ja sanotaan että naisilla on ailahteleva mieli????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
Ukko lähti ihan hyväntuulisena hakemaan työautoa kotia, ja kun sieltä tuli niin oli naama norsunv*tulla. :o

Yritin kysellä, mikä on niin vastaukseksi tulee yhmphmph. Ja nyt sanoo ettei ole mikään. Pitääkö mun saakeli kiskoa tongeilla se vastaus |O |O |O

Mä päättelen naisen logiikalla, että vika on mussa/mun tekemisissä/tekemättä jättämisessä, kun ei voi vastata. Ja ihan vittuillessani. Mökötetään molemmat sitten, tätä peliä osaan pelata minäkin :kieh: Lapsellista, kyllä, mutta ärsyttää kun ei voi sanoa ja silti mieltään osoittaa kuin kakara.

|O prkl. ugh.

Jos mä olen huonolla tuulella niin välillä suutun entistä enemmän jos toinen kyselee ja tivaa että mikä on :kieh:
Kannattaa siis vaan antaa toisen mököttää ja olla itse normaali :saint:

sillä reissulla on sattunut jotakin..
autossa pieni naarmu,työajat kutturallaan, jokin unohtunut? lissää hommia...
parasta on nollata naisen logiikka ja olla niinku ei oiskaan..
antaa sen ukon jurpattaa..liika naputus suap vaan kiukkusemmaks

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mitä se kellekkään kuuluu jos vähän ottaa ohimosta, ottaa vaan enemmän kun joku tulee utelemaan ja inttämään...

No pitäis nyt naista yrittää vähän ymmärtää ja kertoa mistä kenkä puristaa, ettei tuu lisää mökötyksiä tms... :/ :D

mitä se kellekkään kuuluu jos vähän ottaa ohimosta, ottaa vaan enemmän kun joku tulee utelemaan ja inttämään...
ja se utelu loppuis kun seinään kun vähän valaisis asiaa. Sen verran esmes, ettei vaimon tarvii luulla itse jotain söhlänneensä.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:

No pitäis nyt naista yrittää vähän ymmärtää ja kertoa mistä kenkä puristaa, ettei tuu lisää mökötyksiä tms... :/ :D

ei tule kun annat asian olla, jos ei jotain sanota :attn: :D

En tiä onko semmoinen mahdollista... :whistle:
Naiset kun on välillä vähän...hmm..no,outoja ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
No et sä nyt muista, sitä yhtä ketjua, jossa todettiin et kaikki on naisten vika! Nih! Et peiliin kattomaan vaan! :laugh: :hug:

ai niin! :o

tosiaan, siksi tivasin ja tivaan edelleen, kun jos mua keljuttaa joku, tuo jankkaa niin kauan, että sanon mikä keljuttaa!

potut pottuina :kieh:

Rontto, soita vaan :laugh: :saint:

jaa että vaan välillä :laugh: :whistle:

jaa että vaan välillä :laugh: :whistle:

:kieh: sullekkin.

Naiset on monimutkaisia, miehet yksinkertaisia. Näin se vaan on :kieh:

ai niin! :o

tosiaan, siksi tivasin ja tivaan edelleen, kun jos mua keljuttaa joku, tuo jankkaa niin kauan, että sanon mikä keljuttaa!

potut pottuina :kieh:

Rontto, soita vaan :laugh: :saint:

No täälä oli exän kans aikoinaan samanlaista! Se tivas ja tivas kunnes mä kerran rähähdin sille että "oo nyt h***tti jo hiljaa ja anna mun olla!". Siitä lähtien se tajus olla hiljaa ja poistu takavasemmalle jos huomas että mä venytän naamaa.. :D

a060.gif
Kyllä se siitä, en usko ettäkö sinulla olisi mitään asian kanssa tekemistä, kun lähti kerran hyväntuulisena
a075.gif
Mäkin ehdotan, että annat miehesi olla rauhassa ja jätät kyselyt siihen asti, että haluaa/aloittaa itse puhumaan. Jaksamista sinulle sinne
a040.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
a060.gif
Kyllä se siitä, en usko ettäkö sinulla olisi mitään asian kanssa tekemistä, kun lähti kerran hyväntuulisena
a075.gif
Mäkin ehdotan, että annat miehesi olla rauhassa ja jätät kyselyt siihen asti, että haluaa/aloittaa itse puhumaan. Jaksamista sinulle sinne
a040.gif

Kai sen pitäs antaa olla, mutta nyt minuaa kiukuttaa :laugh: :kieh:

No, pääsen vielä tuikkaamaan takas

:kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
a060.gif
a075.gif
a040.gif

Kai sen pitäs antaa olla, mutta nyt minuaa kiukuttaa :laugh: :kieh:

No, pääsen vielä tuikkaamaan takas

:kieh:

Oliskos siinä mitään ideaa, että tekisit vaikka jalkahieronnan
a050.gif
jos tekee ajamalla töitä :) Luulenpa, että se olis mukavaa hänelle ja saattaisi alkaa "avautumaan"
d010.gif

Oliskos siinä mitään ideaa, että tekisit vaikka jalkahieronnan
a050.gif
jos tekee ajamalla töitä :) Luulenpa, että se olis mukavaa hänelle ja saattaisi alkaa "avautumaan"
d010.gif

Et todellakaan tunne tuota miestä :laugh: Tuo on niin jääräpää-pässi, että kun jotain päättää niin se pitää...

Kuulisit kun joskus väittelee isänsä kanssa.... sitä kuuntele erkkikään :kieh:

Yhteistyössä