Ja näin tapellaan mutsin kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samperi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

samperi

Aktiivinen jäsen
21.01.2006
32 905
6
38
:headwall:
Miestä on jo pitkään rasitttanut se, kun miun mutsi ei halua olla tekemisissä meidän pojan kanssa..( on aina niin kipee ja jne.. jne..)
Miulla tänään palo käämi asian kanssa.. Näppäilin mutsin numeron ja heitin puhelimen miehelle "soi jo"
No mies sitten sanoi´asian niinkun on, mutsi myönteli jo oli ihan ookoo asian kaa

Sitten mutsi soittaa mulle "miks pistät miehes asialle"
Siinä yritän selittää, et miehellä oli asiaa, mut tottahan se puhuu jne..

Ja lopuks mutsi laitto luurin korvaan :o

Miä sitten laitoin viestin, et eiks tästä voi puhua niinkun aikuiset, ilman, et tarttee luuria korvaan laittaa (ja lisäsin viestiin, et miä en jaksa enää olla se aikuinen, mikä lapsuudessa jouduin olemaan)

Nyt on viestisota käynnissä :|

Alkuperäinen kirjoittaja kukka:
voi miten inhottavasti sun äiti käyttäytyy.. :( voimia..

Tässä nyt on mutsi heitellyt mulle kaikkea
"valita isälles"
"kuka teistä piti huolta, kun isänne joi"
"ota vastuu omista asioistas"
"oon ollut valmis kertomaa, kun sinä vaan oot valmis kuuntelemaan"
"eli et halua kuulla totuutta isästäs"

Tuossa siistittyjä versioita. Kyse oli siis alunperin siitä, kun mutsi ei jotenkin vaan tykkää olla meidän pojan kaa...
Nyt iski inha pelko, kun mutsille mainitsin siitä, kun puhuttiin aikanaa, onko meitä käytetty lapsena hyväksi.. Vastaus kesti 3 minsaa ja sen jälkeen mutsi kertoi omista kokemuksistaan 30 minsaa...

Miä oon jo muutaman viestin laittanu, et kerro nyt se totuus, kun meinasit
Ja toivon, et puhe on jostain ihan muusta....

Siis miksi ette voi puhua nokatusten? Aivan ihmeellistä riidellä tuolla tavalla.

Jos kaikki on lähtenyt siitä ettei äitisi tykkää olla lapsenlapsensa kanssa, niin eihän sille mitään voi, vaikka kuinka soittelis ja panis tekstiviestiä. Jotenkin outoa tuokin, että miehesi on tuoho sotkeentunut. Ei ihme, että mummo suuttuu, kun painostetaan.

Eli ette tiedä varmaksi onko teitä käytetty hyväksi, mutta mahdollisesti äitinne tietää jotain asiasta ja panttaa tietoa?

Eli loppujen lopuksi asia on niin, että teitä todellakin on käytetty hyväksi lapsena, mutta äitinne välttelee kertomasta totuutta.
Tai teitä ei todellakaan ole käytetty hyväksi, mutta äitinne antaa ymmärtää muuta, jotta saa pidettyä teidät epätietoisuudessa?

Kurja tilanne kaiken kaikkiaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Siis miksi ette voi puhua nokatusten? Aivan ihmeellistä riidellä tuolla tavalla.

Jos kaikki on lähtenyt siitä ettei äitisi tykkää olla lapsenlapsensa kanssa, niin eihän sille mitään voi, vaikka kuinka soittelis ja panis tekstiviestiä. Jotenkin outoa tuokin, että miehesi on tuoho sotkeentunut. Ei ihme, että mummo suuttuu, kun painostetaan.

Mutsin kaa ei voi puhua nokatusten-se puhuu niin paljon kaikesta muusta (luulosairas ihminen)
Takana tässä on varmaan se, kun meiltä loppui armeija täältä ka mies olis saanut uuden työpaikan tuolta sadan kilsan päästä

Me oltiin jo valmiita muuttamaan, mutta mutsi sanoi, ettei saa lapsenlasta viedä sinne, kyllä hän kuitenkin haluaa hänen kanssaan olla ja pitää yökylässä jne...

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
No sori nyt, mut etpä säkään miestäs ajatellen kovi aikuisesti käyttäytyny.

Täh..?

Tarkoitti varmaankin sitä, että sinun äitisi, joten sinun tehtäväsi on suorittaa nämä ikävät asiat hänen kanssaan eikä laittaa miestä asialle, vaikka mies asiasta sinulle kotona valittaakin. Ja tuo, että laitoit luurin soittamaan ja heität sen vaan miehellesi, on aika paskamainen temppu, ainakin mun mielestäni. Olisit edes kysynyt mieheltäs, haluaako tämä soittaa itse, vai soitatko sinä hänen puolestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Eli ette tiedä varmaksi onko teitä käytetty hyväksi, mutta mahdollisesti äitinne tietää jotain asiasta ja panttaa tietoa?

Eli loppujen lopuksi asia on niin, että teitä todellakin on käytetty hyväksi lapsena, mutta äitinne välttelee kertomasta totuutta.
Tai teitä ei todellakaan ole käytetty hyväksi, mutta äitinne antaa ymmärtää muuta, jotta saa pidettyä teidät epätietoisuudessa?

Kurja tilanne kaiken kaikkiaan :(

Siis äiti paljasti sen kolmen minsan sisällä, et miun siskolle on tehty jotain.. Siis kosketeltu paikoista :x
Nyt jäi sellainen olo "haluatko tietää totuuden isästäsi", että meidän isä on tehnyt jotain

Mutta ikävä kyllä mutsi osaa tän ihmeellisen vedättämisen taidon-eikä vastannut enää siihen viestiin,vaikka kysyin, et mikä se totuus nyt on..

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
No sori nyt, mut etpä säkään miestäs ajatellen kovi aikuisesti käyttäytyny.

Täh..?

Tarkoitti varmaankin sitä, että sinun äitisi, joten sinun tehtäväsi on suorittaa nämä ikävät asiat hänen kanssaan eikä laittaa miestä asialle, vaikka mies asiasta sinulle kotona valittaakin. Ja tuo, että laitoit luurin soittamaan ja heität sen vaan miehellesi, on aika paskamainen temppu, ainakin mun mielestäni. Olisit edes kysynyt mieheltäs, haluaako tämä soittaa itse, vai soitatko sinä hänen puolestaan.

Siis mulla on tosi rikkonaiset välit mutsin kanssa.. Mies on useamminkin sille soittanut, koska miestä se mutsi jotenkin "uskoo", minua ei :/
Mies ei onneksi ollut pahoillaan

Alkuperäinen kirjoittaja voihan..:
onko äitisi ja isäsi siis vielä yhdessä? jos äitisi ei vaan uskalla kertoa totuutta? tietääkö siskosi totuuden/muistaako?

Ei oo enää yhdessä, erosivat .. vuonna-96
Meillä ei kummallakaan oo mitään muistikuvaa, että isä ois jotain tehnyt..
Enkä oikein jaksa uskoa sitä :/

onko äitisi ja isäsi siis vielä yhdessä? jos äitisi ei vaan uskalla kertoa totuutta? tietääkö siskosi totuuden/muistaako?

no onpa kummallista.. Ajattelin, että jos isäsi ja äitisi olisivat vielä yhdessä niin äitisi ei siksi uskalla ottaa poikaa hoitoon, että isäsi tekisi pojalle jotain.. outo juttu kieltämättä! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja voiha..:

no onpa kummallista.. Ajattelin, että jos isäsi ja äitisi olisivat vielä yhdessä niin äitisi ei siksi uskalla ottaa poikaa hoitoon, että isäsi tekisi pojalle jotain.. outo juttu kieltämättä! :hug:

Siis tää on vaan kommentti mikä ei tarkoita ap:ta mutta voihan se hyväksi käyttäjä olla äitikin?

Yhteistyössä