Jääkiekosta muuten vielä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
Ne ketkä tuota ihanaa lajia seuraa, niin kun kaikillahan on se oma suosikkijoukkue (tai ainakin suurimmalla osalla) niin seuraatteko ikinä sit jonkun muun joukkueen pelaajia, siis sellaisia jotka ehkä ennen pelas siellä "omassa" joukkueessa, vai unohtuuko ne pelaajat heti kun vaihtavat seuraa?

Mä kun jään nalkkiin aina tiettyihin pelaajiin, toki omaa joukkuetta (HPK) kannatan henkeen ja vereen, mut sit noita mun lempi pelaajia löytyy myös muista joukkueista, kuten nyt esim Kärpistä pari :D

Juu, useampaakin ex-anaheim-pelaajaa tulee seurattua. Eikä totta tosiaan unohdu. Sehä on pätevä syy tirautella pienet itkut, kun ex-anaheimisti pelaa uudessa seurassaan Anaheimia vastaan. :saint:

Mä en kannata jotain tiettyä joukkuetta, kun täältä päin ei kunnon joukkuetta oo. Joka pelissä on oma suosikki, yleensä se joka ennalta on altavastaajana. :whistle: Enkä seuraa yksittäisiä pelaajia ollenkaan. Taidan olla huono fani. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Tottahan toki. Mua alkaa muuten vituttamaan kun ton miehen polvi leikattiin tällä viikolla, se on narissu kotona jo monta viikkoa sen kanssa :kieh:

no toivottavasti se saa sen kuntoon, oliko pahakin vika?

mä en kestä kattoo tota peliä, ku jäähallin tuoksukin tulee mieleen
|O

olispa jo syksy *huokaa*

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Kaikki etu-ristisiteet ja sivusiteet repes vähän ennen kun niillä kausi loppui :kieh:

auts :/

no, toivottavasti siitä saatiin vielä kunnollinen..

mitä hittoa ne Antin sivuillekkin taas on tehneet |O muuttelevat sitä koko ajan ja nyt se näyttää jotain coming soon 1/5 2008..plääh..

mä jännitän sen pääsyä MM-kisoihin, saas nähdä kuin käy :D

Uusimmat

Yhteistyössä