jaaha, huomena pitäs sit taas olla yksin kotona...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakiovieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vakiovieras

Jäsen
29.11.2009
963
0
16
mies reissussa ma-ti ja että mä vihaan niitä iltoja ja öitä kun se on pois :ashamed:
oon hirveän levoton ja mulla on ihan järisyttävä mielikuvitus joka pääsee todella helposti valloilleen ja vedän ihan paniikkiin.. kaihtimet kiinni ja ovet lukkoon ja koira kainaloon... säpsähtelen taas pitkin yötä joka risausta ja kolausta ja huoh.
onneks on toi koira... tai oikeestaan se on vielä kamalampaa jos se alkaa keskellä yötä haukkuun yhtäkkiä :ashamed:
en osaa yhtään nauttia olostani, hirveän turvaton olo, varsinkin nykyään kun muutettiin omakotitaloon :ashamed:
enkä voi koiran takia mennä minnekään yöksi enkä oikein voi meillekään pyytää ketään kun menen aamulla ti kuuteen töihin.. samoilla silmillä varmaan..
voi kökkö :ashamed:

Mulla sama juttu, ja jos lapset heräilee yöllä niin oon ihan paniikissa että mihin ne heräs. Koiraa meil ei ole. Vesimukin otan yöpöydälle jos kova jano yllättää. Kerran sitte keksin keinon joka tuo edes jotain turvaa: luen illalla Raamatusta Psalmeja ja jätän sen auki yöpöydälle ja taskulampun tyynyn alle, jos alkaa pelottaa niin saan siitä äkkiä taas luettua =)

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Miksi et voi pyytää teille? Kai se yövieras voi jäädä nukkumaan vaikka sä meet töihin.

no ei oikein edes ole ketään sellaista.. mulla olis epämiellyttävä olo jos mun kodissa olis joku ilman mua :ashamed: vaikka luotan ystäviini 100% niin silti, en tiedä miksi.. ja toinen syy on se meidän koira, se ei koskaan oo ollu vieraan kanssa keskenään omassa kodissaan, aina on isäntäväkee ollu paikalla.. tosin se voi olla ihan eri kun se vieras olis jo "valmiiks" kun se et se tulis vaan sillon ku ei olla kotona.. mut en aatellu kokeilla..

Alkuperäinen kirjoittaja ä-x:
Mitä sä oikeen pelkäät?? Mä katon riivatut talotki ihan yksinäni, vaikka nainen olenkin

se on toi mun mielikuvitus, alan näkee vaikka mitä kummituksia ja sarjamurhaajia joka paikassa, kuvittelen et meillä on joku enkä uskalla liikkua, valot oltava joka paikassa.. mä vaan oon tämmönen, aina ollu :ashamed:

Yhteistyössä