Hae Anna.fi-sivustolta

Jääkaapin/pakastimen sulatus?

Viestiketju osiossa 'Kodinhoito' , käynnistäjänä Amelia,, 03.05.2008.

1. Amelia, Vierailija

Minulla on jääkaappi/pakastin yhdistelmä. Se on sijoitettu kaappien väliin ja pistoke on jossain siellä takana, eli en saa sitä ainakaan kovin helposti seinästä irti, enkä taida viitsiä edes yrittää ruveta siirtämään jääkaappia pois..
    Jääkaapissa sekä pakastimessa on virtanappi sisäspuolella. Jos sammutan sen niin voinko sulattaa? Tarkoitan siis että ei ole vaarallista sulattaa jos pistoke on seinässä? Tietysti vahdin ettei sulanut vesi pääse menemään mihinkään.

2. en ainakaan minä Vierailija

minä olen ainakin vain sammuttanut napista, johto onkin yläkaapissa, enkä sinne edes yltä. meillä jääkaappi ylhäällä ja pakastin alhaalla, olen laittanut kipon alle mihin sulanut vesi valuu ja varoiksi vielä pyyhkeen, jos oikein roiskuu

3. ree Vierailija

Toki voit sulattaa kylmälaitteesi ilman tulpan irrotustakin, mutta jo paloturvallisuuden ja sähkön kulutuksenkin kannalta kylmälaitteiden koneistot tulisi imuroida vuosittain. Samalla kun siirtää laitteet imurointia varten, niin voi hoitaa sen sulatuksenkin.

4. siirisiili Vierailija

kylmälaitteessasi on todennäköisesti pyörät takimmaisella seinällä, joten jos nosta etureunaa ja vedät, se liukuu melko nätisti irti seinästä

5. tttotto Vierailija

Näin on. Kyllä korkeat jk/pk-yhdistelmät on tehty sitä silmällä pitäen, että ne vedetään ulos kolostaan kahdesti vuodessa ja tausta imuroidaan. Minäkin saan jk/pk:ni helposti yksin pois kolosta ja takaisin, vaikka olen vanha, pieni, hento ja avuton nainen.
    Kurkistapa muuten yläkaappiisi, ehkä pistorasia on siellä. Minulla on.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri