Ja taas huudetaan ME & I, huh....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No oho! Nauratti vielä esitetty kysymys: kuuluuko osta heti hintaan postarit :laugh: Onko sillä tuossa vaiheessa enää mitään väliä??
Minä osaisin ommella tollaset suht helposti, mutta niissä ei tietenkään lukisi Me&I niin kukaan ei maksaisi :) Teen siis vain omille ja kavereiden lapsille, vähän nätimmän siilin kylläkin :)

[QUOTE="vieras";25132044]No oho! Nauratti vielä esitetty kysymys: kuuluuko osta heti hintaan postarit :laugh: Onko sillä tuossa vaiheessa enää mitään väliä??
Minä osaisin ommella tollaset suht helposti, mutta niissä ei tietenkään lukisi Me&I niin kukaan ei maksaisi :) Teen siis vain omille ja kavereiden lapsille, vähän nätimmän siilin kylläkin :)[/QUOTE]

Paljonko maksaisi :) ?

Noista maksetaan siksi, että niitä ei saa enää uutena. Ovat toki aikoinaan uutena maksaneet noin 38e.
Osa on hullaantunut noihin meandin haalareihin että keräilevät kaikki myynnissä olleet haalarit.
No keräillään niitä muumimukeja, postimerkkejä, kuka mitäkin. :D

Mä en tykkää juuri tuosta me&i-haalarista, mutta muutamia on kyllä tehnyt kovasti mieli huutaa pojalle... En vaan raaski maksaa noita summia. Pitäisikin käydä kangasostoksilla ja pyytää pojan mummulta haalarit, kun hän on taitava ompelemaan :)

Yhteistyössä