Mies kävi vaihtamassa edellisen auton kahteen "uuteen".. En päässyt vielä koeajolle, mutta huomenna sitten varmaan. Yksinhän voisin mennä mutta en ihan vielä tohdi, ääh, kaksi kertaa olen ajanut omalla autolla ajokortin saamisen jälkeen ja eilen oli kyllä vavisuttavaa ajaa joitakin kymmeniä kilometrejä kun yhtäkkiä takapenkiltä kuuluu jos jonkinmoista kirkaisua, sitten pitää yrittää tihrustaa ulos, vaikka tuolla katuvalottomilla osioilla mitään ei näe ja kovaakin (no kaheksaakymppiä...
) piti ajaa.
Kyllä mua vähän jänskättää kun toi "uusi" auto on nyt sitten automaatti.. Täytyy ajella varmaan sitten miehen työpakulla etten totu liiaksi automaattivaihteisiin.. Haluaisin kuitenkin pitää yllä tota manuaalivaihteiston käytön osaamista, tai no osaamista ja osaamista.. Onhan se vielä vähän hakusessa..
Voi elämä!! Onko tää kaikille yhtä hankalaa ja kamalaa kun on juuri saanut ajokortin?? Pliis, enhän mä ole ainoa jota jännittää aina ihan hirveesti toi ajaminen??
Kyllä mua vähän jänskättää kun toi "uusi" auto on nyt sitten automaatti.. Täytyy ajella varmaan sitten miehen työpakulla etten totu liiaksi automaattivaihteisiin.. Haluaisin kuitenkin pitää yllä tota manuaalivaihteiston käytön osaamista, tai no osaamista ja osaamista.. Onhan se vielä vähän hakusessa..
Voi elämä!! Onko tää kaikille yhtä hankalaa ja kamalaa kun on juuri saanut ajokortin?? Pliis, enhän mä ole ainoa jota jännittää aina ihan hirveesti toi ajaminen??