Jääpikö teillä unista osia pyörimään mieleen?-turhake-

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laulava Lomittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laulava Lomittaja

Vieras
Siis mä näin taas jotain niin seko unta,omasta mielestäni,että huh hei..

Olin jossain äiti-lapsijumpassa,ilman sitä lasta,ja sieltä jo mukaani tälläytyi n.4-5 v tyttö.Jossain vaiheessa olin ulkoiluttamassa keskellä kaupunkia jotain berliininmakkaran näköistä koiraa,joka karkasi aina fleksistä.
Siitä kaupungista etsittiin jotain liikettä/kohdetta,ja jotenkin outoa,että koko liikenne,ihmiset..olivat aina seis,kun menittin esim.ihmisten ohi,kadun yli...

Vaikka siinä unessa oli talvi,niin tällä tytöllä ei ollut mitään päällysvaatetta,ei kenkiä,se vaan hiihti mukana..Päällään hällä oli vihreä pikähihainen ilmeisesti yöpaita,jossa valkoisia kuvioita.

Joku tuossta tytössä on jäänyt pyörimään mieleen..en edes muista nähneeni hänen silmiä.
Heräsin 10 min välein,arviolta,koko viime yön ..

Yks yö näin unta että: Joku porukka yritti tappaa samurai miekoilla ja itse tappelin samanlaisella vastaan.. oli tosi kamala uni.. ja ei auttanut vaikka heräsi välillä .. uni vain jatkui nukahdettua uudelleen...

Jää. Nyt näin unta miehestä, jota ei ole olemassakaan. Tuokaan mies ei ilmeisesti halunnut olla kanssani, (oli lähdössä tms.) mutta minulla oli hyvä olla hänen lähellään. Jäin kaipaamaan häntä :) Prkl. Miksei edes unissa voi olla onnellisia loppuja, ja ne kestävät liian vähän aikaa.

[QUOTE="Mää";24712481]Jää. Nyt näin unta miehestä, jota ei ole olemassakaan. Tuokaan mies ei ilmeisesti halunnut olla kanssani, (oli lähdössä tms.) mutta minulla oli hyvä olla hänen lähellään. Jäin kaipaamaan häntä :) Prkl. Miksei edes unissa voi olla onnellisia loppuja, ja ne kestävät liian vähän aikaa.[/QUOTE]Luultavasti tuo mies on olemassa, ehkä kävelit häntä kadulla vastaan kolme vuotta sitten lokakuussa, silloin yks maanantaiaamu.