Jaahas ja sadetaika toimi taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aargh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aargh!

Vieras
Olen jo monta päivää tuuminut että kohta varmaan sataa kun taivas on niin pilvessä ja harmaa, enkä ole viitsinyt kastella pihakukkiani. Tänään oli sitten pakko hakea puutarhaletku ja kastelin ne oikein kunnolla kun alkoivat jo lerppua.
Ja AVOT! Eipä kulunut kuin hetki niin alkoi sataa. Nyt vettä on tullut jo tunnin ajan niin että kattopellit paukkuu.

Toinen vieläkin toimivampi konsti saada aikaan sadetta on viedä pyykit ulos kuivumaan. Se toimii silloinkin, vaikka taivas olisi ollut ihan sininen ja aurinko paahtanut täydeltä terältä vielä 30 minuuttia ennen tätä :)

Minulla toimii aina se kun lähden ulos tuulipuku päällä joka ei pidä vettä. Pian vettä tulee kuin kaatamalla niskaan ja kastun läpimäräksi. Jos otan sadeviitan tai sateenvarjon niin ei varmasti sada.

Alkuperäinen kirjoittaja lisää taikaa;28933258:
Minulla toimii aina se kun lähden ulos tuulipuku päällä joka ei pidä vettä. Pian vettä tulee kuin kaatamalla niskaan ja kastun läpimäräksi. Jos otan sadeviitan tai sateenvarjon niin ei varmasti sada.

Tääkin on muuten totta :D
Samoin se, että jos unohtaa puhelimen kotiin kun lähtee kotoa, niin juuri silloin jollakin olisi ollut hirveän tärkeää asiaa. Kun puhelin on mukana, tällaisia tärkeitä soittoja ei tule.

Yhteistyössä