Hae Anna.fi-sivustolta

Jäi tämä uni kertomatta

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä Lentäjä jatkaa, 14.10.2019.

1. Lentäjä jatkaa Vierailija

Tästä on aikaa jo pari vuotta kun näin merkittäväni lentounen ennen noita Kiinan ja Venäjän unia, se on niin tarkka että muistan sen sekuntti sekuntilta.
    Lensin avaruudessa, tummassa äärettömyydessä jonkun kanssa joka olit takana, minä lensin edessä, niin olimme peräkanaa... lento tuntui niin turvalliselle, lähestyimme maapalloa, voi kun se oli kaunis siinä pimeyden keskellä, Sanoin takana olevalla tulijalle jonka tunsin unessa olevan joku Korkea, Opas, Henki, tai mikä tahansa Pyhä opastaja. että _ voi miten kaunis on Maapallo-- ei mitään vastausta tullut. Ohjauksessa lensimme Etelä-Amerikan seuduille, meri oli ihana se täytti koko pollukan, sitä ihastelin, pian olimme Brasilian päällä ja ääni takanani sanoi hyvin selkeästi" Täältä Kaikki Alkaa"--- ihan oli niin voimakas ääni, että laitoin isot kirjaimet... tämän näin 2017- kesää oli... kertaakaan Opastajani ei näyttäytynyt vaan oli koko ajan takana, minulla oli sellainen valkeahko viittaa päälläni unessa, joka heilui sivuilla kun lensin... tämän unen muistan loppuikäni ja tuli mieleen nämä poltetut metsä, maan keuhkot, siellä Brasialiassa, tätäkö näytetiin... olen nähnyt paljon enneunia, Kerroin unesta tutuille ja miehelleni silloin kun sen näin....
    Mitä mieltä olette tästä???
    Kiitos vastauksesta...

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus