Ja mitäs sitten...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emmy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

emmy

Vieras
Ootteko käyttäneet äitiyslomaa jotenkin "hyödyllisesti". Siis tarkoitan nyt esim. opiskelua tms. Vai onko ihan turha luulo, että aikaa jäisi vauvan synnyttyä mihinkään muuhun. Mun äitiysloma alkoi ja vointi on vielä suht ok. Tuntuu että voisin tehdä jotain muutakin hyödyllistä kuin valmistella kotia vauvan tuloon. Mutta uskaltaako esim. mitään opintoja aloittaa, jos ne jää sitten kuitenkin kesken.

Joo tiedän ettei tähän kenelläkään varmasti ole vastausta, mutta kunhan vaan mietiskelen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Kun vauva syntyy, sulla ei ole enää ajanvietepulmia. B)

höh!Älä nyt toista pelottele!Mulla on neljä pientä, vanhin viisi ja silti välillä on sellainen olo että mitähän sitä tekis elikkäs tekemisen puutetta....

Alkuperäinen kirjoittaja mammamia:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Kun vauva syntyy, sulla ei ole enää ajanvietepulmia. B)

höh!Älä nyt toista pelottele!Mulla on neljä pientä, vanhin viisi ja silti välillä on sellainen olo että mitähän sitä tekis elikkäs tekemisen puutetta....

Emmä mitään pelotellu. =) Kuka tykkää mistäkin. Sitä vain sanoin, et kummasti sitä tekemistä alkaa löytyä, kun vauva syntyy.

Eikä mulla ole ollu ajanvietepulmia. Jos ei mitään muuta ole, aina voi palstailla. :laugh: (ei vaine, ois mulla oikeesti aika paljon kyllä tekemistäkin. Mut en vaan tee, kun tässä röhnötän :xmas: )

Yhteistyössä