jahassista, tää ois sitten "sinkkuäiti"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisar puoliQ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Erika:
Kamalaa kuulla tällaista. Tuntuu niin uskomattomalta, että jollain on oikeasti noin :(

Hyvä, että pääsit siitä viimein eroon. Älä missään vaiheessa ikinä kuuna päivänä mieti hänen takaisin ottamistaan!!

Ja ethän anna lapsia hänelle, ethän.

Voimia sinulle, kuulostat ihanalta ihmiseltä ja sinulla ja lapsillasi on hieno elämä edessä.

Kyllä niitä lapsia ikävä kyllä pitää antaa isälleen...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä vaan ota sitä takaisin. Itse lähdin muutama vuosi sitten. Sain itselle ja lapsille kivan kämpän ja asiat oli hyvin. Sitten ukko luikerteli takaisin( haki apua ja "muuttui") Hetken kaikki oli hyvin ja tuntui, että vihdoin meidän merhe saa elää rauhallista ja tasapainoista arkea. Nyt ollaan taas samassa pisteessä, mutta lähteminen on paljon vaikeampaa, kuin aiemmin. Kauhea häpeä ja pettymys. Tuntuu niin väärältä lapsia kohtaan, olis vaan pitänyt pitää järki päässä, eikä alkaa tunteilemaan ja kaikki olis ehkä paremmin.

joo, meilläkin ekat viitteet väkivallasta tuli, kun mentiin naimisiin. käytiin sitten pariterapiassa ja ukko kävi muutaman kerran lyömättömällä linjalla juttelemassa. ei se kuitenkaan loppunut ja erottiin. sitten toopena otin sen takasin, kuitenkin niin, että meille molemmille jäi omat kämpät. jonkin aikaa täs menikin hyvin, ukko sai hillittyä pahimmat agressionsa, mutta nyt tää sit taas alko. ja tosiaan, toi oli mulle viho viimenen pisara, että lasten eessä noin käyttäityi. mutta tästä nyt ittekseen lasten kanssa eteenpäin!pahemmin, kuin mikään hänen minuun kajoominen, muhun sattu lasten puolesta.

ensiviikolla sitten lastenvalvojalle ajanvarausta. ei tuo koskaan lapsiin ole käsiksi käynyt, mutta nuo päihteet mua enempi mietityttää :snotty: käyn kans ensviikolla siellä lastensuojelussa juttelemassa, pitää kysellä heiltä mitä suosittelevat...

Yhteistyössä