Ja miten mä nyt ne joululahjat haen?! *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Joops, joululahjojen osto jäi sit viimetippaan erinäisistä syistä. Tän viikon aikana pitäs hakee. Mutta se ongelma on tää: mies on koko loppuviikon töissä joten mä olen tytön kans kaksisteen. Eli mun pitäs käydä ostaan tytön joululahjat tyttö mukana kaupoissa! Voi äiti sanon mä! Ois sittenki pitäny vaan netistä tilata ne lahjat, aattelin vaan sit että säästän ne pk:t ku käyn hakeen..

Pikkusen tuntuupi nuijalta jos tosissaan täytyy tyttö kärryissä siellä leluhyllyillä sille kattoo lahjaa mitä ostaa. Ja eihän mulla tietenkään ole ketään joka tyttöö hoitais..

ARGH!! |O

Noh, nuijaa hommaa mut ei kai se auta.. täytyy keksiä joku hieno joulupukkitarina tms..

Kiitos ja anteeksi, vähän helpotti :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos tiedät, mitä ostat, soita kauppaan ja pyydä paketoimaan etukäteen ja laittamaan muovipussin. Käyt sitten vaan noutamassa pussin.

Aikoinaan jouduin noutamaan miehen lahjan mies mukana ja silloin selitin vain tilanteen puhelimessa ja sain kassalta paketoidun lahjan muovipussissa. Eivät edes näyttäneet yllättyneiltä tms.

onneksi on lahjat ostettuna kaikki ja mulla mies lähtee sunnuntaina työmatkalle ja palaa 23.12 myöhään illalla.Joulukukat käydään ostamassa lauantaina ja viedään mm naapureille silloin jo joulutervehdykset, koska itse olen sunnuntain ja maanantain työssä eli tiukoille menis ja esikoinen vielä vietävä klo 17.00 mennessä synttäreille ja tiistain pyhitän kaupassa käyntiin ja jouluruokien valmistukseen(osa jo valmiina)eli aikataulussa pysyn, enkä suostu hoppuilemaan vaan teen kaikessa rauhassa.
Äiti lupasi tehdä sillit ja laittaa pottulooran, joten helpotti minun ruoan valmistusta huomattavasti, mutta koita selvitä, jos vaikka johonkin tytön saisit hoitoon.

Ai joo, nythän ei oo vasta ku 17. pvä.. :snotty: Pitääpäs tässä kuutioida..

Tyttö on nyt 4 v täyttäny syksyllä. Suunnilleen tiedän että mitä ostan mutta haluaisin myös sitten vähän kattella sitä valikoimaa :D

Ens viikolla ei ehdi ku me jo juostaan paikasta toiseen sillon ja mennään mökille.

No, täytyy vielä miettiä mitä mä keksin. Hitto ku ois tänki tienny mutta ku ei niin ei.

No ny mä hokasin. Mä meen aamulla sinne anttilaan tytön kanssa ja siellä leluhyllyillä sitten lapulle kirjotan että mitä mä haluan ostaa. Sit mä meen siihen palvelupisteeseen sen lapun kanssa ja sanon että saisko nää kamat jossain näkymättömissä pakettiin. Ja sit ne kattoo mua ku nuijaa mut ei se haittaa :D Ja sit mä maksan ne :)

Kaikkee sitä saakin väsyneillä aivoilla aikaseksi ku hetken miettii :D

Yhteistyössä