku kumman ostoskanava!!!! Lähden etsimään kaukosäädintä jotta saan masiinan kiinni!

Minä pidän ruokataukoa siivouksesta. Lapset söi jo ja leikkii pikkulegoilla keskellä olkkarin lattiaa, vaikka olen monasti varoittanut et imuri tulee pian... Mies työmatkalla.

Mies työreissussa. Pojat leikkivät ja hihittelevät. Tekevät kuulemma myyränkoloja (mönkivät petauspatjan alla). Ruoka uunisssa, pesukoneet laulavat. Kohta syödään, sitten esikoinen pihalle ja kuopus päikkäreille.

Mies pakkaa laukkuaan ja lähtee kohta yliopistolle. Minä tulin juuri kahvakuulailemasta ja nyt suihkun jäljiltä istun tässä palstailemassa. Kohta pistän lounaan tulille ja sitten pitäisi alkaa lukea tenttiin.

Mies koulussa. tyttö nukkuu päikkäreitä makkarissa. Itse nauti hiljaisuudesta syöden lounasta. tytön herätty lähdetään ulos kerrankin kun on alle 20pakkasta.

Mies on töissä, isompi tyttö hoidossa ja poika sairastaa vatsataudissa ja kattoo dibitassuja ja Äiti tekee koulutehtäviä (palstailee, surffaa sisustus sivuilla, hennesillä, elloksella ja kaikke muuta paitsi niitä tehtäviä.. :D) Koira kuorsaa omassa pedissää! :)

Yhteistyössä