Hae Anna.fi-sivustolta

ja pistorasiat?

Viestiketju osiossa 'Sisustus' , käynnistäjänä Keittiöremontti, 01.09.2005.

1. minni Vierailija

En jaksanut lukea vastauksia joten ehkä tästäkin on jo ollut täällä...Mutta mulla on pistorasiat välitilan alareunassa jolloin jää yleensä siihen liitetyn laitteen taakse piiloon (esim kahvinkeitin), muutaman ylimääräisen, siis satunaista käyttöä varten tarkoitettujen edessä on yleensä yrttiruukut tms. Sain oikein sähkärin kanssa tapella kun halusin ne sinne alareunaa yläreunan sijaan, se kun alkoi inttämään että kun ne nyt aina laitetaan ylös. Kysyin että onko jotain määräystä miksi niitä ei saisi laittaa alas, niin ei ollut (etäisyydet vesipisteisiin tietenkin huomioiden), mutta silti ei meinannut millään laittaa. Mutta kun en painostuksesta huolimatta hyväksynyt alareunaan, niin laittoipa sitten muristen ne sinne minne halusin ja tyytyväinen olen ollut.

2. minni Vierailija

Tulipahan sittenkin luettua, ja suokaa anteeksi että sotkeuduin vahingossa keskusteluunne/tappeluunne, ei ollut todellakaan tarkoitus keskeyttää alkuperäisellä aiheella noinkin ylevää keskustelua.

Hyvin harvakseltaan täällä käyn lueskelemassa, nyt vaan huomasin sopivan aiheen johon mulla oli oma ratkaisu, vastausmäärästä päättelin että monilla muillakin olis ollut, mutta huh huh, onko täällä aina tuollaista??

3. Seuraaja Vierailija

Yleensä aina kun Tarkka tulee palstale nasevine kommentteineen ja kyseenalaistaa kaiken muun paitsi omat ideat. Minä tajuaisin jo pysyä poissa.

4. Kylläpäs Vierailija

seuraaja (maiju/heidi) asia ei ole niin. Kun maijut ja heidit ilmeisesti sama henkilö ilmestyy eri merkein Tarkkaa nälvimään ketjuun, kääntyy ketjun aihe päälaelleen.
    Tarkka kirjoittaa aiheesta, mutta nämä nälvääjät Tarkasta.
    Jokainen lukutaitoinen sen huomaa, erittäin hyvin tästäkin ketjusta.
    Lopeta jo Maiju, yritä edes peittää se kateutesi.
    Etsi elämää itsellesi, sisusta vaikka kotisi ja kerro siitä.
    Täällä keskustellaan sisustukseen liitttyvistä asioista eikä nälvitä keskustelijoita.

5. hih Vierailija

Ei voi mitään mutta kun luin tätä viestiketjua ja ensimmäistä Tarkan viestiä jossa tuo Moccamaster-kahvinkeitin mainittiin, purskahdin nauruun.

On ihan totta että Tarkan täytyy joka kerran mainita valitsemansa tuotteen merkki. On kyse sitten sängyistä tai lakanoista tai mistä muusta hyvänsä.

hihehe...

(joo ja ihan katellisuudesta kirjoitan)

6. moccamaster Vierailija

7. Maiju Vierailija

Eikö sinun tunneskaalasi tiedä muita tunteita kun kateus. Siihen minulla ei ole aihetta ainakaan mitä kotiin ja sisustukseen tulee edelleenkään en anna lehdille kuvia kodistani, vaikka pyytävät (ystävättäreni päätoimittaja arvostetussa sisustusjulkaisussa)
    Tarkka ainoastaan ärsyttää moukkamaisella käytöksellään ja nousukasmaisella rahan esiin tuomisellaan, totuushan voi olla, että Tarkka puhuu totena vain siitä mistä haaveilee.
    Minulla on n.s. vanhaa rahaa ja olen varakkasta suvusta. Tällainen Tarkkamainen käytös on aina ollut kauhistus ja se ärsyttää kovasti, tai oikeastaan huvittaa ja naurattaa ja vielä säälittää. Itsetuntoa voi rakentaa niin monella tavalla. Joillekin se on merkkien esiintuominen.

8. maijun ihailija Vierailija

No voi sua reppanaa!

Ihana lukea sinun sivistyneen ihmisen vaatimatonta tekstiä,
    ilman mitään itsetuntoa kohottavaa kehua.

Tuskin sun nimi on maiju. Olisko elisabeth tai vaikkapa margareta!

9. öhöm Vierailija

Tää on jo hyvää viihdettä. Tai olisi, jos ei se myös samalla olisi loukkaavaa.

Nimimerkki maiju on varmasti provo. Syytökset kun vähän ontuu. Ensin ärsyyntyy niin kovasti yhdestä sadan euron Moccamasterin maininnasta, mutta heti perään alkaa kuorruttaa omia viestejään ylellisyys- ja statustuotteilla aina Westendin uniikkia puutarhaa myöten.

10. vierailija Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari